Camping Minicamping Molenallee

Camping Minicamping Molenallee

9.2Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Loenen (gld)

9.2Fenomenaal

65 reviews over Camping Minicamping Molenallee

• 2019
    8Dolph Thierry08-05-2019

starre en onredelijke beheerder

Wij waren het paasweekeinde op SVR camping Molenallee in Loenen. Bij vertrek kregen we te maken met extra kosten omdat we om 16.00 het terrein verlieten. Wij waren er van vrijdag 20 april 16.00 tot maandag 16.00 uur. De meerprijs voor vertrek des namiddags 16.00 uur bedroeg € 8,00. Als dat wordt vermeld op de site kunnen we dat billijken en op tijd vertrekken. Ik heb er nu wat van gezegd en gemeld dat, als er al wat wordt berekend, dit meestal enkele euro’s is. Maar deze campingbeheerder was onverbiddelijk. Wij nu ook, we zijn van het type hoort zegt het voort en zullen deze minicamping dan ook mijden. In het algemeen zijn wij positief over veel SVR campings, maar deze beheerder snapt het niet zo goed denken wij. Een campereigenaar kampeert anders dan de meeste mensen met een caravan. Verder zijn we 100% self-supporting, gebruiken geen stroom en maken minimaal gebruik van voorzieningen.

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 09-05-2019

Goede morgen Dolph,

Even uitleg hier over vinden wij! Een overnachting is van 12 uur tot 12 uur dat staat vermeld op onze website. Dat jullie dan pas om 16.00 uur aankomen daar kunnen wij niks aan doen. Het kan dus niet zo zijn dat iedereen maar vertrekt wanneer ze denken o nu heb ik 24 uur hier gestaan dus vertrek ik op de zelfde tijd als dat ik aangekomen ben. Zo werkt dat niet en dat is bij elke camping zo dus niet alleen bij onze camping. Als je met ons had overlegd dan waren wij wel coulant geweest, maar in dit geval zonder overleg heb ik gezegd dat er nu een middag deel bij kwam en dat jullie dan tot 18.00 uur konden blijven. Verder willen wij nog even zeggen dat wij de prijs voor een middag deel nu ook op de website zetten, want dat werd nog niet vermeld.

Vriendelijk groeten, Joop en Carine

• 10Sander Meijer04-05-2019

Fantastische camping

Zeer gastvrije camping op een geweldige locatie in het mooie Loenen. Het is heerlijk rustig op de camping. De omgeving nodigd zich uit om heerlijk te gaan wandelen of fietsen. We hebben ons hier zeer goed vermaakt en bij vragen stond de eigenaar ons altijd gelijk te woord. Ook voor onze geocachers onder ons is de ligging van de camping perfect. In de omgeving bevinden zich een ruim aantal Trials. Wij gaan hier zeker terug komen!

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 05-05-2019

Bedankt voor de mooie review en beoordeling! Jullie zijn hier weer welkom, en zeker ook meer geocaching liefhebbers.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Vink26-04-2019

Rustige camping goede toilet voorzieningen

Rustige boerencamping goede voorzieningen op fietsafstand van winkels . Vriendelijke camping eigenaar . Goede grasmat

Water en stroom veelal op de site.

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 27-04-2019

Bedankt voor jullie mooie review en beoordeling. Groetjes Joop en Carine

• 9Fam. de Groot24-04-2019

Een heerlijke vakantie gehad.

Een mooie camping in een rustige omgeving

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 27-04-2019

Bedankt voor jullie review en de goede beoordeling! Groetjes Joop en Carine.

• 2018
    8Johan Sprakel31-08-2018

Voor ons dus een prima keuze.

Een hele fijne, en vooral ook een rustige camping. Wij zijn hier de gehele maand juli te gast geweest en we hebben alleen maar genoten ondanks dat het soms wel heel erg warm was. Soms moesten we wel even wachten om te kunnen afwassen maar je hebt vakantie dus wat maakt het uit. Ook voor de eigenaren alleen maar lof. Prima beheerders die weten waar ze mee bezig zijn.

