Camping Reeëndalstersterstersterster

9.9Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Loenen (gld)

9.9Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Meer camping info

Camping Reeëndal is een goede plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Een ruim opgezette camping waar het heel rustig is. Hier ga je naartoe wanneer je geen faciliteiten nodig hebt op de camping maar komt voor de omgeving. Camping Reeëndal ligt middenin de bossen van Loenen met mooie fiets- en wandelroutes. Apeldoorn op 15 kilometer afstand.

277 reviews over Camping Reeëndal

• 10Marianne en Marcel31-07-2019

We’ll be back!

Geweldige camping voor mensen die van rust, natuur en orde houden. Je loopt of fietst vanaf de camping zo de natuur van de Veluwe in en het spotten van reeën of wilde zwijnen is eerder regel dan uitzondering. De camping is zeer schoon, perfect onderhouden en de eigenaar, Rob, is duidelijk in wat wel of wat juist niet is toegestaan. Je krijgt begeleiding naar je plaats maar ook hulp bij het levelen van je caravan. Het terrein loopt namelijk 0,7% af en als je ze zelf niet hebt zorgt Rob voor een paar plankje. Tijdens ons verblijf was het extreem heet maar herhaaldelijk kwam Rob even poolshoogte nemen of we genoeg vocht tot ons namen. Bij vertrekt zorgt hij voor een veilige en vrije doorgang naar de openbare weg en bij aankomst krijg je persoonlijk uitgelegd wat er in de omgeving te beleven is. Nieuw dit jaar was een boekje met allerhande tips en een knooppuntroute kaart. Wij hebben op deze camping alleen maar blije gezichten gezien.

• 10Ton Haen27-07-2019

Heaven on earth!

Deze camping is beslist een aanrader voor mensen die de rust zoeken zonder kinderen. Alle voorzieningen worden minutieus onderhouden, een voorbeeld voor andere exploitanten. Ligging lekker dicht bij het dorp met een goede supermarkt. Campingeigenaren zijn zeer gastvrij en blijven voortdurend hun best doen om het onmogelijke mogelijk te maken.

• 10Jonas Hasenkrug25-07-2019

Zeer aardige mensen en zeer schone toiletten.

Het personeel was erg vriendelijk vanaf de aankomst. U kunt een wandeling maken in het aangrenzende natuurreservaat en over het algemeen goed ontspannen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Melanie Hagen25-07-2019

perfecte plek om te kamperen en te rusten

Iedereen was erg aardig, het was erg hygiënisch en je kon prachtige wandelingen maken in het bos.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Marjanne en Ronald12-07-2019

Heerlijk

Voor het tweede jaar op rij een heerlijke vakantie gehad. Super mooi terrein en sanitair gebouw. Super behulpzame eigenaren. In de buurt zoveel te zien en te doen dat we zeker nog een keer terug komen om al het moois van de omgeving nog beter te bekijken.

• 10Ed en Linda10-07-2019

Fantastische camping .

Prachtige camping midden in de bossen. Zeer ruime plekken zon en schaduw. Mooi en goed sanitair gebouw. De eigenaren doen er veel aan om het de kampeerders naar de zin te maken. Is dan ook zeer betrokken. Organiseren een borrel uurtje en een koffie moment. Goed idee om contact met andere kampeerders te krijgen. Heerlijk rustige camping. Komen zeker terug. Zeker aan te bevelen.

• 10De Jong08-07-2019

Schitterend gelegen, rustige camping met ruime plekken. Mooi en schoon sanitair. Hele gastvrije eigenaren, die zeker debet zijn aan de fijne sfeer op de camping! Kortom, een geweldige camping waar we zeker terug komen!

• 10Henstra07-07-2019

Heerlijk we gaan zelfs voor de vierde keer nog moo

Een heerlijke rustige camping, met heel schoon en fijn sanitair. Je komt hier echt tot rust, je staat op een grote plek met veel comfort , kortom het is voor ons de vakantie waar je kunt wandelen en fietsen, rondom de camping.

• 10Yde en Sibylla Koopman07-07-2019

Geweldig om hier vakantie te houden.

Net terug van 6 weken vakantie op camping Reeendal . Het was weer fantastisch om hier te verblijven. De gastvrijheid en behulpzaamheid van Rob en Ineke, de eigenaren die niets te veel is. Het geweldig mooie en schone sanitair en niet te vergeten de goed onderhouden - en gladde grasmat. We hebben alweer geboekt voor volgend jaar. Tot dan Rob en Ineke!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Petra Zwaan06-07-2019

het was weer 100% top !!!

Het was ook dit jaar weer volop genieten van de omgeving en van de rust op de camping. Heerlijk gefietst en tot rust gekomen

18 tips over Camping Reeëndal

• MArcel en Suzan, 29-04-2012

Mocht er weer een BBQ op de camping worden georganiseerd, dan moet je er zeker aan meedoen! Je eet geweldig en niet duur.

• P.ter Horst, 08-06-2014

Ideaal voor rustzoekers die willen wandelen en/of fietsen in bossen en de fraaie omgeving van Loenen. Vlak bij de watervallen gelegen. Niet ver van het Loo en Apeldoorn.

• janvm, 24-07-2014

De camping ligt midden in de bossen en je kunt van daaruit kilometers door bos en over heide fietsen of wandelen, direct vanaf de camping bereikbaar. Het bos is wat ons betreft het mooiste deel van de Veluwe. We hebben er herten, zwijnen, haviken en reetjes gezien en zelfs een hazelworm.De camping ligt op loopafstand van Loenen waar alle levensbehoeften te verkrijgen zijn en waar alle soorten restaurants e.d. zijn. Er kan een reis met een stoomtrein gemaakt worden over de Veluwe.

3 vragen over Camping Reeëndal

• Bertine van Rooij, 26-01-2019

Staanplaats met Caravan

Is er nog plaats van 20 juli tot 4 augustus voor een caravan met 2 personen. Hoor graag van jullie.

• domien deckers, 07-08-2018

camping

is uw camping ver van winkels en restaurants

• Jan Vastert, 09-08-2016

Wat kost een verblijf van 14 tot 21 aug.

Wat kost een verblijf van 14 tot 21 aug.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig