Camping Reeëndal

229 reviews over Camping Reeëndal in het Nederlands

Wij komen terug !

Bianca en Johan
15-10-2018

Wij waren begin augustus op camping Reeëndal voor een 4 daags weekend. Zoekend naar een rustige camping in volle natuur waren we op de perfecte plek aanbeland. Het gastvrij onthaal, prima sanitair en een mooie, rustige plek voor onze camping-car, maakten van deze camping de ideale uitvalsbasis om de omgeving met de schitterende natuur in te trekken. Het is er prachtig om te fietsen, te wandelen en wild te spotten. Wij komen terug!

Voot herhaling vatbaar

Roelof en jannie
7-10-2018

Hallo wij vonden het een prachtige camping .met mooi schoon sanitaire .en hele mooie grote staanplaatsen.je kunt vanaf de camping mooie boswandelingen maken.en een mooie omgeving.

Voor rustzoekers.

Piet en Els
6-10-2018

Heerlijk rustige camping met ruime plaatsen en schoon sanitair in het bos, je loopt vanaf de camping direct het bos in. Bij aankomst zeer duidelijke uitleg over de camping en je krijgt fiets- en wandelkaarten en tips over de omgeving.

Een heel mooi gelegen, rustige kleine camping grenzend aan het bos. Orde en netheid staan bij deze beheerders hoog op het prioriteitenlijstje. Vriendelijke mensen, nemen de moeite te vertellen over de omgeving.

rust, stilte en eindeloze natuur

Monica
21-9-2018

Wij verbleven tien dagen op deze camping. Als fervente wandelaars hebben we elke dag iets nieuws kunnen ontdekken, en dan zijn we niet eens in het (toch wel dure) Hoge Veluwe-park geweest. In het bos vlak naast de camping konden we in de schemering altijd wel een ree spotten; de pràchtige Loenermark met schaapskudde aan de overkant van de straat heeft magnifieke paden over bos en heide; en aan de mooie Veluwezoom konden we lekker eten aan de Posbank en vanuit de observatiepost edelherten fotograferen,... Genieten!

Tussen het overwegend ouder publiek met campers en caravans vielen wij als dertigers met onze tent misschien aanvankelijk wat uit de toon,... maar de vriendelijkheid waarmee de gasten elkaar begroeten en een praatje maken is zo hartverwarmend dat we ons er helemaal thuis voelden. We zijn met spijt in het hart vertrokken.

Deze camping is niet geschikt voor: gezinnen met kinderen/tieners; mensen die graag muziek en ambiance willen; mensen die het niet vanzelfsprekend vinden dat ze geacht worden alles netjes achter te laten.

Pluspunten:

- een supermarktje op wandelafstand

- bijzonder net, vakkundig gebouwd en zeer comfortabel sanitair (u kan vijf minuten gratis douchen, met pauze knop; de ruimte omkleedruimte heeft een bankje en drie haken en blijft droog tijdens het douchen; er zijn wastafels met spiegels en elektriciteit in aparte hokjes, die u voor uw privacy op slot kan doen; de sanitaire ruimte is verwarmd)

- de eigenaar komt op het eerste gezicht wat nors over, maar het is werkelijk een aardige man met gevoel voor humor, die erg hulpvaardig is en zijn uiterste best doet om de camping in topvorm te houden (probeer maar eens zo'n mooi grasveld te laten groeien op die gele heidegrond!) én zijn gasten te informeren en voorzien van kaartjes van de nabije omgeving ; de gastvrouw

Minpunten:

- er zijn voorlopig nog maar twee afwasbakken - daar komt verandering in. Het is daardoor soms aanschuiven bij de afwas, maar dat kan best gezellig zijn

- wij vonden het vreemd dat er enkel onderscheid gemaakt werd tussen glas en restafval. Dat is natuurlijk wel gemakkelijk, maar in het midden van al die natuurpracht voelde dat toch wat fout. Wij zijn gewoon van plastic/blik/papier te sorteren. Wie dit wilt, kan z'n afval wel gesorteerd deponeren in de containers aan de nabije Spar!

Geweldige camping.

Theo en Marian
9-9-2018

Hele mooi camping in een hele mooie omgeving, grote plaatsen, douches en wc's zijn top en echt heel schoon dat kom je bijna niet tegen op andere campings, je kunt er veel wandelen en fietsen, we zijn maar een paar daagjes geweest, maar komen graag nog een keer terug.De eigenaren zijn ook heel gastvrij en behulpzaam. Super.

Geweldige camping

Rob & Marie anne leeman
8-9-2018

Voor de tweede keer dit jaar geweest.

Was het toeval:?Nee

Ook deze keer weer:

Mobile Bereikbaarheid uitstekend .

Direct een bevestiging via de mail .

Ontvangst :zeer gastvrij .Service ongekend.

Ligging perfect. Plaatsen zeer ruim opgeruimd en voorzien van electra/water/ afvoer/WiFi

( aan een nog beter signaal wordt gewerkt)

Sanitair en douche. Keurig zeer netje onderhouden en Warm water.

Uitleg /documentatie bij ontvangst.

En ja duidelijke regels /afspraken waar sommige van ons het moeilijk mee hebben maar niets mee toch?

Hoop niet dat door deze zeer positieve wel

Verdiende review volgend jaar geen plaats meer vrij is .Wij komen zeker en vast terug.

Voor de ware kampeerder

Peter ter Velde
6-9-2018

Alle recenties gelezen hebbende, vraag je je af of het wel klopt. De slechtere evenals de lovende klopt allemaal. Het is maar wat je zoekt. Ons beviel het meerdere periodes prima. JA er gelden n.m.m. normale fatsoensregels, goed dat daar ook op wordt aangesproken. Dit werkt ook omgekeerd. De eigenaar kwam langs met een flesje wijn omdat er wat geluidsoverlast had kunnen zijn i.v.m. zijn werkzaamheden. Ja we hoorden dit, maar overlast?. DAT is Reeendal. Verwacht je een schoonmaker achter je r.... of een animatieteam zoek vooral verder. En ja; vooral geroutineerde -maar niet alleen!- kampeerders. Dat moet je aanspreken (of niet). Wij komen graag weer eens terug. Ga zo door! Oh ja...die wekelijkse borrel is best leuk als je interesse toont in collega kampeerders en hun tips wilt aanhoren.

top camping

Ineke van Leeuwen
6-9-2018

Geweldige camping met super sanitair, waar klant nog koning is. Mooie ligging in bos, om te wandelen en te fietsen. Zoals een camping hoort te zijn.

Het is hier fantastisch....!

Jorrit en Ellen Jorritsma
5-9-2018

Wij zijn hier nu voor het 4e jaar en het is een geweldige camping. Dat is ook te zien aan de recensies hier op Zoover. Daarom willen wij reageren op de recensie van een andere bezoeker. Want wat is "vrijheid, blijheid"? Dat de regels niet voor jou gelden? Wel zelf graag een schone, droge douche aantreffen, maar hem niet zelf schoon willen achterlaten voor de volgende? Het is niet fair naar de eigenaren toe om dan een accommodatie af te kraken. Misschien kun je beter gaan vrij kamperen in Scandinavië, dat is echt "vrijheid, blijheid".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reeëndal in Loenen (gld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reeëndal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.