Hotel Hof van Gelre

Hotel Hof van Gelre
8,4

104 reviews over Hotel Hof van Gelre in het Nederlands

fantastich en zeker aan te bevelen

Joke
18-2-2018

wij hadden een mooie kamer op de begane grond en de ontvangst was leuk met een snack en een glaasje.

Heerlijk

Wim van Beek
30-1-2018

Fantastisch hotel met geweldig klantvriendelijk en klantgericht personeel. Heerlijk gegeten

Kamer was een beetje weggestopt onderin en achterin, verder prima

Prima verblijf.

Wilma
18-12-2017

Vriendelijk personeel, mooie nette kamers, overal lekker warm. Lekker gegeten in het restaurant. Fijne zitgelegenheid voor een drankje. Wij vonden het jammer dat er in de ontbijtzaal geen daglicht is.

Uitstekend hotel

Erica
16-12-2017

Uitstekend hotel. Wij kregen een hele mooie kamer, die tot in de puntjes was verzorgd.

Koffie- en theefaciliteiten, kluisje op de kamer, dubbele wastafel, bad en een aparte douche, kapstok, ruime kast, extra kussens, leeslampjes boven het bed.

Heerlijk gedineerd en ontbijt met ruime keuze.

Tevens in de avond heerlijk zitten bij open haard of aan de bar.

Personeel heel vriendelijk.

Gunstig gelegen locatie t.o.v. wandel- fietsgelegenheden en leuke stadjes

Een redelijk verblijf

Peter B.
10-9-2017

Wij hadden een arrangement geboekt d.m.v. een bon (altijd gedoe) Hotel heeft een mooie ligging in een villawijk en op loopafstand van een gezellig centrum van Lochem. Prima uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten. De omgeving is ook erg mooi. De service personeel is prima, de sfeer is gezellig en hebben daar ook leuke mensen ontmoet. Het hotel, het ontbijt is zeer uitgebreid en prima verzorgd. Het diner was matig en beperkte keuze. Viel ons enigszins tegen. Wij hadden een kamer op de begane grond aan de zijkant van het hotel. Dit ligt aan een smalle zijstraat. Uitzicht op een geparkeerde auto vlak voor je raam. Alhoewel de kamer prima verzorgd was gaf de ligging ons toch wel een benauwend gevoel. Het zwembad was ook oke. Al met al toch een goed weekend gehad. Het plaatsje Lochem heeft leuke restaurantjes.

Heerlijke vakantie

Margot
20-8-2017

Het is een fijn hotel met vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant en ook het ontbijtbuffet was prima!

Redelijk verblijf

Marjolein Wester
18-8-2017

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer viel tegen. Uitgaande van een vier sterren hotel was de inrichting heel sober en gedateerd. Bovendien rook de kamer heel muf.

zeer goed hotel, goed verzorgd

echtpaar
8-7-2017

Mooi Hotel is heel erg goed verzorgd, erg schoon, mooie kamers, met een ruim balkon aan de straat kant (rustige weg)

Goede bedden.

Moderne badkamer netjes en schoon. Klein minpuntje geen afzuiginstallatie in de badkamer dus gauw veel stoom in de badkamer na het douchen.

en een aparte toilet is ook prettig.

Wij hadden incl. ontbijt was heel erg goed voldoende keus,

en werd goed aangevuld tot het laste moment,

en als je wat langer bleef zitten als de ontbijttijd al voorbij was deden ze ook niet moeilijk om.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het Diner maar de eetzaal zag er ook netjes en verzorgd uit.

Het was een zeer warm en gast vrij hotel.

We komen er zeker weer eens terug.

De ligging is ook goed het ligt oploop afstand van het centrum.

lekker voor na het eten.

En ook uitgebreide fiets mogelijkheden en een mooie omgeving

Het zwembad hebben wij geen gebruik van gemaakt maar als het slecht weer is kun je daar lekker even een baantje trekken, Je krijgt badjassen en slippers van het hotel.

prima plek

Betty Verkaik
8-7-2017

Heerlijk stek om als uitvalshaven te dienen, rustig gelegen en basis voor wandel en fiets tochten

Prima hotel

Metha Faber
6-7-2017

Fijn hotel op loopafstand van het centrum van Lochem. De gerenoveerde kamers hebben een mooie nieuwe badkamer. Ruim balkon met uitzicht op de tuin. Ontbijt was prima. Personeel zeer behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Gelre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hof van Gelre in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hof van Gelre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hof van Gelre scoort een 8.35 uit 10 op basis van 104 reviews.