Vakantiepark De Goudsberg

Tonen op kaart

66 reviews over Vakantiepark De Goudsberg

• 2019
    5Van Rens06-08-2019

Niet meer,we willen niet alleen tussen vaste staan

Deze camping is helaas bijna alleen van vaste mensen,daar word dan ook alles door geaccepteerd,georganiseerd en bepaald,heel jammer,er is geen regelmaat,er word veel gefeest door de vasten op eigen plek,waardoor er ook geen mensen voor een vakantie heen zullen gaan,wij stonden met 2 campeerders en dat op totaal 3 kampeervelden en dat in het volle hoogzeizoen !!! Verder willen wij de poetsdame van het toilet/badgebouw een vette PLUIM geven !!!! Voor ons daar niet meer !!

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7fam de wit26-04-2019

heerlijk genoten

Heerlijk genoten , midden in de bossen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8Alice02-10-2018

Heerlijk voorseizoen

Wij hebben een heerlijk voorseizoen gehad. In de vakanties animatie en de weekenden zo nu en dan ook iets te doen voor volwassenen. Camping heeft grote plekken om te kamperen met water en elektriciteit en schoon sanitair. Zwembad is heerlijk voor de kids, maar kan wel iets schoner. De camping ligt heerlijk in het bos en mooie omgeving! Wandelden op t Wekeromse zand of zandafgraving, vlakbij grote speeltuin het Uilenbos! Wij komen volgend jaar zeker terug. Het enige minpuntje was de verouderde speeltuin. Deze ligt een beetje te ver weg. Het zou fijn zijn als deze meer centraal ligt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 1Ontevreden22-04-2018

Nooit meer

Er is niks goeds aan deze camping. Onbeschoften medenwerkers vies verouderd.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

5Martin19-05-2017

Wat een service en vriendelijke personeel, NOT....

Met een groep kinderen komen zwemmen. Van te voren gebeld voor binnen en buitenbad. Was geen probleem. Bij aankomst was het buitenbad niet beschikbaar, kinderen mochten in het binnenbad niets, niet springen, op elkaars schouder zitten e.d. Kinderen aanspreken door de "badmeester" is ook nog een hele kunst. Was totaal niet vriendelijk. Beklag gedaan bij de manager, maar klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken. Ons zien ze er niet meer terug.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8M23-04-2017

Heerlijk

Het is een hele mooie camping en heel vriendelijk personeel

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in maart 2017

• 7snack bar slecht19-04-2017

camping goed snackbar een drama

camping is goed,echter de snackbar is sinds vorig jaar in eigen beheer,dit is een drama patat niet goed door gebakken,terwijl ik hierom gevraagd had,zeer weinig keus,je heb keuze uit 9 snacks. snackbar sloot met pasen om 17.45 uur.2 jaar geleden had je hier een super snackbar .veel verloop van personeel.wel word het aangezicht van de camping netter

• 6Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 8Romina Wolfs12-02-2017

Geweldige camping

Heerlijke plek in een prachtige omgeving. Genoeg te doen voor iedereen. Mooi zwembad. Aardige mensen. Kortom gewoon goed!!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Mevr. van der Wiel03-09-2016

Super camping en Prachtige omgeving!

Mooie camping met prachtige open kampeervelden, het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. We stonden met een tent op rood, lekker dicht bij het sanitair gebouw een heerlijke plek om te staan. De omgeving is echt schitterend je kunt hier eindeloos wandelen/fietsen en van de natuur genieten. We hebben een super weekend gehad!

Wij komen zeker weer!

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Margriet17-01-2016

Geweldig!

We hebben hier onlangs een stacaravan gekocht. We zijn heel hartelijk ontvangen en kregen alle medewerking bij onze vragen ed. We hebben hier nu al vele dagen door gebracht en ik kan zeggen dat het een goede camping is. Natuurlijk zijn er nog wel aandachtspunten maar als nieuw team kun je niet alles tegelijk aanpakken. Het komt wel weer goed met deze camping!

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in september 2015

3 tips over Vakantiepark De Goudsberg

• cassandra, 19-07-2013

Neem een hond mee, ook zij zullen het hier fantastisch vinden.

• Jan, 09-10-2012

Het huis is een echte aanrader, maar plan je activiteiten buiten het park om. (bv openluchtmuseum, burgers zoo). De mogelijkheden zijn op het park zelf nuhil als je van een particulier huurt.

• T.., 19-08-2014

2 kilometer verder. Het gelloo. Was goedkoper en mooier

3 vragen over Vakantiepark De Goudsberg

• Marcel Janssen, 29-08-2017

Staanplaats

Beste mevrouw/ heer,

Hierbij een mijn vraag, is het mogelijk een winterstaanplaats te krijgen van b.v. okt 2017 t/m maart 2017. Zijn zelf in het bezit van een toercaravan. Zo ja, kunt ons dan vertellen wat de kosten zijn. Ik hoor graag van u. M.v.g. Marcel Janssen

M.v.g. Marcel Janssen

• J.klerkx, 14-04-2016

Bungalow

Wat kosten de bungalows voor een week

• Ed.A.Standaert., 29-01-2010

bungolow huur

Ik wil graag geïnformeerd worden over de mogelijkheden van ''permanente'' bewoning van een bungalow op uw park op huurbasis. Via kennissen heb ik uw adres gekregen. Wij zijn een echtpaar van resp. 66- en 57 jaar en moesten om gezondheidsredenen verhuizen naar een bosrijke omgeving. Graag verwacht ik van u een antwoord. Groetend, Ed.A.Standaert.

Jan en Christien, 02-07-2010

Hallo Ed, ik weet niet hoe lang geleden je deze vraag gesteld hebt, maar via deze site komt hij natuurlijk nooit bij het park terecht. je kunt beter de vraag rechtstreeks aan www.goudsberg.nl stellen. Vriendelijke groet, Jan

Vakantiepark De Goudsberg info

• BBQToegestaan