Camping De Marshoeve

35 reviews over Camping De Marshoeve in het Nederlands

Leuke camping

Anoniem
3-8-2018

Leuke camping met gezellige mensen.

Veel te doen van bingo tot animatieteam.

Lekker zwembad met appart kinderbed.

Plaatsen mooi afgeschermd met hagen voor beetje privacy .

Enigste nadeel was 1 of andere zanger die aan het oefenen was op het chaletpark.

Deze man dacht dat hij kon zingen maar helaas , mijn kat kan het nog beter.

Later hoorde we dat deze Jermain ook nog een muziek optreden gaf in de kantine.

Zou gaan om een gezellige avond met zijn muziek.

We zijn blij dat we dit niet hebben meegemaakt!

een keer is genoeg.

fam.jansen
28-7-2018

camping is prima maar het chalet gedeelte is een armoedige zooi wat z,n weerslag heeft op heel de camping . veel vaste bewoners. eenmaal is leuk maar dan met een boog er omheen rijden!!!

een 4 sterren ANWB camping mer dan waard

dalfsen
5-6-2018

keurige camping, mooie grote plekken goed gemaaid gras

Direct boeken

We komen zeker weer terug!

Riet
14-5-2018

Waarom zo'n negatieve reviews? We hebben 3 jaar geleden een voorseizoensplaats gehad. Heerlijk was het op de Marshoeve. Keurig gemaaide veldjes, schoon sanitair en vriendelijke eigenaren. Nu zijn we weer een Lang weekend geweest en wederom alles keurig schoon. Van de vaste gasten hebben wij echt geen last. Kortom gun deze mensen ook een goed bestaan en ga zelf Kijken hoe netjes het er uit ziet op de trekkersvelden, het toiletgebouw enz.

Terugkom camping

Jet van lijssel
14-5-2018

Drie jaar geleden ook 3 mnd op deze camping gestaan...en prachtig gefietst in de omgeving..en een fijne tijd op de camping gehad...wat ons wel verbaasde waren de vele lege prachtige lege plekken op de camping..zelden zo'n goed verzorgde en mooi liggende veldjes (vele met n speeltoestel) gezien...alles keurig gemaaid en gesnoeid...super...ook op t sanitair en afwasgedeelte kunnen wij niks aanmerken...dit jaar hemelvaart weer 4 daagjes hier geboekt...en alles zag er nog steeds super strak uit...maar weer al die mooie lege veldjes die toch weer keurig strak gemaaid en gesnoeid waren...wij snappen niet waarom???? Het is daar echt fantastisch om te kamperen..dusss neem anders eeerst ff n kijkje ....dan weet ik zeker dat t campinggedeelte je zal verrassen hoe mooi t daar is...ook voor de kids annimatie aanwezig. ...en gezellige eigenaresse Mariska...Top

Heerlijke camping

De Bushalte
9-5-2018

Een gezellige mooi verzorgde camping,gezellige kantine,mooi zwembad, kortom voor ieder wat wils.

Mwoah

JJ
21-8-2017

Een camping met veel te doen voor de kinderen, veel speeltuintjes en een leuk recreatieteam.

Maar ook een camping met veel vaste gasten, ons kent ons.

Wij troffen een veld met zo'n kliekje, om half tien ging het spreekvolume omhoog in plaats van naar beneden, probeer dan je kinderen maar eens in slaap te krijgen.

Leuk voor een keer, maar niet weer.

nooit meer !!!

niet nodig
12-8-2017

camping met veel vaste bewoners !! die maken er de dienst uit .niet de campingbaas als die maar op z,n shovel over de camping kan rijden is alles o k

handhaven van de regels nooit van gehoort! dit gaat ten koste van het camping

gedeelte. wat best mooi is !

Vooral vaste bewoning, veel criminaliteit

Anoniem
2-8-2017

Deze camping staat vol mensen die hier naar mijn idee het hele jaar wonen. Later las ik al in de google reviews dat het echtscheiding camping is, maar ik heb er zelfs complete families gezien!

Fort Oranje maar dan wel zonder de problemen, ookal lopen er ook genoeg Ieren en Polen rond... Hoelang het nog goed gaat is de vraagd

Ik zoek volgende x een camping waar toeristen verblijven, dit gaf ons een onveilig gevoel.

Leuk voor 1 keer

Remon
2-6-2017

Het was een leuke camping, afgezien van die ierse travellers die je ter plekke proberen op te lichten.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Marshoeve in Loenen (gld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Marshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.