Géén boekingskosten

• 10Waardering

Meer camping info

12 Reviews over Minicamping 't Gagel

• 10Karin en Chris30-05-2022

Fijne en schone camping !

Wat een gemoedelijke camping is dit ! 2 nachtjes hier gestaan met de camper. Sanitair en rest van de camping zijn echt super in orde, ook heerst er een gemoedelijke sfeer op de camping . Wij komen zeker nog terug !

• 10Wim27-09-2021

Een aanrader voor kampeerders die rust zoeken.

Een heerlijke camping met een bijzonder vriendelijk eigenaarsechtpaar. Heel rustig. Super schoon. Mooie omgeving met fraai uitzicht, dicht bij de stad Lochem.

• 10Nelleke Delfgou29-06-2021

Fantastisch!

3 dagen in het appartement geweest en hadden spijt dat we niet langer besproken hadden! in alle opzichten geweldig superschoon verblijf en geen minpunt te vinden. Voor onze geplande fietstocht langs de Berkel, een uitstekende ligging en een heel gunstige prijs. Volgende keer wellicht het koepelhuisje, zoooo moooi!

• 10Silvertand20-06-2019

Super vakantie bij de boer

Wij echtpaar waren op zoek naar camping op korte termijn tijdens de pinkstervakantie. Omdat de grotere campings allemaal vol zaten kwamen wij terecht bij de svr camping 't Gagel in het buitengebied van Lochem. Het is een heerlijke vakantie geworden, van 17 dagen in een ongedwongen zeer vriendelijke en open sfeer zoals kamperen bedoelt is. Mooie plaats, prima sanitaire ruimten, geen gezeur met douche munten of koud water bij de afwas. Snacks te koop op vertrouwens basis 1 meenemen is betalen in potje. Ook geen gezeur met allerlei moeilijke prijzen en de opbouw hiervan, € 17.00 inclusief toeristenbelasting, douchen elektro en plaats. Neem hierbij de geweldige fiets en wandelomgeving en de vakantie is al snel heerlijk. Wij hebben genoten en Ria en Dinant verdienen een heel grote pluim voor hun gastvrijheid en vriendelijkheid. Laatste tip een aanrader de warme bakker net achter het accountants buro super lekker brood open vanaf 6 uur

• 10Regina31-05-2019

Wunderschön

Wunderschöner Platz. Nette Betreiber. Wir kommen auf jeden Fall wieder.

• 10Liesbeth Boom28-08-2017

Een heerlijke plek, ook voor fietsers

Aardige mensen, mooie natuur, schoon sanitair, ruimte om gezamenlijk te gebruiken als het regent, ook mooie 'trekkershut' en een mooi tot vakantiehuis omgebouwde theekoepel aanwezig.

• 9Jopie15-08-2017

heerlijke camping

Prachtig rustige camping. We komen hier al jaren en hebben het nog steeds erg naar ons zin. Ria en Dinant zijn altijd bereid je te helpen. Het ligt op goede afstand van de stad Lochem en je kan in de omgeving heerlijk fietsen. Het sanitair is goed en schoon en in het gebouw is ook wifi aanwezig. Helaas is het nodig (René) dat op meerdere plaatsen de huisregels hangen daar er altijd mensen zijn die niet zo goed kunnen lezen en toch de deuren dicht doen tijdens het douchen en het licht laten branden. De camping wordt keurig onderhouden en dan moet ook het gras gemaaid worden. Wij komen zeker weer terug.

• 8René23-07-2017

Mooie rustige camping, maar.............

Mooi gelegen rustige camping. Toch een aantal minpunten:

De plaatsen liggen redelijk dicht tegen elkaar. Geen probleem als het rustig is, maar indien de camping vol is, dan lijkt het me nogal druk. De huisregels zijn nogal prominent aanwezig, zelfs op het kampeerveld hangt een exemplaar. Dat mag wel wat minder. Een vermelding aan de binnenkant van de deur met het verzoek deze open te laten staan na het douchen, komt vriendelijker over dan er een huisregel van te maken. Ondanks de dazenvanger kun je aan de buitenkant last hebben van dazen, zelf ben ik redelijk vaak gebeten. Pas op als het gras gemaaid wordt. De eigenaar racet over het veld, als het moet ook vlak langs je heen.

Al met al: Een leuke camping, maar je moet wel wat 'eigenaardigheden' voor lief nemen.

• 9Coby en Jan Smit03-10-2016

Hele mooie rustige camping!

Rustig gelegen aan bosrand in prachtige omgeving. Goede uitvalbasis voor vele fietstochten. Keurig sanitair op de camping. Vriendelijke hartelijke mensen. We zijn hier al meerdere keren geweest en als het weer het een beetje toelaat, staan we hier in oktober 2016 weer! Enige (heel klein) minpuntje is het wifi bereik op de camping zelf, in het verwarmde toiletgebouw werkt het echter prima!

• 10margriet17-07-2015

camping voor rustzoekers

2 weken op deze camping gestaan; omschrijving; campings voor senioren en/of kampeerders zonder kinderen. Bijzonder rustig; uitzicht over een uitgestrekt weiland ( op de kampeerplaatsen aan de "buitenrand". Sanitair, super schoon; ruime douches. IJsjes, flesjes drank te koop ( geld zelf in een bakje doen). Mooie omgeving voor fietstochten

Camping Minicamping 't Gagel info

Camping-informatie