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 01-01-2019

Goede middag Johan,

Bedankt voor de mooie review, en ja sorry voor het mooie weer dit jaar 2018 :)

Het was i.d.d erg druk dit jaar, dus ja ook bij de afwas was het erg druk maar ook wel gezellig druk. Even een leuk praatje maken met de andere gasten is toch ook leuk!

Nogmaals bedankt en wellicht tot een volgende keer!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Pauline kasperink04-07-2018

Fantastisch camping

Heel fijn ontvangen door de eigenaren niks is teveel! Fantastische plek om heerlijk tot rust te komen! Super mooie fiets en wandel omgeving! Faciliteiten keurig voor elkaar en netjes! Wij zijn helemaal weg van deze camping en hebben voor volgend jaar alweer geboekt!

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 01-01-2019

Goede middag Pauline,

Bedankt voor de super mooie review en tot 2019!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Frank en Janie01-06-2018

Super!!

Een heerlijke rustige camping! We hebben er lekker geslapen. Mooi schoon sanitair. Vriendelijke zeer behulpzame gastheer en vrouw. Je kunt er fijn fietsen en wandelen. Een aanrader voor iedere rustzoeker. Goede informatie voor noodgeval

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 23-06-2018

Bedankt Frank en Janie bedankt voor de mooie review! Tot een volgende keer!!!

Vriendelijke groeten, Joop en Carine.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Melis en Yda Burgler31-05-2018

Fantastische camping in een hele mooie omgeving.

Fantastische camping , we stonden 2 week met veel plezier op deze camping . Het gaat er allemaal heel gemoedelijk aan toe . Het ziet er heel mooi en netjes uit
    De camping is niet ver van Loenen en Eerbeek , prima lopend of fietsend te doen .

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 23-06-2018

Bedankt Melis en Yda voor de mooie review en de mooie woorden! Wellicht tot een volgende keer!!!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Peter en Monika17-08-2017

Mooie camping en rustige omgeving.

Deze camping hebben we uitgekozen vanwege de ligging. Mooi centraal gelegen en je kan alle kanten op, zowel bos als vlakke land en ook veel bezienswaardigheden in de buurt op fiets afstand. Wij hebben genoten Joop en Carine en we komen volgend jaar zeker weer!!!

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 18-08-2017

Bedankt voor de mooie review Peter en Monika. En tot volgend jaar! Groetjes Joop en Carine.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Jur van olderen15-08-2017

Is een mooie camping stonden op een mooi plaatsje

Is hier goed toeven mooie fiets omgeving op de camping zijn mooie plaatsen ochtends zon of de avond zon maak nie uit in het dorp kan je goéd eten

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 18-08-2017

Bedankt voor de Mooie Review Jur en Nel en tot de volgende keer! Groetjes Joop en Carine!

Gereisd met partner in augustus 2017

3 tips over Camping Minicamping Molenallee

• bert-en-agnes, 31-08-2014

De tip is wat meer aparte toiletten. Maar daar werd al aan gewerkt voor volgend seizoen was het klaar!

• ger_an, 10-08-2014

Vraag hoeveel plaatsen bezet zijn, het mogen er maar 10 zijn.

• Joop Keuterink, 27-08-2014

De accommodatie van onze camping wordt in oktober 2014 uitgebreid met meer aparte toiletten en bij elke plaats water en stroom punten! Wij zijn erg blij dat wij mogen uitbreiden, omdat wij meer mensen van dit unieke plekje op de rand van de Veluwe willen laten genieten!!! Tot ziens!!!

1 vraag over Camping Minicamping Molenallee

• Kuiper Schagen , 15-01-2017

Plastck

Zijn er plaatsen met kunstgras of mag er plastics in de voortent gebruikt worden

Camping Minicamping Molenallee info

• SchaduwplaatsenAanwezig