Tijdelijk €25 aanbetaling

9FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Allegoeds Groepshotel Het Bosgoed

• 8Elly Woortmeijer25-04-2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Het is een zeer goed aangepast hotel. Veel leuke extra faciliteiten . Zoals rolstoelfietsen, scootmobiel, jeu de boules, enz. Het personeel is erg vriendelijk en zeer voorkomend. Het is duidelijk dat er nagedacht is over de doelgroep die ze hier ontvangen. Er kan en mag veel om het de gasten naar de zin te maken. Dit is een goed georganiseerd bedrijf. We werden met veel aandacht en liefde behandeld.

• 10Thea van Maurik24-04-2019

Prachtig hotel in een prachtige natuur. Lunteren op loopafstand

• 8Wil van Schooten24-04-2019

Super!

Alle mensen hebben hier een eigen hotelkamer ondanks de grote groep. Fijne aangepaste kamers. Een heerlijke manier om als gehandicapte gast in bad te gaan. Het personeel probeert je, naast de vrijwilligers, het zeer naar je zin te maken. Iedere dag weer erg lekker eten. Een toplocatie wat mij betreft.

• 9anja24-04-2019

We zijn op zonnebloemvakantie gegaan met 32 deelnemers en 18 vrijwilligers. Ik raad deze locatie zeker aan! Wat een luxe, ruime 1 pers kamers 6 2- pers kamer groot , bij de meeste 1 pers kan ook een 2e bed geplaatst worden. Bubbelbad en sauna. Heerlijk eten. Lekker dichtbij Lunteren. Makkelijk te lopen ( ook met rolstoel). Ze hebben fietsen, rolstoelfietse, scootmobiels. Wij hebben gekozen voor 1 uitje en de rest op de locatie. Mooie presentatie, high tea met André Rieu op het scherm, demo van de Valkroofvogels. Ja wij komen terug in 2020, de regio Rotterdam zelfs al in Oktober.

• 10Dhr. Kranenburg03-02-2019

Rustig gelegen gastvrij groepshotel, prima keuken

Een kilometertje buiten Lunteren ligt het groepshotel Het Bosgoed zoals de naam al zegt in het bos. Hoewel helemaal geoutilleerd ook voor wat minder mobiele gasten is het ook gewoon een ideale conferentieplek voor groepen tot ca 30 mensen. De voorkomende en gastvrije staf maakt het verblijf en de maaltijden tot een feestje!

• 9Zorgcentrum Het Mennistenerf Zaandam -Erik Mollema04-05-2018

Een hotel zonder drempels, in alle opzichten.

Tja wat moet ik zeggen..... als echt alles klopt. Wat een geweldig hotel. Met een groep van 38 personen afgelopen april een week mogen verblijven in dit prachtige hotel. Zoals elk jaar gaan wij met onze bewoners een week op vakantie. Nou is het voor een groep ouderen waarvan sommige een beperking hebben niet makkelijk om de juiste locatie te vinden, dan is het eten niet naar wens, dan de kamers of locatie niet..... Bij Het Bosgoed klopte alles, de locatie, het personeel en vooral het niet te beschrijven eten. Al onze gasten hebben onder leiding van ons een geweldige week gehad, waarin ruimte was voor ontspanning in de prachtige wellness, mensen konden bijkomen bij de sfeervolle open haard of heerlijk in de zon konden zitten op het gezellige terras. Jullie hebben er een klant bij, nu maar hopen dat we voor 2019 een week kunnen overeenkomen. Dank namens alle gasten voor de mooie week!

Hotel Allegoeds Groepshotel Het Bosgoed info

• AirconditioningNiet beschikbaar