Hotel De Loenermark

Hotel De Loenermark
7,3

3 tips over Hotel De Loenermark

Gre Baarslag, 20-4-2015
Prima vertrekpunt voor wandelaars en fietsers
A.M Groenewegen, 21-9-2014

De schoonmaak van het appartement moet vele jaren geleden voor het laatst gebeurd zijn want het stof lag overal duimen dik, ook achter de koelkast was het ronduit smerig.

De prijs voor 3 nachten met ontbijt en diner was € 410,00 en de rekening werd gepresenteerd door een personeelslid dus hier heb ik verder niet gediscussieerd.

Het uitzicht van uit het appartement was mooi en de omgeving is geweldig, je kan er uitgebreid fietsen, maar je moet een ander hotel zoeken

H.Bezema, 12-2-2014
mensen die wat slechter er been zijn moeten naar een kamer op de eerste verdieping vragen. Kamers zijn eenvoudig onze badkamer was klein maar alles was zeer schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor De Loenermark voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl