Géén boekingskosten

+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 354 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Reeëndal is een goede plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Een ruim opgezette camping waar het heel rustig is. Hier ga je naartoe wanneer je geen faciliteiten nodig hebt op de camping maar komt voor de omgeving. Camping Reeëndal ligt middenin de bossen van Loenen met mooie fiets- en wandelroutes. Apeldoorn op 15 kilometer afstand.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

354 Reviews over Reeëndal

• 10Arta Barrancos01-11-2022

Fantastische camping, mooie ligging

Deze camping is een enorme aanrader voor mensen die houden van rust, ruimte en natuur. Wij komen hier nu al een paar jaar met onze hondjes en elke keer is het weer genieten . Vanaf de camping loop je zo het bos in op waar je vooral 's ochtends en 's avonds de hertjes ziet rondrennen. Voor de actieve mens; wandelroutes en fietsroutes beginnen vanaf de camping en leiden door het gehele natuurgebied. Dus elke dag een andere route zowel met de fiets als voor wandelaars! Ideaal. De camping beschikt over uitstekende sanitaire voorzieningen en wordt uitstekend onderhouden. Super-schoon, netjes; tip top. Daarbij staan de eigenaren altijd klaar om te helpen, adviseren enzovoort.

• 10Ton29-10-2022

geweldige plek! Voelt als thuiskomen!

Een heerlijke herfstweek op camping Reeëndal doorgebracht! Een erg mooie ligging; direct vanaf de camping het bos in! We hebben veel wild gezien....bijzonder! En op zeer korte afstand starten vele wandel-en fietsroutes. Zeer afwisselend! De plaatsen zijn zeer ruim en zijn vlak. Er is op elke plek een watertappunt en afvoer. Ook zijn er mogelijkheden voor kabel tv, maar dat hebben wij niet gebruikt. De auto naast je kampeermiddel vinden wij ook erg fijn! Het sanitair gebouw wordt goed schoon gehouden en in de douches is heerlijk warm water! De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam en begeleiden de gasten bij vertrek, zodat je veilig de doorgaande weg kunt opdraaien! We hebben een geweldige week gehad!

• 10Corinne29-10-2022

prachtig gelegen, zeer verzorgde camping!

Wat een heerlijke, rustige, prachtig gelegen (kleine) camping! De camping is gelegen in het bos en vanaf de camping loop je zo het bos in. Er zijn heel erg veel wandel-en fietsmogelijkheden! De camping is erg goed verzorgd en de eigenaren besteden erg veel tijd en aandacht om het de gasten naar hun zin te maken! Het sanitair gebouw is erg netjes en wordt goed schoongehouden. Het ' dorp' Loenen ligt op wandelafstand en biedt behalve gezellige restaurantjes o.a. ook een goed gesorteerde supermarkt! Fijn aan deze camping is, dat je heel veel actiiteiten op fiets - of auto afstand kunt ondernemen: Apeldoorn, Zutphen, fietsroutes naar de Hoge Veluwe, Veluwezoom, Posbank, Rosendaalse Veld, Brummen, IJssel...allemaal prima te bereiken per fiets. Ook met de auto vind ik op korte afstand veel leuke bezienswaardigheden! Kortom: een fantastisch gelegen camping, waar we graag terug komen!

• 8vakantie 202225-10-2022

Voor ons niet meer

Reeendal, tja wat zal ik zeggen..voor ons zeker niet meer..veel te rustig...lijkt wel een bejaardencamping..In augustus 's avonds om 10 uur ligt volgens mij iedereen al in zijn nestje. Daarnaast de eigenaren veel en veel te precies..caravan moet op de cm precies staan en de eigenaar loopt de hele dag wat rond te controleren. Bij aankomst zeker niet eerder komen dan 1 uur want dan heb je geen vriendelijk ontvangst. Douches en wasbakken moeten afgedroogd worden na gebruik beetje overdreven al die schoonmaakdoekjes. Maar naast de negatievere ervaringen wil ik ook zeker de positieve punten aangeven. De kampeerplekken zijn ruim, recht en een mooi worteldoek voor je caravan Het sanitair en de afwasgedeelte( overigens maar 2 bakken) zijn spik en span. Je loopt zo de bossen in om mooie wandelingen te maken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Anneke en Martin09-10-2022

Het is hier voor ons telkens als thuiskomen.

