Camping De Rimboe

8,7

71 reviews over Camping De Rimboe in het Nederlands

Fam. Rosing
12-6-2018

Prachtige camping gelegen in het bos

Je hoort alleen de vogels, een weldaad van rust

Een echte aanrader

Sanitair is prima, de beheerder is zeer klantvriendelijk

Hier kom je echt tot rust

Gewéldig

Wijm en Ien
11-6-2018

Zo prachtig, netjes en rustig deze camping in t midden van de natuur en toch vlakbij allerlei leuke plaatsen

Het bospad er naar toe staat niet vermeld. Dat is een letterlijke schok als je met caravan door elkaar geschud wordt!

Fantastisch we gaan nog eens vaker

Angela van Ewijk
10-6-2018

Heerlijk rustig in de bossen. Schone sanitair voorziening. Wij logeerde in een trekkershut.

Echt genoten.

Het was weer geweldig.

Gijzen
28-5-2018

Heerlijke camping midden in het bos. Urenlange wandelingen kan je maken. Gezellige dorpjes en stadjes in de buurt. We hebben ons weer fantastisch vermaakt. Staan al een paar jaar op dezelfde plek. Volgend jaar komen we weer terug.

Heerlijk plekje

Margreet
27-5-2018

Wat een heerlijke camping. Rust, natuur, prima sanitair, gezellig etc. Ik kan niets bedenken wat niet helemaal prima was.

Een mooi gelegen camping met een ontspannen sfeer. De plekken op de velden bij het bos zijn niet genummerd. Je zoekt zelf een plekje en je vakantie begint. We stonden heerlijk rustig aan de rand van het bos. Het sanitair is goed verzorgd, en werkt op muntgeld. De camping ligt voor je gevoel in 'de rimboe', maar alle voorzieningen in dorpen als Ede en Lunteren zijn op fietsafstand. Perfect. We hebben er een mooie week gehad.

Prachtige natuurlijke, rustige camping

Jacoline Reijm
13-5-2018

Een heerlijke camping!! We waren met ons gezin, jongens 7, 10, 13. We waren verrast hoe rustig en prachtig gelegen de camping is! Wij stonden op het veld waarbij geen nummers waren, dit was lekker tussen de bomen. Veel ruimte.

Vriendelijke eigenaar, schoon sanitair. Naast bet bos en de zandverstuiving, in de buurt het bosbad en grote speeltuin.

We hopen zeker terug te komen.

de Rimboe is een prachtige parel in het bos !

Walther Tempelaars
25-4-2018

Het weerbericht voorspelde een aantal zomerse dagen. Daarom snel de camper gepakt. Camping de Rimboe was voor ons nieuw. Maar onze vrienden stonden er al. Het was een openbaring. Je bent midden in een bos. Dat is ook te horen. Spechten waren druk bezig. De naastgelegen zandafgraving die aan de natuur is terug gegeven biedt ruimte en doorkijkjes. Dankzij veel bospaden is het heerlijk wandelen. De camping zelf is ruim met veel bomen en struiken. Overal is er wifi. De eigenaar is super vriendelijk en behulpzaam. De toiletgebouwen zijn dik in orde. Het dorp Lunteren is via het bospad dichtbij. De viszaak annex visrestaurant in het knusse centrum is van wereldklasse. Wij komen zeker nog een keer terug.

Fantastiche camping!

Pim
19-3-2018

Vriendelijke en betrokken eigenaar die graag mee denkt! Aangezien we in een tijd kwamen met een tent dat het nog niet heel druk was adviseerde hij ons een hele andere plek dan we hadden geboekt ivm de koude temperatuur die nacht. Zo stonden we beter geschud tegen de wind. Sanitair was blinkend schoon en nergens op de camping lag ook maar iets van afval. Ofwel super camping. Ondanks dat het iets korter was dan gepland... jaja de temperatuur in combinatie met onze spullen.. komen we volgende maand zeker weer terug om het over te doen!

Perfect!

Ton Niehot
11-9-2017

Wat een heerlijke camping. We stonden er van 25 augustus t/m 10 september en niet voor het eerst. Midden in de bossen heb je de keuze om in het bos of op een veldje te staan. Met een vriendelijke eigenaar, mooie, schone toiletgebouwen is het een genot om hier te staan. Geen lawaai van autowegen en met de konijntjes en eekhoorntjes vrolijk huppelend over het terrein komen we zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rimboe in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rimboe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rimboe scoort een 8.72 uit 10 op basis van 71 reviews.