Camping Reeëndal

Weer vandaag23°
Camping Reeëndal
9,8

Camping Reeëndal is een goede plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Een ruim opgezette camping waar het heel rustig is. Hier ga je naartoe wanneer je geen faciliteiten nodig hebt op de camping maar komt voor de omgeving. Camping Reeëndal ligt middenin de bossen van Loenen met mooie fiets- en wandelroutes. Apeldoorn op 15 kilometer afstand.

246 reviews over Camping Reeëndal in het Nederlands

Wij komen zeker terug.

Fam Kist
22-5-2019

Voor de eerste keer met een caravan op pad en enkele dagen naar deze camping. Geweldig op weg geholpen door de eigenaar, die ons hielp bij het plaatsen van de caravan. Daarbij gaf hij ons veel leerzame tips. Ook een uitgebreide mondelinge info over de omgeving van de camping en het bosgebied. Camping is heerlijk rustig en heeft een fantastische ligging aan de Veluwe, precies wat wilden. Keurig schoon sanitair, laat niets te wensen over. Bij het verlaten van de camping wordt je keurig door de beheerder begeleid naar de provinciale weg (in verband met de smalle smalle weg naar de camping, waar één caravan tegelijk kan aan -of afrijden). Het echtpaar die deze camping runnen, doen dat met passie en hebben er echt iets moois van gemaakt. Wij komen daar zeker vaker terug.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk tot rust gekomen en genoten van de natuur

Marco en Anita
19-5-2019

Heerlijk rustige en schone camping. Je loopt zo het prachtige bos in om met of zonder hond te genieten van de natuur. Sanitair netjes en schoon. Beheerders zeer behulpzaam. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top camping voor actieve natuurliefhebbers!

Ton
2-5-2019

De eigenaren beheren deze schitterend gelegen camping met zo veel enthousiasme en zorg, dat je je als gast erg welkom voelt. De eigenaar helpt met plaatsen van de caravan, voorziet de gast van allerlei wandel- en fietsroutes en zorgt er bij vertrek voor, dat je veilig de weg op kunt draaien! Geweldig! Ligging is fenomenaal ; midden in het bos dus goed startpunt voor wandelen! Supermarkt ligt vlakbij en heeft een uitgebreid assortiment . Sanitair is erg schoon ; voor kinderen is er niet veel te beleven, dus vooral bedoeld voor actieve natuur liefhebbers!

Gereisd Met partner in mei 2019

Schitterende camping! Aanrader!

Corinne
2-5-2019

Een rustige, schitterend gelegen camping, midden in het bos. De camping heeft recent een extra strook bos toegevoegd, waardoor er een parkachtig en ruimtelijk idee gecreëerd is. Mooi! Het sanitair wordt erg goed bijgehouden en ondanks dat de camping vol geboekt was, was het steeds schoon! In de omgeving is zo veel te wandelen, te fietsen en te zien; echt een aanrader als je een actieve vakantie in een zeer rustige omgeving zoekt !

Gereisd Met partner in april 2019

voor heerlijk buiten en in het bos zijn

schreuder
8-4-2019

Heel fijn rustig kampeerterrein met rondom het grote Veluwse bos voor lange wandelingen en fietstochten. Prachtig. Het terrein wordt met veel zorg en aandacht door de eigenaren beheert . Niets is hen teveel. en ziet er mooi uit. Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch. Nog nooit op zo'n mooie camping gesta

jenny en hans
17-12-2018

top camping voor rustzoekers. ontzettend aardige en zeer behulpzame eigenaars. super schoon en grote plekken met veel privacy. De eigenaar loopt regelmatig over het terrein. Zo blijft het ordelijk en netjes.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het is hier fantastisch.

Joke en Joop v.Schie
16-12-2018

Vanaf April tot November staan wij met veel plezier op camping Reeendal. Het toiletgebouw is altíjd zeer verzorgd en verwarmt. De eigenaren zijn altíjd berijd om het verblijf tot ieders zin te maken. Als je van rust houdt is dit de juiste plaats om te kamperen.Voor de boodschappen is het 5 min.fietsen. Dus kom van de rust genieten.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toppie

A.Engel
16-12-2018

Deze camping zou ik aan iedereen aanbevelen.Prachtige omgeving mooie ruime plaatsen, en een behulpzame en vriendelijke eigenaar. En het sanitair heel schoon.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping.

W. de Vlaming
2-12-2018

Heerlijk rustige camping midden in het bos met heel mooi en schoon sanitair. Mooie grote caravanplaatsen. Zeer attente campingeigenaren welke klaar staat om u te helpen om de caravan op de juiste plaats te krijgen en u helpt met uw sattelietschotel. Daarnaast ontvangt u een duidelijke uitleg over de omgeving. Fiets en wandelroutes. Kortom, een camping wsar u geweest moet zijn. Houdt met 1 ding rekening. Deze camping heeft geen faciliteiten voor kinderen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Margreet
2-12-2018

Mooie kleine rustig camping. Vriendelijke,behulpzame beheerder. Niets is hem teveel. Ligt heel centraal ( Posbank,IJssel) je kan hier vandaan echt overal naar toe fietsen. Of je loopt zo vanaf de camping het bos in,waar je heel vaak wild kan spotten.

Gereisd Met partner in april 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reeëndal in Loenen (gld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reeëndal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.