9,9

8 reviews over Camping Minicamping 't Gagel in het Nederlands

Super vakantie bij de boer

Silvertand
20-6-2019

Wij echtpaar waren op zoek naar camping op korte termijn tijdens de pinkstervakantie. Omdat de grotere campings allemaal vol zaten kwamen wij terecht bij de svr camping 't Gagel in het buitengebied van Lochem. Het is een heerlijke vakantie geworden, van 17 dagen in een ongedwongen zeer vriendelijke en open sfeer zoals kamperen bedoelt is. Mooie plaats, prima sanitaire ruimten, geen gezeur met douche munten of koud water bij de afwas. Snacks te koop op vertrouwens basis 1 meenemen is betalen in potje. Ook geen gezeur met allerlei moeilijke prijzen en de opbouw hiervan, € 17.00 inclusief toeristenbelasting, douchen elektro en plaats. Neem hierbij de geweldige fiets en wandelomgeving en de vakantie is al snel heerlijk. Wij hebben genoten en Ria en Dinant verdienen een heel grote pluim voor hun gastvrijheid en vriendelijkheid. Laatste tip een aanrader de warme bakker net achter het accountants buro super lekker brood open vanaf 6 uur

Gereisd Met partner in juni 2019

Een heerlijke plek, ook voor fietsers

Liesbeth Boom
28-8-2017

Aardige mensen, mooie natuur, schoon sanitair, ruimte om gezamenlijk te gebruiken als het regent, ook mooie 'trekkershut' en een mooi tot vakantiehuis omgebouwde theekoepel aanwezig.

Gereisd Met partner in augustus 2017

heerlijke camping

Jopie
15-8-2017

Prachtig rustige camping. We komen hier al jaren en hebben het nog steeds erg naar ons zin. Ria en Dinant zijn altijd bereid je te helpen. Het ligt op goede afstand van de stad Lochem en je kan in de omgeving heerlijk fietsen. Het sanitair is goed en schoon en in het gebouw is ook wifi aanwezig. Helaas is het nodig (René) dat op meerdere plaatsen de huisregels hangen daar er altijd mensen zijn die niet zo goed kunnen lezen en toch de deuren dicht doen tijdens het douchen en het licht laten branden. De camping wordt keurig onderhouden en dan moet ook het gras gemaaid worden. Wij komen zeker weer terug.

Mooie rustige camping, maar.............

René
23-7-2017

Mooi gelegen rustige camping. Toch een aantal minpunten:

De plaatsen liggen redelijk dicht tegen elkaar. Geen probleem als het rustig is, maar indien de camping vol is, dan lijkt het me nogal druk. De huisregels zijn nogal prominent aanwezig, zelfs op het kampeerveld hangt een exemplaar. Dat mag wel wat minder. Een vermelding aan de binnenkant van de deur met het verzoek deze open te laten staan na het douchen, komt vriendelijker over dan er een huisregel van te maken. Ondanks de dazenvanger kun je aan de buitenkant last hebben van dazen, zelf ben ik redelijk vaak gebeten. Pas op als het gras gemaaid wordt. De eigenaar racet over het veld, als het moet ook vlak langs je heen.

Al met al: Een leuke camping, maar je moet wel wat 'eigenaardigheden' voor lief nemen.

Gereisd Met partner in juni 2017

Hele mooie rustige camping!

Coby en Jan Smit
3-10-2016

Rustig gelegen aan bosrand in prachtige omgeving. Goede uitvalbasis voor vele fietstochten. Keurig sanitair op de camping. Vriendelijke hartelijke mensen. We zijn hier al meerdere keren geweest en als het weer het een beetje toelaat, staan we hier in oktober 2016 weer! Enige (heel klein) minpuntje is het wifi bereik op de camping zelf, in het verwarmde toiletgebouw werkt het echter prima!

Gereisd Met partner in oktober 2015

camping voor rustzoekers

margriet
17-7-2015

2 weken op deze camping gestaan; omschrijving; campings voor senioren en/of kampeerders zonder kinderen. Bijzonder rustig; uitzicht over een uitgestrekt weiland ( op de kampeerplaatsen aan de "buitenrand". Sanitair, super schoon; ruime douches. IJsjes, flesjes drank te koop ( geld zelf in een bakje doen). Mooie omgeving voor fietstochten

Gereisd Met partner in juli 2015

Heel fijne gemoedelijke camping

mariannekuh
24-8-2014

Wij zijn net terug van een paar dagen op deze camping. De eigenares stond ons al op te wachten zeer vriendelijk. We konden kiezen waar we wilden staan. Prachtige plek met uitzicht over t weiland. Alles keurig netjes het toiletgebouw schoon en we konden ijsjes uit de vriezer halen tegen betaling uiteraard. Geld int bakje wat n vertrouwen en dat in deze tijd..heel fijn.Ook Lochem zelf is n leuk plaatsje. Hele grote kringloopwinkel dichtbij waar we even zijn gaan snuffelen. Om een dagje lekker te shoppen is Enschede niet ver. Deze camping is absuluut een aanrader voor mensen die rust willen. Lieve hond Boris met grote mond maar klein hartje en poes Fenja die af en toe gezellig bij je caravan komen buurten. We hebben fijne dagen gehad hier.

Gereisd Met partner in Sun Aug 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping in Lochem

Ineke Wichers
16-8-2014

Prachtig gelegen,grote plaatsen,goed onderhouden camping. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen voldoende info. Camping ligt op goede fietsafstand van het leuke dorpje Lochem. Veel fiets en wandel mogelijkheden.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Gagel in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Gagel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.