Vakantiepark

Heerlijk voorseizoen

Alice,
2-10-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben een heerlijk voorseizoen gehad. In de vakanties animatie en de weekenden zo nu en dan ook iets te doen voor volwassenen. Camping heeft grote plekken om te kamperen met water en elektriciteit en schoon sanitair. Zwembad is heerlijk voor de kids, maar kan wel iets schoner. De camping ligt heerlijk in het bos en mooie omgeving! Wandelden op t Wekeromse zand of zandafgraving, vlakbij grote speeltuin het Uilenbos! Wij komen volgend jaar zeker terug. Het enige minpuntje was de verouderde speeltuin. Deze ligt een beetje te ver weg. Het zou fijn zijn als deze meer centraal ligt.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Ontevreden,
22-4-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Er is niks goeds aan deze camping. Onbeschoften medenwerkers vies verouderd.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Met een groep kinderen komen zwemmen. Van te voren gebeld voor binnen en buitenbad. Was geen probleem. Bij aankomst was het buitenbad niet beschikbaar, kinderen mochten in het binnenbad niets, niet springen, op elkaars schouder zitten e.d. Kinderen aanspreken door de "badmeester" is ook nog een hele kunst. Was totaal niet vriendelijk. Beklag gedaan bij de manager, maar klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken. Ons zien ze er niet meer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk

M,
23-4-2017
  • Activiteiten7

Het is een hele mooie camping en heel vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2017

camping goed snackbar een drama

snack bar slecht
19-4-2017
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

camping is goed,echter de snackbar is sinds vorig jaar in eigen beheer,dit is een drama patat niet goed door gebakken,terwijl ik hierom gevraagd had,zeer weinig keus,je heb keuze uit 9 snacks. snackbar sloot met pasen om 17.45 uur.2 jaar geleden had je hier een super snackbar .veel verloop van personeel.wel word het aangezicht van de camping netter

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldige camping

Romina Wolfs
12-2-2017
  • Activiteiten8

Heerlijke plek in een prachtige omgeving. Genoeg te doen voor iedereen. Mooi zwembad. Aardige mensen. Kortom gewoon goed!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super camping en Prachtige omgeving!

Mevr. van der Wiel
3-9-2016
  • Activiteiten8

Mooie camping met prachtige open kampeervelden, het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. We stonden met een tent op rood, lekker dicht bij het sanitair gebouw een heerlijke plek om te staan. De omgeving is echt schitterend je kunt hier eindeloos wandelen/fietsen en van de natuur genieten. We hebben een super weekend gehad!

Wij komen zeker weer!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!

Margriet
17-1-2016
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

We hebben hier onlangs een stacaravan gekocht. We zijn heel hartelijk ontvangen en kregen alle medewerking bij onze vragen ed. We hebben hier nu al vele dagen door gebracht en ik kan zeggen dat het een goede camping is. Natuurlijk zijn er nog wel aandachtspunten maar als nieuw team kun je niet alles tegelijk aanpakken. Het komt wel weer goed met deze camping!

Gereisd met partner in september 2015

waardeloos

20-10-2015
  • Activiteiten2

de camping is de laatste jaren heel hard achter uit gegaan,je mag nu je eigen chalet bouwen neem als voorbeeld model A met airco te bewonderen op poort 11 wild u ook u eigen chalet bouwen op camping de Goudsberg is het mogelijk. vind u model A niet mooi zij hebben voor u op de receptie tekeningen voor model B op voorraad ook een half opgeruimd bouwcaveltje is geen probleem !!!

Gereisd met partner in juni 2015

leuke camping slecht personeel

moon
30-8-2015
  • Activiteiten2

het is een mooie camping de douches bij het zwembad zijn verouderd en hadden geen warm water. we stonden op een leuke plek bij het zwembad. alleen jammer dat de receptioniste zo onbeschoft is tegen de gasten voor de vaste gasten zou zij erg haar best kunnen doen maar voor ons niet. als wij kwamen klagen dat het water van de douche koud is werd er gezegd o waren we vergeten te zeggen de ketel is stuk. ook deed onze hond haar behoefde waar het niet mocht wij waren een zakje aan het pakken om het op ter ruimen maar de receptioniste stond buiten te roken en had direct een grote mond dat wij het moesten opruimen en dat wij onbeschoft waren dat wij moesten ook betalen omdat we volgens mw niet op de camping stonden.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Goudsberg in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Goudsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.