Camping Minicamping Molenallee

Camping Minicamping Molenallee

9.2Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Loenen (gld)

9.2Fenomenaal

• 9.1Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

65 reviews over Camping Minicamping Molenallee

• 2019
    10Arnold30-09-2019

Heerlijk genieten in de natuur

Mooie camping in een prachtige rustige omgeving met een fijn grasveld. Het sanitair is handig geplaats in de grote schuur en ziet er keurig uit. Voldoende water en stroompunten aanwezig. Op zondagmiddag kun je vanaf de camping een prachtige oude stoomtrein voorbij zien komen.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Ingrid schoneveld30-09-2019

Genieten

Mooie en rustige camping. Fijne en flexibele eigenaar. Mooie omgeving om te fietsen. Echt een aanrader voor een fijn weekend weg. Sanitair en camping goed onderhouden

• 10Suzanne30-09-2019

Gastvrij en natuur bij elkaar!

Heel vriendelijk en gezellige mini-camping. Wij konden spontaan aanschuiven bij onze ouders. Die wij verraste met ons bezoek. Ruime plaatsen en keurig sanitair. Mooie omgeving! Zeker een aanrader!

• 10thomas en jolanda30-09-2019

Heel tevreden!!!

wij waren 5 dagen op deze camping. De ligging is schitterend. Helaas hadden wij veel regen maar we kwamen voor een weekje rust en dat heb je hier wel. Je hoort helemaal niets behalve de vogeltjes!! Het sanitair was heel mooi en schoon!! Joop en Carine zijn heel vriendelijk. De camping sluit op 30 september en wij waren de laatste die weggingen.

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 30-09-2019

Bedankt Thomas en Jolanda voor de mooie review. Jullie waren i.d.d de laatste kampeerders dit jaar en fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Wij hopen jullie dan ook volgend seizoen nog is te mogen begroeten, maar dan met wat beter weer!!!

Gereisd met partner in september 2019

• 4marijke25-09-2019

Nooit meer

Mooi gelegen, maar sanitair werd niet meer schoongemaakt. Reactie van de eigenaar/beheerder: zoveel gasten had hij niet meer verwacht.

• 5Staat v/h sanitair

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 30-09-2019

Wij wonen niet bij de camping maar in Brabant 125 km van de camping dat even als eerste. Verder willen wij even zeggen dat mijn vader er bij woont en dus altijd iemand aanwezig is voor een vraag of iets anders. Tijdens het seizoen ben ik Joop altijd aanwezig 24/7 , maar omdat er maar 4 meer stonden ben ik naar huis gegaan omdat het best wel weer een druk jaar was geweest en ik thuis ook nog wel wat te doen had, dat even ter zijde. Jullie stonden er dan ook nog maar met zijn 4 andere kampeerders, dus jullie hadden de camping bijna alleen voor jullie zelf! Wij hadden zaterdag 21 september, de tweede dag van jullie aanwezigheid dan ook nog schoon gemaakt! Dus ja wij begrijpen jullie review dan ook totaal niet, want het kan echt niet smerig zijn geweest tijdens onze afwezigheid, vooral omdat jullie maar 5 nachten zijn geweest. Tenzij jullie er natuurlijk zelf een smeer bende van hebben gemaakt, dat zou wel kunnen natuurlijk. Wij gaan dan ook geen woorden verder meer vuil maken aan deze review, want er klopt niks van.

Beste lezer kijk vooral naar de hierop volgende reviews die wel kloppen en wel waar zijn!!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Kees en Trudy Fraza12-09-2019

Startpunt voor een goede vakantie!

Als je van rust en fietsen houdt ben je hier op het juiste adres. Het is hier 's nachts nog écht donker en stil. Wij waren hier nu voor de vierde keer, 2012 voor het eerst en het verveelt nog steeds niet. Voor ons voelde het als thuiskomen en we gaan zeker weer terug! Het sanitair is schoon en wordt goed onderhouden. De fietsen staan droog in de schuur. Het eerste volle weekeind van september zijn de Veluwse Stoomtreindagen. De treinen komen vlak achter de camping langs en zelfs vanuit de caravan heb je er een mooi zicht op. Elke keer weer een belevenis! Voor de boodschappen hoef je niet ver weg. Een supermarkt in Loenen (1 kilometer) en een groot winkelaanbod in Eerbeek (3 kilometer van de camping). Joop en Carine, bedankt voor jullie gastvrijheid. We hebben weer een heerlijke vakantie gehad! Volgend jaar kunnen jullie, bij goede gezondheid weer op ons rekenen.

