Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 6 reviews

7.9GoedScore uit 6 reviews
  • 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Zegenoord

• 9Bart Visser04-08-2021

Kom heel graag terug!

Prachtige, basic natuurcamping in een mooie omgeving. Het team van vrijwilligers is vriendelijk en hulpvaardig. Wij stonden op het veld voor kleine tenten, ruim opgezet met in het midden in een kampvuurkuil. Jonge haviken en uilen gezien en gehoord! Er gelden spelregels, hou je daaraan. Het is in het belang van iedereen op Zegenoord.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Kamperen Hemelvaart17-05-2021

Fijne camping op een prachtige locatie

We hebben met Hemelvaart met een groep bij camping Zegenoord gekampeerd. Mooie grote camping in Loenen met verschillende veldjes voor campers, familietenten en kleine tentjes. Doordat tenten alleen aan de rand van het veld mogen staan kijk je allemaal uit op een groot leeg veld. Prima voorzieningen, vriendelijke beheerders en een prachtige omgeving om te wandelen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Ans19-09-2020

Een vervelend welkom

We werden geen welkom geheten, alleen kregen we wat vervelende opmerkingen. Geen fijn begin van onze vakantie. Het was druk en je stond vrij dicht op elkaar. De gesprekken waren letterlijk te horen. De omgeving is prachtig, het sanitair en de afwasplaats zagen er netjes en verzorgd uit. Zo jammer dat de vrijwilligers niet vriendelijk waren. Na een gesprek kwamen ze met allerlei redenen waarom ze zo hadden gereageerd, maar hier mogen gasten niet de dupe van zijn. Ze moeten dan hun eigen problemen parkeren. We zijn eerder weg gegaan dan gepland door de niet plezierige sfeer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Bommie24-09-2014

Mooie plek

Ik heb hier gekampeerd met min kinderen, dan is t jammer dat je geen vuurtje mag maken, alleen op zaterdag :-( mooie camping alles tip top op orde, voor mij te stak en geregeld, prima plek voor 55+ ers

• 8E Roosch10-08-2014

Mooie natuurcamping

Met Pinksteren op deze camping gestaan. Erg mooie ligging en bij minder bezetting meer in balans. Nu was het nogal druk (tja dat weet je met Pinksteren) en het sanitair te krap. Men deed wel zijn best alles netjes te houden maar met zoveel mensen is dat lastig.

Nogmaals een prachtige plek, niet duur maar je moet erheen buiten de drukste dagen. Dan is het genieten want je zit direct aan de rand van de Veluwe, prachtich fietsen en wandelen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9biancaatje7310-06-2014

Heerlijke natuurcamping op prachtige plek

Wat een heerlijke, eenvoudige camping, op een prachtige plek. 3 ruime grasvelden tussen hoge,volwassen bomen van de Veluwezoom. Genieten! Ook voor onze dochters van 6 en 8 jaar een fijne plek. Lekker spelen met de bal, in de grote overdekte zandbak, trefbal met andere kinderen...ook voor hen was het een superplek. En het kampvuur op zaterdagavond maakte het feest compleet. Hou je van rust en natuur en vind je eenvoudig sanitair en geen stroom geen probleem, dan is dit de plek. Oh ja: je telefoon en laptop kunnen wel opgeladen worden, want er zijn zonnepanelen.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Zegenoord info