8.2FantastischScore uit 40 reviews

• Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

De Marshoeve

8.2FantastischScore uit 40 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

40 reviews

Heerlijk genoten echt een aanrader
Door Piet op 30-08-2021
Gereisd met partner

Nette camping ruime plaatsen en heerlijke omgeving. er is voor kinderen genoeg te doen en er is een heerlijk schoon zwembad. met vriendelijke schoonmakers. wij hebben het heerlijk gehad hier en zullen zeker terug komen op deze plek

Leuke camping
Door Yvonne op 10-08-2021
Gereisd met oudere kinderen

Het is een leuke camping maar voor zo'n grote camping is er erg weinig sanitair. 1 Toiletgebouw maar aan het begin van de camping als je op het achterste veldje staat, en daar stonden wij, was het erg ver om te halen zonder in je broek te plassen daarbij komt dat er maar 5 dames toiletten zijn dus 's morgens is het ook nog eens wachten geblazen, voor mensen met een wat zwakkere blaas een groot probleem. Ook waren er 's morgens 3 toiletten zonder toiletpapier dit kan naar mijn mening echt niet.

Slechte camping
Door Jeanette op 25-04-2021
Gereisd met jonge kinderen

Slechte onderhoude paden Vies zwembad

Uitstekende camping
Door Suus op 08-08-2020
Gereisd met oudere kinderen

In eerste instantie wat huiverig vanwege het geringe aantal recensies, maar uiteindelijk twee weken gebleven ipv één. Het chalet gedeelte oogt wat armoedig, maar daar voorbij is het prima. Het kampeerterrein is uitstekend, grote plekken. De auto kan op de parkeerplaats, maar mag ook op de plek. De oudere jeugd verzamelt zich op het voetbalveld, geen hinder op de veldjes. Sanitair is prima, voldoende schoon. Zwembad is eenvoudig, maar heeft een ligweide en schaduw. De medewerkers zijn vriendelijk en werken keihard. De spar in Loenen is wat beperkt, maar in Eerbeek zijn meerdere supermarkten. Op de fiets goed bereikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar. Geen gebruik gemaakt van lokale horeca.

Was een rustig weekje
Door Ans op 24-07-2020
Gereisd met partner

Mooie omgeving, fijn om te fietsen. Het zwembadwater was ijskoud. We betaalden €15 voor de WiFi, deze was heel slecht, wat bekend was, maar kregen geen geld terug!

fenomenaal
Door jurgen op 01-10-2019
Alleen gereisd

geweldige camping er is heel veel te doen in de buurt en op de camping zelf er is animatie voor de kinderen en er is wat te doen voor de volwassenen ook zorgden ze voor een leuk zangertje top geregeld leukste camping waar ik ben geweest

Info

Reuweg 51, 7371 BX

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.