Camping Reeëndal

224 reviews over Camping Reeëndal in het Nederlands

Geweldige camping.

Theo en Marian
9-9-2018

Hele mooi camping in een hele mooie omgeving, grote plaatsen, douches en wc's zijn top en echt heel schoon dat kom je bijna niet tegen op andere campings, je kunt er veel wandelen en fietsen, we zijn maar een paar daagjes geweest, maar komen graag nog een keer terug.De eigenaren zijn ook heel gastvrij en behulpzaam. Super.

Geweldige camping

Rob & Marie anne leeman
8-9-2018

Voor de tweede keer dit jaar geweest.

Was het toeval:?Nee

Ook deze keer weer:

Mobile Bereikbaarheid uitstekend .

Direct een bevestiging via de mail .

Ontvangst :zeer gastvrij .Service ongekend.

Ligging perfect. Plaatsen zeer ruim opgeruimd en voorzien van electra/water/ afvoer/WiFi

( aan een nog beter signaal wordt gewerkt)

Sanitair en douche. Keurig zeer netje onderhouden en Warm water.

Uitleg /documentatie bij ontvangst.

En ja duidelijke regels /afspraken waar sommige van ons het moeilijk mee hebben maar niets mee toch?

Hoop niet dat door deze zeer positieve wel

Verdiende review volgend jaar geen plaats meer vrij is .Wij komen zeker en vast terug.

Voor de ware kampeerder

Peter ter Velde
6-9-2018

Alle recenties gelezen hebbende, vraag je je af of het wel klopt. De slechtere evenals de lovende klopt allemaal. Het is maar wat je zoekt. Ons beviel het meerdere periodes prima. JA er gelden n.m.m. normale fatsoensregels, goed dat daar ook op wordt aangesproken. Dit werkt ook omgekeerd. De eigenaar kwam langs met een flesje wijn omdat er wat geluidsoverlast had kunnen zijn i.v.m. zijn werkzaamheden. Ja we hoorden dit, maar overlast?. DAT is Reeendal. Verwacht je een schoonmaker achter je r.... of een animatieteam zoek vooral verder. En ja; vooral geroutineerde -maar niet alleen!- kampeerders. Dat moet je aanspreken (of niet). Wij komen graag weer eens terug. Ga zo door! Oh ja...die wekelijkse borrel is best leuk als je interesse toont in collega kampeerders en hun tips wilt aanhoren.

top camping

Ineke van Leeuwen
6-9-2018

Geweldige camping met super sanitair, waar klant nog koning is. Mooie ligging in bos, om te wandelen en te fietsen. Zoals een camping hoort te zijn.

Het is hier fantastisch....!

Jorrit en Ellen Jorritsma
5-9-2018

Wij zijn hier nu voor het 4e jaar en het is een geweldige camping. Dat is ook te zien aan de recensies hier op Zoover. Daarom willen wij reageren op de recensie van een andere bezoeker. Want wat is "vrijheid, blijheid"? Dat de regels niet voor jou gelden? Wel zelf graag een schone, droge douche aantreffen, maar hem niet zelf schoon willen achterlaten voor de volgende? Het is niet fair naar de eigenaren toe om dan een accommodatie af te kraken. Misschien kun je beter gaan vrij kamperen in Scandinavië, dat is echt "vrijheid, blijheid".

Fons Jerphanion
5-9-2018

Ik kom met partner met veel plezier al voor het 4e jaar op de camping Het Reeendal. Nu heeft iedereen zijn eigen beleving. De zeldzame kritische beoordelingen wegen niet op tegen de negens en tienen die worden gegeven door over het algemeen dus zeer tevreden kampeerders. Bij mij komt dan toch de vraag op, of dit een juiste weergave is.

mooie camping,vervelende beheerder.Het gras is heilig,de douche moet na het wisseren nog met een doekje worden gedaan,en zo nog veel meer regels.Niet geschikt voor mensen die van vrijheid en blijheid houden

Super!

Corrie en Cees
13-8-2018

Heerlijke kleinschalige groene camping met ruime plaatsen. Verwelkomd door Rob en Ineke , die trots mogen zijn op hun camping. Het was onze eerste camper ervaring en Rob was zeer behulpzaam. Sanitair is prima! Prachtige omgeving om te fietsen en wandelen. Als je houdt van rust en natuur een aanrader!

Een echte vakantieplek om goed uit te rusten!

Petra Bijl
7-8-2018

Veel rust, fijne sfeer! Behulpzame eigenaren/beheerderspaar, volledig en schoon sanitair. Ruime plekken. Watertappunt bij de caravan, wifi is inderdaad beperkt, maar is een extra (gratis) service! Honden zijn echt welkom. Mooie plekken om te wandelen, te fietsen en de geocachen! Na vorig jaar, dit jaar weer terug geweest omdat het vorige jaar zo goed bevallen was. Alles is goed geregeld, waardoor het verblijf voor iedereen camping prettig is!

Het was weer GEWELDIG!

Frea
25-7-2018

Een geweldige camping waar je een ruime plaats hebt. Zeer schoon sanitair. Altijd een warme douche, altijd warm/heet afwaswater. Een drinkwaterkraan en afvoer bij de kampeerplaats. Waar de beheerders er alles aan doen om het voor elke gast een vakantie te !aten zijn. Hulp indien nodig, voor iedere gast een persoonlijke uitleg over de voorzieningen op de camping en over de fantastische omgeving, en bij vertrek wordt iedereen weer veilig op weg geholpen.

We hebben weer genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reeëndal in Loenen (gld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reeëndal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.