Camping Reeëndal

205 reviews over Camping Reeëndal in het Nederlands

Geweldig

Ed&Karen en Max
11-6-2018

Fantastische beheerder Rob en zijn vrouw Ineke, hanteert huisregels en handhaafd die ook, geweldig!!

Zorgt daardoor dat het een heerlijk verblijf is met het juiste publiek die voor natuur en rust komt.

Het sanitair is spik en span, douchen met max. duur van 5 min voor sommige dames te kort ,7 min. zou fijner zijn. Ruime plekken met ochtend of avond zon. Afwasplek helaas maar 2 wasbakken maar Rob is al met uitbreiding bezig.

Nu alweer voor de vierde keer geweest en alle drukte valt hier van je af.

De vogels, de rust en de prachtige omgeving, daar genieten wij van.

De eerste keer is even wennen aan Rob, de eigenaar, want hij lijkt wat star en daar moet je even doorheen prikken. Hij is erg precies en stelt zijn regels, dat is oke voor ons want daardoor is en blijft het een mooie goed verzorgde camping. En laten we eerlijk zijn, liever de eigenaar die mensen aanspreekt op verkeerd gedrag, dan dat je dit zelf moet doen.

Wij hebben een hond, dus we wandelen heerlijk zo het bos in vanaf de camping.

Wij gaan zeker weer terugkomen!!!

Ervaar het vooral zelf en geniet.

Marinus
6-6-2018

Superfijne locatie. Mooi aangelegd en onderhouden. Rob en Ineke zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en een top gastvrouw en gastheer.

Zeer goede uitvalsbasis voor allerlei activiteiten! Direct aan (in) het bos gelegen. Wat wil je nog meer?

Fantastische camping om te verblijven. Gastvrijheid en vriendelijkheid staan voorop. Je bent welkom en het is genieten vanaf het eerst moment. Alles is en wordt heel goed onderhouden en geweldig schoon sanitair.

Samengevat een super locatie

Fam. Spruijt
4-6-2018

Heerlijk om tot rust te komen midden in de natuur. Super schoon en blinkend sanitair. Ruimte voor heerlijk te wandelen of fietsen. Telkens weer de schoonheid van de natuur, reeën, zwijnen, vogels en reptielen. Altijd een goede raad en altijd klaar om een helpende hand te bieden. Prachtig onderhouden velden met ruime plaatsen. Een mooie plek om terug te komen.

Fantastische camping komen hier zeker weer terug!

Harrie van der Wilk
2-6-2018

Heerlijke rustige camping midden in de natuur. Hartelijke ontvangst door Rob. Nuttige tips en schitterende fietsroutes gekregen van Rob.

Geweldig!

Fam W.Maas
30-5-2018

Een prachtige rustige camping. Met grote plaatsen. Wandel en fietsroutes krijg je van de beheerder. (Met uitleg ).En als je leeswerk vergeten bent, geen nood. Er staat een bibliotheek tot je beschikking.

Wij komen volgend jaar terug, zeker weten.

Heerlijk

Fam v/d Dobbelsteen
28-5-2018

Hele fijne rustige camping mooie grote plaatsen

Heel netjes sanitair

Fijne afwas plaats en super heet water

Geen aanrader met kinderen

Op deze fenomenale camping Moet je geweest zijn!

Hans en Patricia de Boers
18-5-2018

Een meer dan fantastische kleinschalig camping op een perfecte ligging. Zeer ruime plekker, geweldig en zeer schoon sanitair. Duidelijke regels die door een ieder als bijna vanzelfsprekend worden nageleefd om alles mooi, rustig en schoon te houden. De eigenaren zijn uitermate vriendelijk en hulpvaardig en de mannelijke wederhelft geeft bij entree een zeer uitgebreide info omtrent werkelijk van alles en nog wat. Inclusief kaarten. Als klap op de vuurpijl begeleidt hij je bij vertrek naar de weg en zorgt ervoor dat je veilig wegkomt. Een absolute aanrader en wij gaan er zeker weer naar terug.

Elk jaar weer een feest!

Hofman
17-5-2018

Rustige camping , prachtig gelegen in het bos, met hele ruime plaatsen, goede wifi, proper, warm en goed sanitair en erg goede douches. Regels worden gehandhaafd, waardoor iedereen kan genieten van een onbezorgd en comfortabel verblijf. Goede info over wat er in de omgeving allemla te doen is endat is veel prachtigs!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reeëndal in Loenen (gld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reeëndal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Reeëndal scoort een 9.52 uit 10 op basis van 208 reviews.