Heerlijk rustige camping. Vriendelijke en zeer betrokken eigenaren. Een centraal startpunt voor vele fiets- en wandeltochten over de Veluwe. Leuke plaatsen bijv. Deventer en Zutphen. In Loenen is een SPAR winkel met een redelijk goede sortering. In Beekbergen is een Albert Heijn en in Eerbeek zijn de Plus, Jumbo en slager ,bakker, drogist etc. Wil je uit eten dan kan dat bij “ het Ruifje” in Loenen. Voor afhaal kun je terecht bij de snackbar en plaatselijke Chinees in Loenen. De camping heeft uitstekend sanitair. Zeer goed voor rustzoekers en minder geschikt voor gezinnen met kinderen.

• 8L25-09-2022

Betuttelende bejaardencamping

De camping en de parkeer instructies zijn vooral heel erg pietluttig te noemen. Alles op de millimeter nauwkeurig. Steriele schoonmaakinstructies voor na de douche, moet zelfs de muren droogmaken. Wel echt keurig sanitair. WiFi werkt niet op een Android. Vooral een bejaardencamping. Gaf al met al een ietwat benauwd betuttelend gevoel. Niet voor ons als jongere mensen de juiste plek. Wel heel stil en geen kinderen. Hond welkom, dat is fijn. Niets voor ons voor herhaling. Mis sfeer. Wil je rust, echte rust en perfectie, dan zit je goed. Geen eetgelegenheden, kan daar geen positief cijfer voor geven. Maar er is genoeg in de buurt!

• 1Eetgelegenheden
  • 10Ton23-09-2022

al weer uitkijken naar volgend jaar

Weer heerlijk van de rust kunnen genieten. niet alleen de camping biedt rust maar de natuur rond de camping doet daar aan mee. Wandelen kan in elke richting en net buiten de poort ga je over het wildrooster de vrije natuur in. Groot wild, klein wild, een scala aan planten en nu komen daar ook de paddestoelen weer bij. ieder jaargetij heeft zijn charmes. ook als de kinderen met onze kleinkinderen een dagje op bezoek komen genieten we van dit alles. Ineke en Rob staan altijd voor je klaar bij problemen of gewoon met goede raad. Zij zijn zeer begaan met hun gasten. volgend jaar gewoon weer gereserveerd om tot rust te komen en lekker met de honden te wandelen.

• 10Ed en Antoinette Jansen22-09-2022

Heerlijke camping, rustig en midden in de natuur

We hebben 3 weken genoten op deze prachtige camping, die midden in het bos ligt. Ineke en Rob zijn zeer betrokken en deskundige eigenaren en ze staan altijd klaar met advies of om te helpen.
    Alles straalt rust uit. Sanitair is keurig schoon en er is zelfs een bibliotheek waar je boeken kunt lenen, mocht je je vervelen.
    Wij hebben gelijk weer geboekt voor volgend jaar. Echt een aanrader !!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Annelies15-09-2022

Prachtige camping

Een heel rustige, mooie en super schone camping. Wij zijn hier voor de 3 e keer en hebben het weer goed naar ons zin. Grote standplaatsen, met veel ruimte rondom de caravan met voortent. Zo heb kun je altijd een zonnig of schaduwrijkplekje vinden om te gaan zitten. Elke dag een lange wandeling maken met de hond, voorbij het wildrooster/ hek, dat naast de camping ligt. Het is hier in het bos erg rustig, weinig wandelaars, omdat er geen openbare parkeerplaats vlakbij is. Het echtpaar dat de camping beheert is erg vriendelijk en zorgzaam.

• 10Henri Vorst12-09-2022

Een geweldig mooie camping voor mensen en hond.

Na een vriendelijke ontvangs werden we door Rob naar onze zeer ruime plaats begeleid. Nu hebben we al 17 jaar een caravan maar Rob heeft me enkele zeer nuttige tips aan de hand gedaan. Bij het neerzetten van de caravan zag Rob dat ik een schotel voor tv ontvangst bij me had. Hij zij dat, dat niet ging lukken ivm de hoge bomen. Hij kwam later terug met een hele lange coaxkabel om een verbinding te maken tussen mijn decoder en een door hem opgestelde schotel. Geweldig, meedenken en je gasten behulpzaam zijn, dat waarderen wij. De camping is zeer mooi gelegen in een prachtige natuur waar we veel gewandeld en gefietst hebben met onze jong Labrador. Wij bevelen deze camping ten zeerste aan.

Camping Reeëndal info

Soort hotel