Géén boekingskosten

9.8FenomenaalScore uit 339 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair
  • 10Eetgelegenheden

Meer camping info

Camping Reeëndal is een goede plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Een ruim opgezette camping waar het heel rustig is. Hier ga je naartoe wanneer je geen faciliteiten nodig hebt op de camping maar komt voor de omgeving. Camping Reeëndal ligt middenin de bossen van Loenen met mooie fiets- en wandelroutes. Apeldoorn op 15 kilometer afstand.

339 Reviews over Reeëndal

• 9Willem en sylvia02-10-2021

Dit is een fantastische camping als je van rust en fietsen wil genieten. Er zijn maar 5 sterren om te geven , maar deze camping en de beheerders verdienen er nog veel meer. Heerlijke weken gehad met hemelvaart, zomervakantie, en nog lekker in september met man en onze newfoundlander. Kan geen cijfer geven voor het zwembad dit is niet op de camping aanwezig, maar wel dorpje verderop.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Thijs en Christa26-08-2021

Een prachtige camping midden in de natuur

We hebben voor de 3e keer op deze geweldige, mooie en nette camping gestaan met prachtig en zeer schoon sanitair. De plaatsen zijn ruim en netjes. Je loopt zo de natuur in en het is een fijne uitvalsbasis voor fietstochten. Er is zoveel te zien en te genieten in de omgeving. Dit is voor ons vakantie. We hebben alweer geboekt voor volgend jaar. Rob en Ineke bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 10Leo v d Post24-08-2021

Bijna te mooi om waar te zijn.

Prachtige plek, heerlijk rustig in het bos. Met geweldig mooi en schoon sanitair. Zéér ruime plaatsen met gronddoek.

• 10A24-08-2021

Voor de 2e keer op deze camping geweest. Voor de 2e keer in 1 woord fantasies. Camping eigenaren Rob en Ineke zijn zeer behulpzaam. Toilet gebouw zeer netjes en schoon en dan ook nog de fantastische plaatsen waar iedereen kan staan. Groot oppervlak en heel veel privacy. Voor volgend seizoen opnieuw geboekt en dan voor 4 weken. We kijken er wederom weer naar uit.

• 10Sylvia10-08-2021

Een fantastische camping, met fijne beheerders die je welkom heten, een camping die voor herhaling vatbaar is.

• 10Jos10-08-2021

Super

Zeer rustige camping met grote plaatsen. Ineke en Rob zijn zeer bevlogen eigenaren van de camping en doen er alles aan om je vakantie te laten slagen, van het begin met helpen plaatsen van de caravan tot het aller laatste einde als Rob je de doorgaande weg op begeleidt.Echt top.

• 10Peter Kalkman10-08-2021

Fantastische camping

Wat een geweldige camping! een die rust uitstraalt mooi gelegen tussen de bomen, de supermarkt en afhaal Chinees op loopafstand. Voor eenieder die op zoek is naar een camping zonder rumoerige randverschijnselen is het een aanrader, de aan het bos grenzende camping nodigt uit voor uitstapjes op de fiets of wandelingen al dan niet met de hond. De camping eigenaren Rob en Ineke verzorgen alles tot in de puntjes, chapeau!Wij komen hier graag terug!

• 10Petra Zwaan10-08-2021

Weer geweldig

We werden weer vriendelijk ontvangen zoals altijd.We hebben genoten van de rust op de camping het schone nette sanitair en de mooie omgeving.Veel gefietst dankzij mooie routes.

• 10Bakelaar10-08-2021

Geweldig

Super mooie camping .. sanitair mooi en zeer schoon! Prachtige omgeving!Eigenaren heel vriendelijk en geven veel informatie over de omgeving! Gewoon top camping!! Ga zo door👍

• 9Marc09-08-2021

Mooie camping, niet voor herhaling vatbaar.

De camping ligt prachtig. Voorzieningen zijn prima. Sanitair is om door een ringetje te halen. De indeling van de plekken is wat minder. Afhankelijk van waar je staat kijk je continu in de voortent van de overbuurman. Ondanks dit positieve deel zullen wij niet terugkeren naar deze camping en dat ligt aan de betuttelende en belerende manier waarop de eigenaren met hun gasten omgaan. We voelden ons net een stel kleine kinderen. Wij zijn eerder vertrokken en de gastvrouw gaf aan dat we wel moesten betalen voor de geboekte dagen ( helemaal logisch) maar indien ze de plek konden verhuren we een credit zouden krijgen. Volgens de buren was onze plek de volgende dag verhuurd maar de credit kregen we niet! Reden was dat mensen zelf die plek hadden uitgekozen. Gaat ons niet om het geld, maar wel om de starre houding en het direct wijzen op de voorwaarden. Jammer! Doet afbreuk aan deze mooie camping midden in het bos.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Reeëndal info