Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg voor je op een rij gezet:

292 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg in het Nederlands

Prima kamer, comfort maar toch alles erop en eraan. De deuren geven allemaal een harde knal (deurdranger?) even bijstellen kan geen kwaad. Ontbijt is goed, assortiment net iets minder dan bij 4 sterren maar het voldeed prima.

Best oké

Michelle
8-7-2018

Fijne, ruime kamers met aparte badkamer en toilet. Horren voor de ramen, mooie plek in het bos. Wel een beetje de sfeer van een bejaardentehuis. We werden ontvangen in de avond door onervaren personeel, waardoor het inchecken langzaam ging en we ons niet echt welkom voelden. Het barmeisje kon ons ook niet vertellen wat ze op de tap had. Ontbijt is best duur, er is niet heel heel variatie en er is alleen filterkoffie en thee. Al met al een oké verblijf.

Prima verblijf

Roma
22-6-2018

Slechts 1 nachtje geboekt maar het was meer dan de moeite waard.

Mooie,keurig nette gerenoveerde kamer en dito badkamer.

Ontbijt prima verzorgd en de ruimte was ruim van opzet en alles weer netjes en ordelijk gedekt. 1 van de Fletcherhotels die zeker hogerop in de ranglijst komen want we hebben er her en der verspreid over het land meerdere bezocht.

HotelSpecials.nl

Het waren fantastische dagen in dit hotel.

Gonny, Hans, Joop en Marianne
8-6-2018

Wij hebben ons verblijf in dit hotel als een feestje ervaren.

De kamers zijn prachtig gerenoveerd (nieuw).

De hotel ligt midden in het bos, dus erg stil.

Het personeel is heel vriendelijk en bereid om je te helpen met ideeën voor

uitstapjes, wandelen of fietsen.

De keuken bereidt fantastische maaltijden. Ook werden wij verrast met een speciaal voor ons creatief bereid toetje. Je zou het recept zo vragen.

Kortom voor herhaling vatbaar. Iedereen een fijne zomer toegewenst!

voor herhaling vatbaar

korenhof
28-5-2018

goed hotel het eten was heerlijk

prima

gerda
27-5-2018

De mensen waren heel vriendelijk. Mooie gerenoveerde kamer en het eten was prima, alleen viel het saladebuffet een beetje tegen. Maar ja wij zijn de Duitse saladebuffetten gewend. Verder was alles prima.

Kamers netjes en nieuw.

Carla LV
9-4-2018

Kamer was recent gerenoveerd. Keurig zag alles eruit en schoon! Heerlijk bed. Check-in en check-out vriendelijk. Hotelbar oogt wat saai, maar ik kon ondanks dat keuken eigenlijk al gesloten was, toch bitterballen bestellen. Ontbijt was prima. Vanwege pasen kon je een glaasje bubbels nemen.

Ligging: middenin het groen. Voldoende parkeergelegenheid.

Buitenkant lijkt meer op een bejaardenhuis dan een hotel. Maar dat ben je eenmaal binnen snel vergeten.

Schitterende omgeving met een fantastische keuken.

Paul en Sonja
16-2-2018

Het hotel ligt in een overdaad aan natuurlijk schoon. Ga met de fiets door de omgeving en je komt op plekken die door kunnen gaan voor een ansichtkaart. De entree is ruim, de ontvangst is openhartig en vriendelijk. De kamers zijn ruim met goede bedden en een mooie en ruime badkamer. Het personeel is betrokken en zeer toegewijd. De grote kers op de taart is de keuken. We hebben een verblijf genoten van 6 dagen, en hebben niet 1 keer overwogen om buiten de deur te eten. Het eten is voortreffelijk. En wat betreft de vloerbedekking, deze wegen niet op tegen de vele pluspunten, en er zal altijd iets zijn wat een punt van aandacht kan zijn. Wat ons betreft een aanrader.

Mooi gelegen

Emmy
8-9-2017

Gewoon een fijne plek om enkele dagen te verblijven.

Keurige kamer.

Vond het wederom heel goed

Dick Beemster
26-8-2017

Wij hadden een kamer, en mijn schoonzuster en zwager ook,

De ontvangst was gezellig en de sfeer ademt rust uit.Het eten was prima

Zullen zeker weer een Fletcher hotel uitzoeken.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.