Hotel De Loenermark

Kleine hotelsWeer vandaag20°12°
Hotel De Loenermark
7,3

32 reviews over Hotel De Loenermark in het Nederlands

Goed bevallen maar ga toch niet meer heen

Hetty
29-7-2018

Kamer schoon maar klein maar alles wat nodig is voor 1 nacht aanwezig.. mini handdoek om te douchen. Ontbijt goed. Personeel vriendelijk maar zou toch niet meer boeken. Voor die 80 euro voor 1 nacht zou ik kiezen voor een hotel met modernere uitstraling. Trappenhuis met 2 stijle trappen naar boven met hele donkere vloerbedekking.

Weekend weg.

Yvonne
28-1-2018

Vriendelijk personeel. Goede ligging. Steile trap naar boven, een nadeel als iemand slecht ter been is. Kamer vrij koud. Verwarming gaat na middernacht uit, in de winter best fris. Ontbijt erg simpel, “ yoghurt of kwark” niet aan wezig in hotel, geen vers fruit bij ontbijt. Diner prima.

Netjes, schoon, prima

Benjamins
19-8-2017

Via een last minute deal hier terecht gekomen. 1 nacht incl ontbijt. Kleine maar nette kamer, schoon en zelfs een waterkoker. Badkamer was netjes en schoon en douche met goeie stevige straal. Onze kamer was inderdaad niet groot maar dat hadden we ook niet verwacht voor 52 euro incl ontbijt. Tv beetje ruizig beeld. Ontbijt was heerlijk gevarieerd met brood, beschuit, yoghurt. Gewoon maar lekker.

Uitstekend

I.B
15-8-2017

Wij zijn met 8 mensen, 4 dagen in het hotel geweest en zijn uiterst tevreden over het hotel, de medewerkers en het eten. Ook de veggi maaltijden en glutenvrije was op eenvoudig verzoek geen probleem en lekker.

Erg vriendelijke mensen die daar werken.

De kamers worden voor ons prima en netjes.

Ligging vonden wij erg goed voor het maken van uitstappen.

De trap is inderdaad moeilijk om naar de 1ste verdieping te komen, maar de medewerkers helpen je om de bagage naar je kamer te brengen op verzoek.

Enorm genoten!

Voor ons geen Loenermark meer. Het personeel was heel vriendelijk en over de locatie niets dan goeds. Echter de kamers waren smoezelig en gedateerd. De badkamer had kapotte tegels, veel schimmel en heel veel gele randen ed waardoor wij ons niet prettig voelde in de douche. Het oogde heel vies.

Nadeel: stijle trap omhoog. Als je slecht ter been bent kun je hier niet overnachten.

Je krijgt echt waar voor je geld

L.Maassen
18-9-2016

Gunstig gelegen nabij de bossen. Zowel het diner als ontbijt hebben wij van genoten, het sanitair was nogal gehorig

Gastvrij, gezellig hotel/restaurant

Peter
9-5-2016

Loenermark is een sfeervol hotel/restaurant waar wij toevallig met de motor langsreden. Vriendelijke mensen, nette kamer en echt heerlijk gegeten, top!!

Ze begrijpen er echt wat service is.

Heerlijk !

FRED
21-11-2015

De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Onze kamer was schoon en het bed was comfortabel. Het eten was heerlijk. Bedankt voor de gastvrijheid, we zeer goede herinneringen aan die plek hebben.

Nooit meer

Eef
20-10-2015

Kleine muffe kamers. Last minute prijs voor 50 euro. Opgegeven dat we met 2 volw en 1 kind zijn. Bij aankomst blijkt dat een kind geen kind is maar een volwassenen moet zijn en moet er 27,50 moet worden bij betaald voor een bed waar je je hond nog niet op wil neer leggen

Prima Hotel

Kees & Linda de Meer
20-9-2015

Wij zijn hier een weekend geweest en hebben het prima naar onze zin gehad.

Personeel was een goed team en niets was hun teveel als je wensen had werd daar gelijk aan voldaan.

De eerste avond hier ook gegeten en dat vonden wij zo goed dat we ook de tweede avond er hebben gegeten.

Ook het ontbijt vonden wij goed.

Als wij weer naar deze regio gaan komen we er zeker terug.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Loenermark in Loenen (gld), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Loenermark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.