Tijdelijk €25 aanbetaling

Hof van Gelre

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hof van Gelre voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 119 reviews
+38

7.9GoedScore uit 119 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

119 Reviews over Hof van Gelre

• 7Truus11-07-2022

Fijn hotel met enkele min punten

Fijn hotel. We hadden een mooie kamer met balkon die op verzoek dagelijks werd gereinigd. Het zwembad wordt iedere dag gebruikt voor zwemlessen dus bezoek plannen. Het driegangendiner was erg karig en voor de bijlagen moest je extra betalen. Tijdens ons verblijf was er ook een gezelschap van de Zonnebloem in het hotel wat veel drukte en geplunderde buffetten veroorzaakte tijdens het ontbijt.

• 7Truus09-07-2022

Fijn hotel met enkele minpunten

Fijn hotel met zwembad wat dagelijks wordt gebruikt voor zwemlessen. We hadden een ruime kamer met balkon die op verzoek dagelijks gereinigd werd. Veel te kleine fietsenstalling die voor de helft was gevuld met hotelfietsen. Het driegangendiner was karig en de bijlagen moesten we betalen. Op de laatste dag kwam een groep van de Zonnebloem wat veel drukte tijdens het ontbijt veroorzaakte en een leeggeplunderd buffet.

• 8Rein Karman29-11-2021

Zeer goed

Mooi en leuk hotel met gezellige bediening en heerlijk eten . Kamer was netjes en een heerlijk bed . Super

• 8Erik de Ruijter10-10-2021

Fijn 4 sterren hotel

Fijne 4-sterren lokatie. Aan de rand van het stadje, bushalte op 10 min lopen en treinstation op 25; oude stadscentrum op kwartier lopen. Lekker uitgebreid ontbijt, al vult men wel eens langzaam bij als het druk is. Klein maar prima zwembad (wel kamer-handdoek hergebruiken). Kamer was keurig, met moderne badkamer; door afwezigheid van douchegordijn wel enige overstroming op de vloer. Prima wandel- en fietsroutes in de buurt.

• 9Leny tabor10-08-2021

Weekendje lochem

Super mooie grote kamer alles was aanwezig om ons verblijf tot een fijn weekendje te makenWaren hier al voor de 5 de keer en zijn erg enthousiast over de eigenaar en personeel die voor ieder even tijd heeft om een gesprekje aan te gaan super

• 9jannie boot26-05-2021

Geweldig genoten

Het is hier fantastisch .alles klopt gewoon. Vriendelijk personeel, fraaie kamers met balkon met uitzicht op de tuin, schitterend terras, geweldige keuken, nabij centrum, treinstation en bushalte. Ook mijn moeder van 95 in rolstoel en goede vriend Dirk hebben genoten.

• 8Rianne10-05-2021

Ontspannen weekend

Was een mooi hotel lekker gegeten en we kregen een leuke lunch pakket mee. Toen we weg gingen een mooie mok.Alleen was ik op hotel kamer bonnen kwijt en gerard partner zij dat hij ze niet had. Maar ik vermoede het wel. Heb van hun nieuwe gekregen. Had daardoor wel woorden wisseling met gerard. Maar hotel was goed

• 9Maarten Stam18-11-2019

Dit hotel zit bij de top 3 van alle 34 hotels .

Lang bridge weekend. Eigenaar en personeel maken waar wat ze beloven! We gaan al 34 jaren met een wat oudere vriendengroep ( 25 personen ) ergens in een leuk hotel bridgen. Je krijgt letterlijk en figuurlijk veel voor een hele acceptabele prijs. Je kunt prima afspraken maken met eigenaar.

• 10Hillie van Dieën29-09-2019

wij komen hier zeer zeker terug.

een schitterende omgeving om tot rust te komen.

• 5Ans20-09-2019

Nooit meer!!

Kregen niet de kamer die we geboekt en betaald hadden. Opletten dat u niet kamer 35 begane grond aan de voorzijde toegewezen krijgt. Schimmel op de plinten, behang los, viezigheid onder het bed, kortom vieze kamer!! Heb hier foto’s van gemaakt!!

Hotel Hof van Gelre info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Nieuweweg 38, 7241 EW