Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg voor je op een rij gezet:

289 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg in het Nederlands

Het waren fantastische dagen in dit hotel.

Gonny, Hans, Joop en Marianne
8-6-2018

Wij hebben ons verblijf in dit hotel als een feestje ervaren.

De kamers zijn prachtig gerenoveerd (nieuw).

De hotel ligt midden in het bos, dus erg stil.

Het personeel is heel vriendelijk en bereid om je te helpen met ideeën voor

uitstapjes, wandelen of fietsen.

De keuken bereidt fantastische maaltijden. Ook werden wij verrast met een speciaal voor ons creatief bereid toetje. Je zou het recept zo vragen.

Kortom voor herhaling vatbaar. Iedereen een fijne zomer toegewenst!

voor herhaling vatbaar

korenhof
28-5-2018

goed hotel het eten was heerlijk

prima

gerda
27-5-2018

De mensen waren heel vriendelijk. Mooie gerenoveerde kamer en het eten was prima, alleen viel het saladebuffet een beetje tegen. Maar ja wij zijn de Duitse saladebuffetten gewend. Verder was alles prima.

Kamers netjes en nieuw.

Carla LV
9-4-2018

Kamer was recent gerenoveerd. Keurig zag alles eruit en schoon! Heerlijk bed. Check-in en check-out vriendelijk. Hotelbar oogt wat saai, maar ik kon ondanks dat keuken eigenlijk al gesloten was, toch bitterballen bestellen. Ontbijt was prima. Vanwege pasen kon je een glaasje bubbels nemen.

Ligging: middenin het groen. Voldoende parkeergelegenheid.

Buitenkant lijkt meer op een bejaardenhuis dan een hotel. Maar dat ben je eenmaal binnen snel vergeten.

Schitterende omgeving met een fantastische keuken.

Paul en Sonja
16-2-2018

Het hotel ligt in een overdaad aan natuurlijk schoon. Ga met de fiets door de omgeving en je komt op plekken die door kunnen gaan voor een ansichtkaart. De entree is ruim, de ontvangst is openhartig en vriendelijk. De kamers zijn ruim met goede bedden en een mooie en ruime badkamer. Het personeel is betrokken en zeer toegewijd. De grote kers op de taart is de keuken. We hebben een verblijf genoten van 6 dagen, en hebben niet 1 keer overwogen om buiten de deur te eten. Het eten is voortreffelijk. En wat betreft de vloerbedekking, deze wegen niet op tegen de vele pluspunten, en er zal altijd iets zijn wat een punt van aandacht kan zijn. Wat ons betreft een aanrader.

Mooi gelegen

Emmy
8-9-2017

Gewoon een fijne plek om enkele dagen te verblijven.

Keurige kamer.

Vond het wederom heel goed

Dick Beemster
26-8-2017

Wij hadden een kamer, en mijn schoonzuster en zwager ook,

De ontvangst was gezellig en de sfeer ademt rust uit.Het eten was prima

Zullen zeker weer een Fletcher hotel uitzoeken.

Is aan een opknapbeurt toe

M.M.
3-4-2017

Van de buitenkant lijkt het hotel net een bejaardentehuis. De entrée en lounge etc. vallen dan erg mee, maar de kamers zijn echt oubollig. Deze zijn heel erg aan een opknapbeurt toe. Ouderwets meubilair en gordijnen en vlekken op het tapijt.

Wat wel goed was waren de bedden gelukkig en het ontbijtbuffet was prima.

Voor 1 nachtje is het prima te doen, maar ik zou er niet een volgende keer terugkomen.

Tijd voor vernieuwing

Monique
18-3-2017

Het hotel is mooi gelegen vlakbij het openlucht theater van Lochem. De buitenkant van dit hotel straalt helemaal niets uit. Saai gebouw. Het restaurant ziet er wel aardig uit met mooi uitzicht op de weilanden.

Dame bij receptie overdreven aardig, man die daar werkt beetje nors.

Kamers klein en gedateerd. Vieze vloerbedekking, jaren 70 tegeltjes in badkamer. Te zachte bedden op wieltjes.

Tijd voor een frisse wind in dit hotel. Kan van binnen zoveel gezelliger en de kamers moeten echt gerenoveerd worden. Dit kan gewoon echt niet.

Ik zou hier niet nog een x heen gaan.

vreselijke teleurstelling op een droomlocatie

ginny spitsbaard
18-2-2017

De omgeving is heerlijk t ligt midden tussen de bossen en de weilanden. Fantastisch uitzicht. Dit mag meer uitgebuit worden. Het uiterlijk en interieur zijn verschrikkelijk. Werkelijk alles straalt totale desintresse uit van managment van hotel en fletcher group. Ze moeten zich schamen. Er is zeker iets leuks van te maken met een beetje intresse en creativiteit kun je er weer leven in brengen. Ik krijg daar wel zin in..... de dame bij de receptie was erg vriendelijk. De prijzen die ze hiervoor nog durven vragen zijn echt veel en veel te hoog. Doe er wat aan zou ik zeggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg scoort een 7.5 uit 10 op basis van 289 reviews.