Camping Reeëndal

9.9Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Loenen (gld)

9.9Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping Reeëndal is een goede plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Een ruim opgezette camping waar het heel rustig is. Hier ga je naartoe wanneer je geen faciliteiten nodig hebt op de camping maar komt voor de omgeving. Camping Reeëndal ligt middenin de bossen van Loenen met mooie fiets- en wandelroutes. Apeldoorn op 15 kilometer afstand.

Contact

317 reviews over Camping Reeëndal

• 10Anita26-08-2020

Geweldige camping midden in de natuur

Mooie camping, netjes onderhouden, schoon sanitair. Je wandelt of fietst zo vanaf de camping het bos in waar onder andere de reeën en wilde zwijnen lopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Martijn Groenestein17-08-2020

Een pareltje van een camping

Als je op zoek bent naar een kampeerpareltje, zoek dan niet verder. Camping Reeëndal was voor ons een superverrassing. De camping biedt een uitstekend verblijf voor de campinggast op zoek naar rust, kleine schaal, eenvoud, ruimte en groen. De 'luxe' zit in details: ruime plaatsen (en dan bedoel ik echt ruim!!), uitstekend en schoon sanitair* en warme, betrokken beheerders die toegankelijk zijn en in alles met je meedenken. De camping net buiten Loenen, pal in de bosrand, waar je direct aantakt op wandel- en fietsroutes op de Veluwe, of richting IJsselvallei. Wij hadden voor 4 nachten een heel fijn plekje op het tentenveld. Zowel het caravanterrein als het tentenveld ogen als een biljartlaken, waar je met gerust hart op blote voeten rond kan lopen. Goede afwatering, voldoende beschutting. En wat is er veel te doen in de buurt! Of je nu wilt wandelen, fietsen of leuke stadjes wilt bezoeken; deze camping is meer dan aan te bevelen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Marianne van der Geest16-08-2020

Fantastisch !

Dankzij de prachtige locatie, kun je vanaf de camping direct het bos in wandelen. Fietsroutes met de laatste knooppunten worden uitgereikt. De coronamaatregelen worden door alle kampeerders prima opgevolgd. (hierop wordt ook toegezien) Het prachtige sanitair gebouw, super schoon en luxe uitgevoerd top! Voldoende waterpunten en Wifi over de hele camping. Indien je TV wilt kijken en niet zelf over een schotel beschikt wordt hier voor gezorgd. Als laatste: bedanken wij Rob en Ineke voor ons fijne verblijf op deze super camping. Wij zijn hier voor de derde keer geweest. Niet onze stijl meestal maar 1 maal naar dezelfde camping. Maar we komen weer terug. Jammer dat een 10 niet hoger kan. Dik verdiend !!!

• 10Middelkoop15-08-2020

Geweldige camping

Prachtige camping met zeer schoon sanitair. Rob een geweldige gastheer want waar zie je iemand die de gasten helpt met het opbouwen van bv een voortent. Ineke een lieve gastvrouw die voor alle vragen een antwoord heeft. Mooie grasmat, kortom we vonden het fijn om 3 weken daar te kamperen. Volgend gaan we nogmaals daar op bezoek voor 3 weken!!

• 10sylvia de peijper03-08-2020

Weer fijne weken gehad op camping Reeendal, met fijne beheerders. Zeer schoon sanitair en een zeer goede onderhouden en rustige camping. Echt een camping om aan iedereen aan te bevelen!!!

• 10Henstra28-07-2020

Echt te gek voor woorden, moet je gewoon meemaken

Fantastische service en prima sanitair, rustige camping met fraaie ligging voor wandelaars en fietsers, eigenaar staat altijd klaar en heeft op alles een oplossing, TOP!

• 10Marcel26-07-2020

Perfecte camping voor ontspanning en bos wandelen.

Perfecte georganiseerd, uitermate hygiënisch en zeer vriendelijke beheerders. Nooit zou ik meerdere keren naar een zelfde camping gaan, maar inmiddels al een keer of 5 - 6 geweest. En dit is zeker niet de laatste keer geweest.

• 10Derwort26-07-2020

Zeer rustige en prachtig gelegen campingcamping e

Er zijn nauwelijks minpunten. Een zeer vriendelijk onthaal, bijzonder goede service bij plaatsing van de caravan,. Is er iets mis? De eigenaren denken mee en vinden oplossingen, er is goed sanitair. De campingregels garanderen privacy, rust en vrijheid.

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Ronald en marjanne16-07-2020

Parel op kampeergebied

Voor het 3 jaar op rij weer een top vakantie gehad. Door de corona wouden we een weekje later komen dit was gelukkig geen probleem. De plekken weer super op orde en ondanks dat we niet elke dag de zon hebben gezien ons niet verveeld. In de buurt genoeg te zien en te doen van wandelen tot een dagje musea alles in de buurt voor een mooie vakantie. Ook het sanitair weer helemaal top. Bedankt Rob en Ineke voor weer 2 heerlijke weken!

• 10Coke en Ria Boender14-07-2020

Heeeerlijk

Wij waren er nu voor het vierde achtereenvolgende jaar.En nog steeds hebben wij het als bijzonder ervaren,De gastheer Rob met zijn partner Ineke,zijn van de vroege ochtend,tot de late avond bezig,om de gasten het naar hun zin te maken.Voor ons verdienen ze hiervoor een grote pluim. Al die jaren leveren ze constante kwaliteit en dat is bewondering waardig.

Camping Reeëndal info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50