Hotel De Wormshoef

Hotel De Wormshoef

31 reviews over Hotel De Wormshoef in het Nederlands

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel

Naat
7-11-2017

Alles was goed. We hebben genoten op onze trouwdag.

Fantastisch !!

Yacinthe en Ed
18-10-2017

Wat een heerlijk en vooral warm hotel!! De sfeer, de gastvrijheid, het ontbijt en ons heerlijke bed.. alles maar dan ook echt alles vonden wij top aan dit hotel!! Er waren afgelopen weekend twee feesten beneden in het hotel, maar zelfs hier hebben wij niks kwa geluid van meegekregen.. We hebben echt heerlijk geslapen.. Wij weten zeker, dat we hier ooit nog een keer zullen terugkeren! Hartelijk bedankt voor ons heerlijke verblijf!!

Meer dan TOP...

Jan en Wilma de Blanken
4-7-2017

Voor mij is de kwaliteit van de dienstverlening doorslaggevend voor een hotel. Het ontvangst was hartelijk en warm, het personeel zeer vriendelijk.

De wijn en het biertje bij de haard waren vooral memorabel, het ontbijt was meer dan genoeg en de keuze was reuze. Zelf de verse aardbeien ontbraken niet..

De kamer zelf, was beter dan ik had gedacht, wat een ruime kamer en sfeervol aangekleed niet van dat strakke kille..

Een romantische weekendje om even samen te genieten weg van alle drukte en stress.

Gewoon perfect… we hebben genoten..

Bediening top, capaccio zoals altijd super !

Van den berg
12-11-2016

Altijd vriendelijk leuke sfeer en eten is goed zeker prijs / kwaliteit

leuk,knus,schoon en sfeervol hotel.

Ineke Steen
31-10-2016

Zeer vriendelijk personeel! Geen minpunten kunnen ontdekken.

Grote bedden met heerlijke matrassen en een ruime kamer.

Er is zelfs een buitenzitje voor de hotelkamer.

Na het fietsen,wat je hier natuurlijk erg goed kunt doen,is het goed toeven bij de open haard.

In het restaurant het wildmenu gegeten,heerlijke hertenbiefstuk.

Alles werd keurig verzorgd en hoefden niet lang te wachten op ons eten,het restaurant plus de aparte zalen zaten allemaal vol,complimenten voor het keukenpersoneel!

Heerlijk vriendinnenweekend!

Jose
8-2-2016

Wat een gezellig en huiselijk hotel. Hartelijk ontvangen en gelijk lekker opgewarmd in knusse hoek met open haard en hertengeweien etc. Het staat niet op de site, maar er is ook een 3 persoonskamer of althans een kamer die ruim zat is voor een extra bed. Ik was met 2 vriendinnen, dus dat is wel zo gezellig. Prima kamer.

Heerlijk gewandeld in de omgeving en natuurlijk naar de sauna. Op loopafstand, dus ideaal. Ontbijt was ook heerlijk. Zeker een aanrader!

Warm bad

Nieuwenhuijsen
27-1-2016

Wat een leuk hotel!

Wat voelden wij ons thuis bij de open haard, onder het hert met de persoonlijke aandacht.

We hopen zeker ooit terug te komen.

Helaas niet veel van de omgeving gezien, daar we een dagje in de sauna in Lunteren hebben doorgebracht.

Super fijne dagen genoten, Top

elburger
13-1-2016

Het is een mooi en net hotel, zeer betrokken medewerkers met het hotel/restaurant en ook met de gasten.De kamer die wij hadden was top. De badkamer was ook prima Het diner was uitstekend en het ontbijt voldeed ook aan alle wensen. Men heeft ook een knusse hoek waar men heerlijk voor en naast de open haard kan genieten van een hapje en een drankje. Het restaurant is gezellig, de menukaart uitgebreid genoeg en wat men krijgt voorgeschoteld is van prima kwaliteit en ruim voldoende. De ligging van het hotel wat betreft Lunteren is prima. Binnen 10 min loop je in het dorp, het bos of in je loopt/fietst tussen de weilanden. Wil men winkelen, diverse steden zijn snel en goed bereikbaar. Kortom een prima uitval basis voor mensen die de natuur willen intrekken , cultuur willen beleven of willen winkelen. Wij komen hier zeker nog eens terug. Ben redelijk kritisch, maar dit was bijna perfect. Naar de Wormshoef dus.

absolute aanrader

Trudie de Groot
29-11-2015

Wij hebben een heerlijk en gezellig weekend bij jullie gehad.Ontvangst bij aankomst was super enthousiast: of we er al jaren kwamen ipv voor de eerste keer. Gelijk een goed en warm gevoel daarbij. Mooie ruime en brandschone kamers van alle gemakken voorzien. Super lekker gegeten en prima verzorgd ontbijt. Een vriendelijk en zeer attent team van medewerkers heeft er voor gezorgd dat wij het bijzonder naar ons zin hebben gehad in Hotel/eethuys de Wormshoef. absolute aanrader! we komen zeker nog een keer terug.

Leuk en gezellig

Ben Grizell
1-8-2015

Ons weekend was goed en en gezellig onder andere door de vriendelijkheid van het personeel en ook het eten was voortreffelijk. Wij zijn met een tevreden gevoel weer naar huis gegaan. Gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel voor ons een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Wormshoef in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Wormshoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.