Camping Minicamping Molenallee

Camping Minicamping Molenallee

9.2Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Loenen (gld)

9.2Fenomenaal

• 9.1Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

65 reviews over Camping Minicamping Molenallee

• 5leon en marga08-08-2017

Slechte ervaring, slechte plaatsen matig sanitair

De camping heeft een mooie centrale ligging, maar de plaats was een knollenveld met uitzicht op een half gerooid buxusveld en een grote plastic kas met daarvoor geparkeerde auto's. Gezien datgene wat op de website werd gesuggereerd was dit een grote teleurstelling. We zijn dan ook na een paar dagen vertrokken naar een beter camping in Loenen

• 5Staat v/h sanitair

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 10-08-2017

Bedankt voor de review Leon en Marga. Het knollenveld leon en marga is geen knollenveld want er is geen knol in de grond geplaatst. Dit veld en de kas is een overblijfsel van de kwekerij van mijn vader ( 93 ) jaar inmiddels alweer en wij zijn blij dat hij er nog steeds rond loopt. Het knollenveld gaan we snel aanpakken want dat ligt er idd een beetje slecht bij. De kas is voor de klanten altijd weer heerlijk om hun natte voortent of tent in te drogen bij weggaan. Dat jullie weg zijn gegaan had andere redenen, jammer dat jullie dat hier niet eerlijk vermelden! Maar wij wensen jullie het allerbeste toe ondanks alles!

Vriendelijke groeten Joop en Carine!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Riet en Ad Kurver04-08-2017

Mooie camping

De natuur rondom de camping is prachtig en de camping past daar mooi in. Dus het is er goed toeven.

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 07-08-2017

Bedankt voor de mooie review Riet en Ad. De eet gelegenheid daar kunnen wij helaas niks aan doen, maar als jullie daar slechte ervaring mee hebben dan horen wij graag welk restaurant of eet gelegenheid dat is geweest. Hopelijk tot snel weer is, en veel plezier met jullie rondreis de komende tijd!!!

Groetjes Joop en Carine!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Joke en Aad Jongkind03-07-2017

Een rustige camping en goede service.

Het is een rustige en fijne camping waar "service" hoog in het vaandel staat. De beheerder staat bij problemen altijd voor je klaar. Het is een camping waar je tot rust komt. Goede omgeving voor wandelen en fietsen.

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 06-07-2017

Bedankt Joke en Aad voor de mooie review en ja we doen ons best om het iedereen naar zijn en haar zin te maken, om zo uitgerust weer weg te gaan!!! Tot een volgende keer! Groetjes van Joop en Carine!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8RS-HS02-06-2017

Nette, rustige camping in een mooie omgeving

Een mooie plek, prima sanitair en een goede wifi. Dat is wat voor ons een camping moet bieden en Molenallee heeft dit allemaal. Wie rust zoekt en verder z'n eigen gang wil gaan kan de camping bijvoorbeeld gebruiken om te fietsen en wandelen op de Veluwe (ligt vlakbij Nationaal Park Veluwezoom), maar ook leuke steden als Apeldoorn, Zutphen, Arnhem, Doesburg of Deventer liggen in de directe omgeving. Boodschappen op een kleine 2 kilometer in Loenen of iets verder weg in Eerbeek. Via het fietsknooppuntennetwerk verder mooie tochten gemaakt richting Brummen/Cortenoever, Rheden/Velp/Rozendaal en Hoenderloo, en langs de camping loopt ook een klompenpad van 11 kilometer. Op een kilometer of tien ook het recreatiegebied Bussloo, met strand en zwemgelegenheid.

Het sanitair is schoon en goed onderhouden, maar het systeem waarbij zowel douche als toilet in één cabine gecombineerd zijn betekent ook dat je voor een toiletbezoek soms lang moet wachten voordat er weer een cabine vrij is.

• 7Staat v/h sanitair

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 05-06-2017

Bedankt voor de mooie review en tot een volgende keer!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Henk Lagerwaard22-05-2017

100% rust

Als je op zoek bent naar een mini-camping waar je rust vindt, zeer schoon sanitair, een heerlijke omgeving om te wandelen en te fietsen (of met de auto de omgeving te ontdekken), dan is minicamping Molenallee een beste keuze! De beheerder is zeer behulpzaam, laat je zelf (voor zover dat kan i.v.m. reserveringen) een plaatsje uitzoeken. Het terrein is vlak, dus ook de kampeerplaatsen. Voldoende water- en stroomaansluitpunten completeren de camping. De camping is gericht op rustzoekers: geen kinderspeelplaats etc.

• 10Staat v/h sanitair

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 25-05-2017

Bedankt voor de mooie review Henk en Annelies Lagerwaard en tot een volgende keer!!! Groetjes Joop en Carine.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Henk koster17-05-2017

Een fantastische camping

Een prima eigenaar/beheerder. Geeft ontzettend goede service. Denkt met je mee. En de wil is er om het goed voor je te doen. Zodat jij je thuis zal voelen.

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 20-05-2017

Wij bedanken je voor de mooie review Henk en tot een volgende keer!!! Groetjes Joop en Carine!

Gereisd met partner in april 2017

• 8jan van der zanden18-09-2016

Een niet te missen kleine camping!

