Camping Reeëndalstersterstersterster

9.9Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Loenen (gld)

9.9Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Reeëndal is een goede plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Een ruim opgezette camping waar het heel rustig is. Hier ga je naartoe wanneer je geen faciliteiten nodig hebt op de camping maar komt voor de omgeving. Camping Reeëndal ligt middenin de bossen van Loenen met mooie fiets- en wandelroutes. Apeldoorn op 15 kilometer afstand.

278 reviews over Camping Reeëndal

• 2019
    10HILDE MARIEN16-12-2019

Wij komen terug !!!

Prachtig rustige camping . Top sanitair, ook voor minder-valide kampeerders. Ruime plaatsen. Gelegen in het bos en super als uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten op de Veluwe. Voor ons de beste.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Leo v d Post27-10-2019

Meer dan FANTASTISCH !!!!!

Heerlijk rustig Gruwelijk schoon Prachtige ligging Hartstikke behulpzame beheerder

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Fons Jerphanion30-09-2019

In een woord TOP

Voor Het derde jaar op rij een seizoensplaats gehuurd op deze mooie, rustige en goed onderhouden camping. Prachtig gelegen in het bos. Vanaf de camping ruime mogelijkheden tot wandelen en fietsen. Het wild loopt gewoon achter de camping. Wilde zwijnen, herten, reeen, vossen. Mooi sanitair en vriendelijke behulpzame eigenaren. Op naar Seizoen2020.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Leo en Mieke de Raad29-09-2019

Geweldige camping

Het is een heerlijke camping met prachtige ligging midden in het bod, heel rustig, het sanitair is blinkend schoon. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Vanuit de camping loop je zo het bos in, waar je uren kan wandelen, ook is het fijn fietsen. Wij bezoeken allerlei mooie steden zoals Zutphen, Arnhem etc. Kortom het is altijd een heerlijke vakantie

• 10Roos24-09-2019

Wat een rust!!!!

Prachtige camping! Ruime plekken, sanitair mooi en superschoon. De camping was vol maar was toch bijzonder rustig! Ligging ideaal voor wandelen en fietsen in bossen en op de heide. Veel wild gespot in de directe omgeving, wilde zwijnen, reeën en herten. De eigenaar geeft graag uitleg over de omgeving met bijbehorende fiets- en wandelkaarten. Kortom we komen zeker terug!

• 10Corine17-09-2019

Rust en natuur voert de boventoon.

Camping midden in het bos. Over een zandweg rijden om er te komen. Rustig, schoon sanitair, geen opsmuk. Beheerders met hart voor de camping en vooral hun gasten en streven om het iedereen naar hun zin te maken. Prachtige wandel en fiets mogelijkheden.

• 10Fam. Barrancos02-09-2019

Top vakantie , komen zekers terug.

Bijzonder mooi gelegen camping midden in het bos. Geen lawaai van autowegen, heerlijk om te fietsen en te wandelen. Hier kom je helemaal tot rust. Bijzonder behulpzame eigenaars . Je voelt je bij aankomst meteen op je gemak. mooi en schoon sanitair, keurig voor elkaar. Bij vertrek wordt je keurig geholpen door de eigenaar. Hij begeleidt je via de lange bosweg naar de uitgang en houdt het verkeer in de gaten. Super ! We hebben een heerlijke vakantie gehad. Top!!! Voor herhaling vatbaar.

• 10Joep Duindam25-08-2019

FANTASTISCH

Deze camping is een enorme aanrader voor mensen die houden van rust, ruimte en natuur. Je loopt vanaf de camping zo het Park Veluwezoom op waar je vooral 's ochtends en 's avonds de hertjes ziet rondrennen. Voor de actieve mens; wandelroutes en fietsroutes beginnen vanaf de camping en leiden door het gehele natuurgebied. Dus elke dag een andere route zowel met de fiets als voor wandelaars! Ideaal.
    De camping beschikt over uitstekende sanitaire voorzieningen en wordt uitstekend onderhouden. Super-schoon, netjes; tip top. Daarbij staan de eigenaren altijd klaar om te helpen, adviseren enzovoort. Tevens liggen de fiets- en wandelkaarten klaar en worden bij aankomst direct overhandigd!

Even over prijs-kwaliteit verhouding. Ik betaalde vorige week voor twee overnachtingen in de Randstad (zonder de pluspunten, zoals sanitair, van deze camping) MEER dan op deze camping voor 3 overnachtingen.

• 10Mary Schoemaker16-08-2019

Een heerlijke rustige camping!

Deze camping maakt waar wat zij belooft! Heerlijk rustig, prachtig gelegen in de bossen, dus perfect om te wandelen of te fietsen. Mooie ruime plaatsen en keurig sanitair. Door de eigenaren van de camping wordt je zeer vriendelijk ontvangen en je ontvangt uitgebreide informatie over de omgeving, die ook nog mondeling wordt toegelicht. Daarnaast is Rob altijd bereid om je ergens bij te helpen. Kortom een camping om naar terug te keren!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Geiregat Luc05-08-2019

super weekend, wij komen zeker terug !!!

Wie rust zoek is hier aan het juiste adres, midden in Loense bossen. Sanitair prima in orde, warm water in douches en wastafels. Geen overbodige verlichting 's nachts. Bibliotheek ruim voorzien van boeken, tijdschriften en toeristische flyers. Heel vriendelijke en correcte ontvangst met veel aandacht voor de gasten; wandelingen, fietstochten en bezienswaardigheden, enz...

18 tips over Camping Reeëndal

• MArcel en Suzan, 29-04-2012

Mocht er weer een BBQ op de camping worden georganiseerd, dan moet je er zeker aan meedoen! Je eet geweldig en niet duur.

• P.ter Horst, 08-06-2014

Ideaal voor rustzoekers die willen wandelen en/of fietsen in bossen en de fraaie omgeving van Loenen. Vlak bij de watervallen gelegen. Niet ver van het Loo en Apeldoorn.

• janvm, 24-07-2014

De camping ligt midden in de bossen en je kunt van daaruit kilometers door bos en over heide fietsen of wandelen, direct vanaf de camping bereikbaar. Het bos is wat ons betreft het mooiste deel van de Veluwe. We hebben er herten, zwijnen, haviken en reetjes gezien en zelfs een hazelworm.De camping ligt op loopafstand van Loenen waar alle levensbehoeften te verkrijgen zijn en waar alle soorten restaurants e.d. zijn. Er kan een reis met een stoomtrein gemaakt worden over de Veluwe.

3 vragen over Camping Reeëndal

• Bertine van Rooij, 26-01-2019

Staanplaats met Caravan

Is er nog plaats van 20 juli tot 4 augustus voor een caravan met 2 personen. Hoor graag van jullie.

• domien deckers, 07-08-2018

camping

is uw camping ver van winkels en restaurants

• Jan Vastert, 09-08-2016

Wat kost een verblijf van 14 tot 21 aug.

Wat kost een verblijf van 14 tot 21 aug.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig