Camping Reeëndal

9.9Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Loenen (gld)

9.9Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping Reeëndal is een goede plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Een ruim opgezette camping waar het heel rustig is. Hier ga je naartoe wanneer je geen faciliteiten nodig hebt op de camping maar komt voor de omgeving. Camping Reeëndal ligt middenin de bossen van Loenen met mooie fiets- en wandelroutes. Apeldoorn op 15 kilometer afstand.

Contact

317 reviews over Camping Reeëndal

• 10Jantinus19-06-2020

In een woord fantastisch.

We werden heel erg gastvrij ontvangen. Mooie rustige camping in een mooi omgeving, bos en heide. Mooie fietsroutes. Toiletten waren door de corona gesloten.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Els Brautigam09-06-2020

Puur genieten

Een camping waar je graag terug wil komen. Hele fijne eigenaars die altijd klaar staan om je te helpen. Vanaf de camping loop je zo de Veluwe op waar je uren kan wandelen. Ook een fijne omgeving om te fietsen. De camping is Lekker rustig en de plaatsen zijn zeer ruim. Wij komen al jaren op deze fijne camping en hopen er nog vaak te komen. Kortom puur genieten.

• 10jack schepers05-06-2020

Fantastich zeker op herhaling

Zeer mooi gelegen camping naast ingang van het park de Veluwe en fijne behulpzame eigenaren kortom super. Sanitair was door coronabeleid gesloten maar het nu kennen van de eigenaren zijn we er zeker van dat dit zeer in orde zal zijn. Zelfs de satelliet schotel wordt voor je ingesteld, super komen zeker terug.

• 10Wiel en Marjan04-06-2020

Zoals altijd GOED !!

Voor de 3-e keer op deze supermooie, nette camping. Met zeer betrokken eigenaars voor wie niets teveel is. Sanitairgebouw niet kunnen gebruiken ivm Corona, maar uit ervaring weten wij dat het superschoon is. Voor ons de mooiste camping van Nederland. Dus jahoor Rob en Ineke een dikke welverdiende 10 !!

• 10Jan & Anja03-06-2020

Voor de rustzoeker

Ruime zonnige staanplaatsen, met een rustig publiek. De voorzieningen zijn prima op orde, al kunnen we geen uitspraak doen omtrent de toilet en douche faciliteiten die vanwege corona gesloten waren. Neem de fietsen mee, want het is er in de omgeving perfect te fietsen. Vriendelijke beheerder en zijn vrouw, die erg behulpzaam zijn. Wifi is prima op orde. Omdat de oprijlaan erg smal is, word je door de beheerder geholpen bij het verlaten van de camping en ook geholpen om veilig de openbare weg op te kunnen rijden.

• 7Arie03-06-2020

Mooi en rust

Mooie camping, veel rust. Wel veel stof door zand op plek voortent. Zand verwijderen en fijn grind neerleggen zou een verbetering zijn. Ook broodjesservice zou fijn zijn. Het sanitair was ivm Corona gesloten dus dat konden wij niet beoordelen.

• 10S.Koops03-06-2020

Kan niet beter.

Prachtig gelegen camping die je bereikt via een mooi smalle laan. Warm welkom. Zeker met een camper is het ideaal, in deze coronatijd, dat je een waterkraan en afvoerputje bij je staanplaats hebt. (Omdat je in de camper gebruik maakt van de douche) Ook cassettetoilet-spoeling is schoon en netjes. Voor de rest is deze rustige en goed onderhouden camping helemaal top. De omgeving is prachtig. De beheerders gaan met zorg en beleid met deze camping om. Wij houden hier wel van. Ook de info die je bij aankomst krijgt is goed. Incl. een prachtige wandelroute langs een kikkerpoel. (wat een kabaal) Wij komen zeker terug. Ook is er een mooie moutainbikeroute in de buurt. Fietspaden in overvloed.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Peter en Jacqueline de Knecht19-05-2020

Helemaal geweldig

Hele mooie onderhouden camping aan de rand van het bos. Wij waren hier in corona tijd dus sanitair gesloten. Wij waren met de camper en de hond. Je loopt vanaf de camping zo het bos in waar je in de schemer avond wild kunt spotten. Hebben hele mooie route's gefietst en gewandeld, eindeloos. Terug op de camping kan je in de rustige avonduren nagenieten met een drankje of via de goeie wifi op je tel/laptop je ervaringen delen. De eigenaar geeft aan waar er beste schotel ontvangst is. We hebben er ook een wasje gedaan en gedroogd. Als je aankomt is een smalle weg maar als je weggaat gaat de eigenaar voorop met de fiets en zorgt dat de vlekkeloos de weg op kan.Winkels in de buurt. Veel restaurants ( die nu dicht waren ) in de buurt. Kortom een geweldige plek !!

• 2019
    10HILDE MARIEN16-12-2019

Wij komen terug !!!

Prachtig rustige camping . Top sanitair, ook voor minder-valide kampeerders. Ruime plaatsen. Gelegen in het bos en super als uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten op de Veluwe. Voor ons de beste.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Leo v d Post27-10-2019

Meer dan FANTASTISCH !!!!!

Heerlijk rustig Gruwelijk schoon Prachtige ligging Hartstikke behulpzame beheerder

Gereisd met partner in oktober 2019

Camping Reeëndal info