18 tips over Camping Reeëndal

• MArcel en Suzan, 29-04-2012

Mocht er weer een BBQ op de camping worden georganiseerd, dan moet je er zeker aan meedoen! Je eet geweldig en niet duur.

• P.ter Horst, 08-06-2014

Ideaal voor rustzoekers die willen wandelen en/of fietsen in bossen en de fraaie omgeving van Loenen. Vlak bij de watervallen gelegen. Niet ver van het Loo en Apeldoorn.

• janvm, 24-07-2014

De camping ligt midden in de bossen en je kunt van daaruit kilometers door bos en over heide fietsen of wandelen, direct vanaf de camping bereikbaar. Het bos is wat ons betreft het mooiste deel van de Veluwe. We hebben er herten, zwijnen, haviken en reetjes gezien en zelfs een hazelworm.De camping ligt op loopafstand van Loenen waar alle levensbehoeften te verkrijgen zijn en waar alle soorten restaurants e.d. zijn. Er kan een reis met een stoomtrein gemaakt worden over de Veluwe.

• Ed Pustjens, 24-09-2013

Hanzesteden onder handbereik. Als dagtrip een aanrader, Nog nooit in binnenstad van Amersfoort geweest? Absoluut doen!

• Erik en José van Tongeren, 29-06-2013

als je houdt van rust, bos, fietsen en wandelen dan is dit de ultieme vakantieplek.

• versteeg, 01-07-2013

de weg naar de camping is wat lastig voor een auto met caravan. je kunt namelijk niet passeren. dus eerst bellen dat je verwacht wordt. de campingeigenaar fiets voor je uit als je van de camping vertrekt. misschien is het mogelijk om aan het begin van de weg iets te maken dat men op de camping weet dat je er aankomt en ongekeerd.

• fam. Koort, 23-06-2013

Fiets en wandelschoenen mee, de directe omgeving laat je zien hoe mooi dit stukje Nederland is.

• Ida, 20-05-2013

Maak een wandeling naar de hoogste waterval van Nederland....

• A.M. Vlot, 30-07-2012

Eenmaal geweest, dan kom je zeker weer terug. Je kunt komen en gaan op elke dag die je wilt.

• vincent, 25-06-2012

In het dorp op 500m afstand zijn verschillende eetgelegenheden en het turkse eetcafe in Eerbeek is zeker aan te raden.

• Margreet Houwaard, 10-06-2012

Je kunt hier letterlijk alle kanten op lekker wandelen in de Loenermark of fietsen naar de Posbank of de andere kant op naar de ijssel. met stadjes zoals Deventer,Zutphen of Doesburg. Wat te denken van een bezoek aan Bronckhorst of het Openlucht museum in Arnhem Echt 1 week is tekort om alles te zien

• Oskam, 01-11-2014

Neem de fiets mee en maak eindeloze fietstochten

• Anton, 02-05-2015

de beeldentuin in Loenen het uitkijkpunt in Loenermark

• Arja Ruijgrok, 14-07-2015

Je wandelschoenen niet vergeten!

• Peter en Lidwien, 20-08-2014

Een camping als je van rust en natuur houdt. Het schone en moderne sanitair is een "plaatje".

• ton van velzen, 25-05-2015

bezoek de erebegraafplaats Loenen; Prachtig verzorgd en zeer ruim aangelegd, in een bosperceel, waar je vol respect kunt wandelen over de aangelegde paden....langs de gedenkstenen.

• bas, 24-03-2014

bezoek ook de beeldentuin in het dorp, mooie tuin met veel tuinbeelden

• Johan Dirks, 21-10-2014

Het is een uitstekende startplaats indien u van fietsen en/of wandelen houdt om de Veluwe met haar schoonheid te ontdekken.