Camping Reeëndalstersterstersterster

9.9Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Loenen (gld)

9.9Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Meer camping info

Camping Reeëndal is een goede plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Een ruim opgezette camping waar het heel rustig is. Hier ga je naartoe wanneer je geen faciliteiten nodig hebt op de camping maar komt voor de omgeving. Camping Reeëndal ligt middenin de bossen van Loenen met mooie fiets- en wandelroutes. Apeldoorn op 15 kilometer afstand.

277 reviews over Camping Reeëndal

• 10Dirk, Anja en Kato30-06-2019

Héérlijk genieten, top camping!

Wat was het weer heerlijk genieten op camping Reeëndal bij Rob en Inneke ! Het is telkens weer thuiskomen. De grote zorg voor de camping en de fantastische gastvrijheid zijn top. Helaas kunnen wij door medische omstandigheden niet terugkeren in september zoals vorig jaar ... maar volgend jaar staat de locatie alvast weer vast in onze agenda!

Bedankt voor de ontspannende vakantie Rob en Inneke ! Tot volgend jaar xxx

• 10Joke Berg29-06-2019

Paradijsje

Hier ga je terug !wat een rust! Campingbeheerder is geen moeite teveel om gasten naar de zin te maken. Brandschone toiletten en douches. Ruime plaatsen. Schitterende omgeving . Kortom een heel fijne camping.

• 10Ingrid en Ruud29-06-2019

fantastisch

Mooi gelegen, fijne plekken, schoon sanitair en behulpzame camping eigenaar. Geschikt voor mensen die van natuur en rust houden. Volop wandel of fietsplezier. En genoeg mogelijkheden in de omgeving om je ook bij minder goed weer te kunnen vermaken.

• 10Jos Baas25-06-2019

super camping.. rustig en parkachtig aangelegd.

Mooie camping voor mensen zonder kinderen

• 10T. Spruijt04-06-2019

genieten en nog lang niet uitgekeken

ga je voor rust en heel veel natuur, blinkend sanitair en prima service dan worden hier je wensen waar

• 10Familie de peijper03-06-2019

Een rustige en fijne dagen gehad op de camping Reeendal in Loenen. Hele goede sanitaire voorzieningen super schoon. Goed onderhouden plaatsen. Beheerder heel behulpzaam legt alles goed uit, kan bij vragen altijd bij hem terecht. Goed verblijf voor fiets en wandeltochten door hei en bos. mooie omgeving. Winkels goed bereikbaar.

• 10Aad en Frieda29-05-2019

Super schoon en netjes.

Prima camping. Rustig gelegen en toch vlakbij het dorp Loenen. Zeer behulpzame campingbaas die ook bij je afwezigheid je kampeermateriaal in de gaten houdt. Superschoon sanitair! Het gras lijkt wel een biljartlaken. Mooie plek om te wandelen en te fietsen. Apeldoorn, Arnhem en Zutphen zijn vlakbij.

• 10Cok Boender26-05-2019

Geweldig

Een camping op een goed onderhouden terrein welk een aangename rust uitstraalt.De eigenaar die zijn gasten altijd onvermoeid en uiterst behulpzaam zijn gasten persoonlijk ontvangt.Een zeer schoon en verwarmd toilet gebouw. De camping is een prachtige uitval basis naar prachtige natuur gebieden,lopend of op de fiets.Zo vanaf de camping de omringende bossen in.Ook dorpen of steden liggen binnen handbereik .Kort gezegd een heerlijke plek voor een geslaagde vakantie.

• 10Fam Kist22-05-2019

Wij komen zeker terug.

Voor de eerste keer met een caravan op pad en enkele dagen naar deze camping. Geweldig op weg geholpen door de eigenaar, die ons hielp bij het plaatsen van de caravan. Daarbij gaf hij ons veel leerzame tips. Ook een uitgebreide mondelinge info over de omgeving van de camping en het bosgebied. Camping is heerlijk rustig en heeft een fantastische ligging aan de Veluwe, precies wat wilden. Keurig schoon sanitair, laat niets te wensen over. Bij het verlaten van de camping wordt je keurig door de beheerder begeleid naar de provinciale weg (in verband met de smalle smalle weg naar de camping, waar één caravan tegelijk kan aan -of afrijden). Het echtpaar die deze camping runnen, doen dat met passie en hebben er echt iets moois van gemaakt. Wij komen daar zeker vaker terug.

• 10Marco en Anita19-05-2019

Heerlijk tot rust gekomen en genoten van de natuur

Heerlijk rustige en schone camping. Je loopt zo het prachtige bos in om met of zonder hond te genieten van de natuur. Sanitair netjes en schoon. Beheerders zeer behulpzaam. Wij komen zeker terug.

18 tips over Camping Reeëndal

• MArcel en Suzan, 29-04-2012

Mocht er weer een BBQ op de camping worden georganiseerd, dan moet je er zeker aan meedoen! Je eet geweldig en niet duur.

• P.ter Horst, 08-06-2014

Ideaal voor rustzoekers die willen wandelen en/of fietsen in bossen en de fraaie omgeving van Loenen. Vlak bij de watervallen gelegen. Niet ver van het Loo en Apeldoorn.

• janvm, 24-07-2014

De camping ligt midden in de bossen en je kunt van daaruit kilometers door bos en over heide fietsen of wandelen, direct vanaf de camping bereikbaar. Het bos is wat ons betreft het mooiste deel van de Veluwe. We hebben er herten, zwijnen, haviken en reetjes gezien en zelfs een hazelworm.De camping ligt op loopafstand van Loenen waar alle levensbehoeften te verkrijgen zijn en waar alle soorten restaurants e.d. zijn. Er kan een reis met een stoomtrein gemaakt worden over de Veluwe.

3 vragen over Camping Reeëndal

• Bertine van Rooij, 26-01-2019

Staanplaats met Caravan

Is er nog plaats van 20 juli tot 4 augustus voor een caravan met 2 personen. Hoor graag van jullie.

• domien deckers, 07-08-2018

camping

is uw camping ver van winkels en restaurants

• Jan Vastert, 09-08-2016

Wat kost een verblijf van 14 tot 21 aug.

Wat kost een verblijf van 14 tot 21 aug.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig