Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg
7,5

22 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

Michel Vlaar, 12-7-2015
In 10 min lopen ben je in het gezellige centrum, met veel café / restaurant. De omgeving is heerlijk om te fietsen
Yvonne met partner, 26-4-2015
mooie fietsgelegenheden in de omgeving.
Peter Rutgers, 26-3-2015
Kamers opknappen, meubilair is gedateerd, maar matrassen liggen goed. Bezoek aan Cactus Oase in Ruurlo is aan te bevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg voor je op een rij gezet:

Lydia Wisse, 22-11-2014

Ga alleen slapen (logies), maar ga eten in het dorp.

Voor een borreltje aan het einde van de middag zit je erg gezellig en lekker bij Eetcafé Scholten, Bierstraat 4 Lochem!

De bewegwijzerde wandeling De Poort van Lochem is een aanrader (11 km)!

hvaneck, 12-10-2014
Eten bij restaurant 't Runderke in Lochem was echt heerlijk!
Ger, 27-7-2014
De omgeving is mooi om te wandelen en fietsen. Als je van wat leven in de brouwerij houd kan je beter iets anders zoeken

h.van der wal, 30-4-2014
in ons geval kamer 2,lochem heeft een prachtig centrum.
Frank Planjer, 18-4-2014
oordoppen mee dat voorkomt nachtelijk ontwaken door het toilet van de buren
Ton Brouwer, 26-10-2013
Wandelen en fietsen in de omgeving van het hotel is geweldig. Je wandelt zo het prachtige bos in. Of achter in de tuin, onder een boom, bij de vijver, heerlijk over de landerijen uitkijken.
atiebeentjes, 25-10-2013
Prachtig uitval gebied om te gaan fietsen