De camping ligt in een mooie omgeving en biedt van daaruit heel veel recreatie mogelijkheden. Het heeft een prachtige ligging met ruime staanplaatsen. Uitermate net, schoon en modern sanitair verhoogt direct het vakantie-gevoel. Senioren zullen zeer tevreden zijn over de verhouding van de prijs en het hoogstaande aanbod waaronder b.v. gratis wifi. Joop en Carine zijn er en dat mag zeker als een positief compliment worden beschouwd. Dus een niet te missen kleine, gezellige, verzorgde camping. Een camping om terug te komen, om ook anderen op attent te maken.

Joop, Beheerder/Eigenaar, 21-09-2016

Bedankt voor jullie mooie review.

Jullie zijn al een paar keer op onze camping geweest, en jullie weten dan ook hoe heerlijk en goed het is bij ons! En we zien jullie dan ook heel graag weer terug als onze gasten!

Vriendelijke groeten Joop en Carine.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Fons Tuijl12-09-2016

Heerlijke onthaastcamping.

Heerlijke camping voor ouderen, niet voor kinderen. Heb deze camping gebruikt als uitvalsbasis voor het stoomtreingebeuren tussen Apeldoorn en Dieren, via Beekbergen, Loenen, o.a. 4 Nette en ruime washokken, met ruime douche ( geen restricties ), ruime wastafel met genoeg ruimte voor je spullen , en toilet . Tevens de nodige haakjes aan de wanden voor je handdoek en je kleren. In elke ruimte tevens een grote en een kleine wisser, een gastendoekje, en een krukje. Vriendelijke en behulpzame gastheer ( Joop ). Kom hier graag nog terug.

Joop, Beheerder/Eigenaar, 15-09-2016

Bedankt Fons voor je review, en je bent een nette en attente man. Wij zien je dan ook graag weer eens terug op onze camping, alleen of met je vrouw of kleinzoon! Vriendelijke groeten Joop en Carine.

Alleen gereisd in september 2016

• 4anoniem23-07-2016

nooit meer

Kindonvriendelijke camping, campingbeheerder jaagt je lachend weg uit de schaduw met zijn grasmaaier en als je er iets van zegt zet hij je van de camping af.

• 7Staat v/h sanitair

Joop, Beheerder/Eigenaar, 24-07-2016

Een reactie van ons op deze review is als volgt, dat jullie anoniem een reactie plaatsen zegt al genoeg vinden wij. Maar wij hebben jullie niet weggestuurd, dat waren jullie zelf! Er moet nu eenmaal gras gemaaid worden op de camping, want ja jullie willen toch ook niet in hoog gras kamperen? Alle andere gasten gingen zonder dat ik het vroeg netjes aan de kant en maakten netjes ruimte zodat ik kon grasmaaien, erg vriendelijk en attend van ze! Jullie echter bleven gewoon zitten tot op het laatste moment, en ja als ik dan langs kom dan is dat een lawaai en dat kinderen daar van schrikken ja dat had u zelf eerder moeten realiseren. Jullie huisdieren een kat en hond liepen de hele tijd los zodat ze tegen andermans caravan aan piesten en de kat zat zelfs bij anderen in de caravan. Ik heb jullie daarop aangesproken en gewaarschuwd, maar zelfs dat mocht niet baten, dus daarom hebben wij jullie verwijderd van onze camping, wat mijn goed recht is, want het is en blijft mijn camping! Vr gr Joop!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Henk & Ria Davids24-06-2016

Uitstekende camping en zeer gastvrije eigenaren

De camping is een kleine camping, zonder vertier voor kinderen.(Maar kinderen kan je zelf ook vermaken)

Het sanitair wordt goed schoongehouden en bestaat uit 4 ruimtes, waarin toilet, prima douche en wastafel. Voor ons ruim voldoende, heb niet 1x in de rij moeten staan om naar toilet/douche te kunnen. De zogenaamde remsporen van je voorganger(wat je op verschillende campings overkomt) hier niet 1x aangetroffen.

Gras wordt opgevangen bij het maaien, dus geen inloop in je caravan/camper/tent.

De omgeving bied veel voor fietsers en wandelaars. De stoomtrein komt een enkele keer per week(Hoogseizoen) op zichtafstand van de camping voorbij. Leuk om te zien.

Tijden het wachten op de wegenwacht bij vertrek(Pech auto), waardoor we 2 uren later konden vertrekken dan gepland, kregen we een lekkere bak koffie aangeboden door Carine. TOP

Ondanks het minder goede weer hebben wij een prima tijd hier gehad.

Joop en Carine, bedankt voor de gastvrijheid.!!!

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 25-06-2016

Bedankt voor jullie mooie review Henk en Ria, en wij zien jullie graag terug op onze camping! Gr Joop en Carine.

Gereisd met partner in juni 2016

3 tips over Camping Minicamping Molenallee

• bert-en-agnes, 31-08-2014

De tip is wat meer aparte toiletten. Maar daar werd al aan gewerkt voor volgend seizoen was het klaar!

• ger_an, 10-08-2014

Vraag hoeveel plaatsen bezet zijn, het mogen er maar 10 zijn.

• Joop Keuterink, 27-08-2014

De accommodatie van onze camping wordt in oktober 2014 uitgebreid met meer aparte toiletten en bij elke plaats water en stroom punten! Wij zijn erg blij dat wij mogen uitbreiden, omdat wij meer mensen van dit unieke plekje op de rand van de Veluwe willen laten genieten!!! Tot ziens!!!

1 vraag over Camping Minicamping Molenallee

• Kuiper Schagen , 15-01-2017

Plastck

Zijn er plaatsen met kunstgras of mag er plastics in de voortent gebruikt worden

Camping Minicamping Molenallee info

• SchaduwplaatsenAanwezig