Camping De Rimboe

Camping De Rimboe

74 reviews over Camping De Rimboe in het Nederlands

Uitrusten midden in de natuur

Fam. Schoonderbeek,
25-10-2018

Hele leuke camping, rustig en ruim met een geweldige omgeving midden in de Veluwe. Heel geschikt voor families met kleine kinderen of senioren. De plekken zijn ruim.

Op de camping valt niet zo veel te doen, maar wie wil wandelen, fietsen of zwemen (bosbad in de buurt) is hier op het juiste plek. Men heeft wel een fijne speeltuin voor kinderen t/m 8 jaar.

De toiletgebouwen zijn schoon en goed onderhouden. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam.

Een paradijs in de bossen!

Wim van Kooten,
10-8-2018

Genoten van ons verblijf. Een week verbleven voor een zeer schappelijke prijs. Dat vindt je niet snel op de Veluwe. Alles keurig schoon. Heerlijk weer. We hebben geluk dat we deze camping hebben mogen ontdekken.

Heerlijke camping!

Fam. Slokker,
28-7-2018

Vroeger toen onze kinderen klein waren hebben we het altijd heerlijk gehad hier, nu samen weer eens een paar dagen terug en het is nog steeds geweldig. Gemoedelijk, rustig, ligt in een prachtig gebied, lekker avontuurlijk voor kinderen, vlakbij speeltuin 't Uilenbos waar je ook lekker kunt eten, het Bosbad is ook een aanradertje. Komen zeker nog een keer terug.

Fam. Rosing,
12-6-2018

Prachtige camping gelegen in het bos

Je hoort alleen de vogels, een weldaad van rust

Een echte aanrader

Sanitair is prima, de beheerder is zeer klantvriendelijk

Hier kom je echt tot rust

Gewéldig

Wijm en Ien,
11-6-2018

Zo prachtig, netjes en rustig deze camping in t midden van de natuur en toch vlakbij allerlei leuke plaatsen

Het bospad er naar toe staat niet vermeld. Dat is een letterlijke schok als je met caravan door elkaar geschud wordt!

Fantastisch we gaan nog eens vaker

Angela van Ewijk,
10-6-2018

Heerlijk rustig in de bossen. Schone sanitair voorziening. Wij logeerde in een trekkershut.

Echt genoten.

Het was weer geweldig.

Gijzen,
28-5-2018

Heerlijke camping midden in het bos. Urenlange wandelingen kan je maken. Gezellige dorpjes en stadjes in de buurt. We hebben ons weer fantastisch vermaakt. Staan al een paar jaar op dezelfde plek. Volgend jaar komen we weer terug.

Heerlijk plekje

Margreet,
27-5-2018

Wat een heerlijke camping. Rust, natuur, prima sanitair, gezellig etc. Ik kan niets bedenken wat niet helemaal prima was.

Een mooi gelegen camping met een ontspannen sfeer. De plekken op de velden bij het bos zijn niet genummerd. Je zoekt zelf een plekje en je vakantie begint. We stonden heerlijk rustig aan de rand van het bos. Het sanitair is goed verzorgd, en werkt op muntgeld. De camping ligt voor je gevoel in 'de rimboe', maar alle voorzieningen in dorpen als Ede en Lunteren zijn op fietsafstand. Perfect. We hebben er een mooie week gehad.

Prachtige natuurlijke, rustige camping

Jacoline Reijm,
13-5-2018

Een heerlijke camping!! We waren met ons gezin, jongens 7, 10, 13. We waren verrast hoe rustig en prachtig gelegen de camping is! Wij stonden op het veld waarbij geen nummers waren, dit was lekker tussen de bomen. Veel ruimte.

Vriendelijke eigenaar, schoon sanitair. Naast bet bos en de zandverstuiving, in de buurt het bosbad en grote speeltuin.

We hopen zeker terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rimboe in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rimboe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.