Schitterende omgeving met een fantastische keuken.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Paul en Sonja

Schitterende omgeving met een fantastische keuken.

Paul en Sonja,
16-2-2018

Het hotel ligt in een overdaad aan natuurlijk schoon. Ga met de fiets door de omgeving en je komt op plekken die door kunnen gaan voor een ansichtkaart. De entree is ruim, de ontvangst is openhartig en vriendelijk. De kamers zijn ruim met goede bedden en een mooie en ruime badkamer. Het personeel is betrokken en zeer toegewijd. De grote kers op de taart is de keuken. We hebben een verblijf genoten van 6 dagen, en hebben niet 1 keer overwogen om buiten de deur te eten. Het eten is voortreffelijk. En wat betreft de vloerbedekking, deze wegen niet op tegen de vele pluspunten, en er zal altijd iets zijn wat een punt van aandacht kan zijn. Wat ons betreft een aanrader.