Camping Reeëndal *****

Review geschreven door Peter ter Velde

Voor de ware kampeerder

Peter ter Velde
6-9-2018

Alle recenties gelezen hebbende, vraag je je af of het wel klopt. De slechtere evenals de lovende klopt allemaal. Het is maar wat je zoekt. Ons beviel het meerdere periodes prima. JA er gelden n.m.m. normale fatsoensregels, goed dat daar ook op wordt aangesproken. Dit werkt ook omgekeerd. De eigenaar kwam langs met een flesje wijn omdat er wat geluidsoverlast had kunnen zijn i.v.m. zijn werkzaamheden. Ja we hoorden dit, maar overlast?. DAT is Reeendal. Verwacht je een schoonmaker achter je r.... of een animatieteam zoek vooral verder. En ja; vooral geroutineerde -maar niet alleen!- kampeerders. Dat moet je aanspreken (of niet). Wij komen graag weer eens terug. Ga zo door! Oh ja...die wekelijkse borrel is best leuk als je interesse toont in collega kampeerders en hun tips wilt aanhoren.