Goede middag Kees en Trudy,

Jullie zijn inmiddels al vaste klanten bij ons op de camping en daar zijn we zeer blij mee! Bedankt voor de mooie woorden in jullie review en tot de volgende keer!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Hendriks31-08-2019

Prettig verblijf

Rustige camping, vriendelijk ontvangst, prima ligging om de Veluwe te bezoeken. Douche, toilet en wastafel samen in een blok, en dan 4 blokken is ideaal. Maar lastig als je hoge nood hebt en alles is bezet.

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 30-09-2019

Bedankt voor de mooie review Fam Hendriks. Wij gaan er aan werken om het voor volgend jaar beter voor elkaar te hebben wat betreft een apart toilet voor de mensen die hoge nood hebben en niet willen wachten op de mensen die aan het douchen zijn. Wij hopen jullie in de toekomst dan ook nog eens te mogen begroeten op onze camping en het dan te laten zien dat het probleem is opgelost.

• 10Adrie en Bep09-08-2019

Een heerlijk rustige camping in een mooie omgeving om heerlijk te wandelen en te fietsen. Wij zijn echte natuur liefhebbers en hebben hier dan ook veel wild gespot. Ook naast de camping hebben we reeën en roofvogels gespot, zoals de Buizerd, De Wespendief, Slangenarend ( zeldzaam ), en de Bosuil. Op de Loenermark hebben we grote herten gespot met prachtige grote geweien, en ook veel wilde zwijnen gezien gewoon overdag! Kortom genoeg om te zien hier. Wij bedanken Joop en Carine voor hun gastvrijheid en het mooie en schone sanitair! Tot volgend jaar! Ja we hebben alvast weer geboekt😄

Groetjes van Adrie en Bep.

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 10-08-2019

Bedankt voor de uitgebreide mooie review Adrie en Bep! En tot ziens tot volgend jaar zelfde plek.

Groetjes Joop en Carine

• 10Nico en Kalinda07-08-2019

Heerlijke camping waar je echt nog ruimte en rust hebt. De WiFi is verbeterd sinds kort en is gewoon goed. De beheerders Joop en Carine zijn behulpzaam en houden het sanitair keurig schoon. De omgeving is erg mooi en leuk om te fietsen en te wandelen. Vanaf de camping kan je meteen een wandel route volgen (klompenpad route) Ook de knoop punten om te fietsen is een paar honderd meter vanaf de camping te beginnen. Wij raden deze camping van harte aan!

Vriendelijke groeten, Nico en Kalinda Keijzer

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 08-08-2019

Bedankt voor de mooie review Nico en Kalinda,. Tot een volgende keer!

• 8Jantinus27-06-2019

Mooie rustig gelegen camping, nabij het dorp Loenen

Joop en Carine, Beheerder/Eigenaar, 01-07-2019

Bedankt voor de Review Jantinus.

Vriendelijke groeten. Joop en Carine

Gereisd met partner in juni 2019

3 tips over Camping Minicamping Molenallee

• bert-en-agnes, 31-08-2014

De tip is wat meer aparte toiletten. Maar daar werd al aan gewerkt voor volgend seizoen was het klaar!

• ger_an, 10-08-2014

Vraag hoeveel plaatsen bezet zijn, het mogen er maar 10 zijn.

• Joop Keuterink, 27-08-2014

De accommodatie van onze camping wordt in oktober 2014 uitgebreid met meer aparte toiletten en bij elke plaats water en stroom punten! Wij zijn erg blij dat wij mogen uitbreiden, omdat wij meer mensen van dit unieke plekje op de rand van de Veluwe willen laten genieten!!! Tot ziens!!!

1 vraag over Camping Minicamping Molenallee

• Kuiper Schagen , 15-01-2017

Plastck

Zijn er plaatsen met kunstgras of mag er plastics in de voortent gebruikt worden

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan