Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

Kleine hotelsWeer vandaag16°5°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg voor je op een rij gezet:

293 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg in het Nederlands

Vond het wederom heel goed

Dick Beemster
26-8-2017

Wij hadden een kamer, en mijn schoonzuster en zwager ook,

De ontvangst was gezellig en de sfeer ademt rust uit.Het eten was prima

Zullen zeker weer een Fletcher hotel uitzoeken.

Is aan een opknapbeurt toe

M.M.
3-4-2017

Van de buitenkant lijkt het hotel net een bejaardentehuis. De entrée en lounge etc. vallen dan erg mee, maar de kamers zijn echt oubollig. Deze zijn heel erg aan een opknapbeurt toe. Ouderwets meubilair en gordijnen en vlekken op het tapijt.

Wat wel goed was waren de bedden gelukkig en het ontbijtbuffet was prima.

Voor 1 nachtje is het prima te doen, maar ik zou er niet een volgende keer terugkomen.

Tijd voor vernieuwing

Monique
18-3-2017

Het hotel is mooi gelegen vlakbij het openlucht theater van Lochem. De buitenkant van dit hotel straalt helemaal niets uit. Saai gebouw. Het restaurant ziet er wel aardig uit met mooi uitzicht op de weilanden.

Dame bij receptie overdreven aardig, man die daar werkt beetje nors.

Kamers klein en gedateerd. Vieze vloerbedekking, jaren 70 tegeltjes in badkamer. Te zachte bedden op wieltjes.

Tijd voor een frisse wind in dit hotel. Kan van binnen zoveel gezelliger en de kamers moeten echt gerenoveerd worden. Dit kan gewoon echt niet.

Ik zou hier niet nog een x heen gaan.

HotelSpecials.nl

vreselijke teleurstelling op een droomlocatie

ginny spitsbaard
18-2-2017

De omgeving is heerlijk t ligt midden tussen de bossen en de weilanden. Fantastisch uitzicht. Dit mag meer uitgebuit worden. Het uiterlijk en interieur zijn verschrikkelijk. Werkelijk alles straalt totale desintresse uit van managment van hotel en fletcher group. Ze moeten zich schamen. Er is zeker iets leuks van te maken met een beetje intresse en creativiteit kun je er weer leven in brengen. Ik krijg daar wel zin in..... de dame bij de receptie was erg vriendelijk. De prijzen die ze hiervoor nog durven vragen zijn echt veel en veel te hoog. Doe er wat aan zou ik zeggen.

Erg gedateerd hotel, ligging is mooi

Merel
13-2-2017

Kamers zijn erg gedateerd. Vieze vlekken op vloerbedekking in kamer.

Badkamer erg klein, als je gaat douchen wordt heel de badkamer nat.

Ook erg gehorig.

Aan receptie doorgeven, dat de vloerbedekking de langste tijd heeft gehad, ze zeiden dat ze dit wisten, maar het hoofdkantoor doet er niks aan.

Goed hotel

Penning
8-1-2017

Een iets gedateerd hotel maar op een prachtige locatie. Midden in het bos. Ook het plaatsje Lochem is goed te voet te bereiken. Vriendelijk personeel en goede kamers. Lekker even weg in eigen land en van de natuur genieten.

Omgeving prachtig, hotel gedateerd

Sandra
19-12-2016

de kamers zijn vergane glorie.. wel schoon. Zeer gehorig. Vriendelijk personeel en ontbijt was ruim voldoende. Mooie omgeving om te wandelen en bijvoorbeeld Zutphen ligt als mooie stad ook dichtbij.

Een Oase van rust!

Steke
30-10-2016

Het verblijf ligt werkelijk midden in de bossen, met een prachtig uitzicht op een weiland waar enkele schaapjes overheen dartelen.

Het personeel is bijzonder attent en vriendelijk!

Een zeer groot aandachtspunt is toch wel het sterk verouderde comfort (interieur) op de kamers!

Wanneer de kamers en het hotel in styling worden opgepimd, zal het een (nog)grote(re) trekker worden!

Nooit meer.

Acda
20-10-2016

Hotel erg gedateerd, kamers verschrikkelijk. Hangt een muffe geur in het hotel alsof je in het bejaardentehuis bent. Ontbijt voor 11,50 pp bijgeboekt, hiervoor konden wij kiezen uit mini croissantjes en pistoletjes en zuivel.

goed.

Nelly
7-10-2016

De kamer is aan een renovatie toe.

Het personeel is vriendelijk

Het ontbijt en diner was prima.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.