Géén boekingskosten
/Nederland/Gelderland/Lochem/Vakantieparken Lochem/Vakantiepark EuroParcs De Achterhoek

EuroParcs De Achterhoek

Vakantiepark
NederlandGelderlandLochem

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs De Achterhoek voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 853 reviews

• 7Waardering

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

EuroParcs De Achterhoek bevindt zich in het bos- en kasteelrijke gebied van Lochem. Het park heeft veel keuze uit verschillende vakantiewoningen en ligt rondom een prachtige recreatievijver. Het hele gezin beleeft hier een fijne vakantie dankzij voorzieningen als het binnenzwembad, restaurant, minigolf, indoor speeltuin en animatie. Verder bevindt het vakantiepark zich op een kwartier rijden van het historische Zutphen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

853 Reviews over EuroParcs De Achterhoek

• 2Marianne Naeff01-12-2022

Geen aanrader dit park, ga liever naar Bosrijk Rui

Waardeloze service, na 23.00 kun je het park niet meer op. Huisje ijskoud en te ver van alles zoals receptie, restaurant en zwembad!

• 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Gerrie12-11-2022

Geweldig verblijf!

Wij hebben verbleven in een Wiersse 6 woning, de woning zag er erg netjes en schoon uit. De Achterhoek is een erg mooie omgeving, en bij de receptie hebben ze veel wandel en fietsroutes! Wij hebben erg genoten op dit park en komen zeker nog eens terug.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Ruben, Eigenaar, 19-11-2022

Beste Gerrie,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het feit dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. De omgeving is inderdaad uitermate geschikt om te fietsen en te wandelen en elk seizoen heeft weer wat anders te bieden! We zien u graag weer terug.

• 3Mart23-08-2022

Slecht

Mijn zus zit nu op dit park met 2 kinderen. Het wordt van de week erg warm maar nu kan ze geen gebruik maken van de vijver voor activiteiten want dit bevat blauwalg. Receptie had gezegd kan je wel in maar zorg dat je geen water doorslikt. Nou dat kann dus niet want van blauwalg op je lichaam kunt je uitslag krijgen. Dus de vijver is geen optie.

Het zwembad zit ook dicht door technische problemen.

Niets van dit alles is van te voren gecommuniceerd anders had ze omgeboekt of geannuleerd. Gaat daar toch niet zitten met 30 graden en meer als je nergens gebruik van kunt maken!!!

• 1Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Ruben, Eigenaar, 29-08-2022

Beste Mart,

Wij hebben uw zus inderdaad gesproken en omdat er door de provincie een minimale overschrijding van blauwalg was geconstateerd, hebben we gezegd dat het niet aangeraden werd om te zwemmen maar ook niet sterk afgeraden. Als er maar goed gedoucht werd na het zwemmen. Het zwembad is 1 dag gesloten geweest omdat de veiligheid niet kon worden gewaarborgd en hiervoor is ook een alternatief aangeboden, namelijk het openbare zwembad van Lochem. De kosten voor de kaartjes zouden wij dan natuurlijk op ons nemen. Wij hebben inmiddels met uw zus een passende oplossing gevonden voor het ongemak.

• 5Roodzand21-08-2022

Vakantie

Vies chalet, veel te klein en vies zwembad. Zeker met blauwalg in de zwem vijver. Geen winkel met keuze uit verse broodjes maar één of andere brood service. En weinig animatie voor 11+ kinderen. Dus voor ons geen europarcs meer na tweede tegenvaller.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden

Ruben, Eigenaar, 29-08-2022

Beste familie Roodzand,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven, wat jammer dat uw verblijf is tegengevallen. We kunnen zien dat u ons tijdens het verblijf heeft geïnformeerd over het feit dat u wat zaken anders zou willen zien bij de horeca. Dit zullen wij ook aan de pachters van de horeca laten weten. U geeft ook aan dat u nergens op de site kunt teruglezen dat er geen honden in de zwemvijver mogen, dit zullen wij doorgeven aan het hoofdkantoor om het op de site aan te laten passen. Helaas zien we pas in deze review terug dat uw chalet niet schoon was, dit is uiteraard niet zoals het hoort en als u dit direct had gemeld konden we hierop gelijk actie ondernemen. Dat er blauwalg is geconstateerd in de zwemvijver is helaas overmacht en is het zwembad dan het enige alternatief om te zwemmen op het park. Dat het zwembad dan in uw ogen te klein is kunnen wij ons voorstellen alleen is het in dit geval een andere situatie geweest dan normaal. In de opmerking over de supermarkt kunnen wij ons niet helemaal vinden, wij bieden een broodjesservice aan en hiernaast verkopen wij elke dag ( behalve zondag) verse broodjes in de supermarkt. Ons animatieteam heeft ook een speciaal animatieprogramma samengesteld voor de wat "oudere" kinderen. Alleen voor u helaas niet toereikend. U geeft verder aan dat u niet meer zal verblijven bij Europarcs. Dit vinden we erg vervelend om te lezen en hopen dat u ons in de toekomst toch nog een kans wilt geven.

• 4Familie Willems10-08-2022

(Te) Hoge prijs voor zeer gedateerd, vies huisje

Reisgezelschap: 2 volwassenen, 1 peuter en 2 baby’s (tweeling). Begon al voor aankomst dat we een accommodatie hadden toegewezen gekregen waar één campingbedje in de woonkamer zou passen (dus geen 1 op de slaapkamer). Lange discussie gehad met de klantenservice (50 minuten). Geboden oplossing: €400 bij betalen voor upgrade of annuleren en €90 terugkrijgen (!).

Aangekomen kregen we toch een “upgrade” (eerder toegewezen huisje had defecten). Buitenkant leek prima, en ruime slaapkamers. Aangevraagde box ontbrak wel bij aankomst, die kwam, na het melden, een dag later. Samenvatting: huisje was ruim maar zeer zeer gedateerd, vies, smoezelig en voldoet echt niet meer aan deze tijd. Veel was kapot/afgebroken en werkte niet naar behoren. Geen föhn aanwezig. Alles van plastic en begint los te laten of te scheuren. Wij zullen niet gauw meer boeken bij Europarcs. Prijs/kwaliteit is totaal uit verhouding, ook in het hoogseizoen.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Ruben, Eigenaar, 20-08-2022

Beste Familie Willems,

Bedankt voor uw feedback, wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet goed is bevallen. Uiteraard dient de woning schoon te zijn bij aankomst. Helaas kunnen wij de reservering niet terugvinden op de naam Willems. Wellicht heeft u de mogelijkheid om ons te contacten om de situatie te bespreken.

• 8JA01-08-2022

Zomer 2022

Mooi park met een diversiteit aan huisjes. Veel groen, genoeg privacy.Goede ontvangst bij de receptie met duidelijke uitleg. Prachtige plek bij een kleine vijver.

• 8Waardering
    • 8Onderkomen

Ruben, Eigenaar, 20-08-2022

Beste JA,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden, we zien u graag nog eens terug!

• 10Jantina14-07-2022

Fantastische week.

Wiersse 737. Geweldige huisje. Mooi ingericht en super schoon. Bij een rondgang over het park was dit het enige huisje met buiten een picknicktafel. Het park zag er prima uit. Het park heeft een tennisbaan -midgetgolf aan en je kunt er ook fietsen huren zelf ook elektrisch. Voor de kleintjes is er een binnen speelplaats. Wij vonden dit een prima park en ook een mooi huisje. Wij komen zeker terug.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Ruben, Eigenaar, 20-07-2022

Beste Jantina,

Wat goed om te lezen dat u een fantastische week heeft gehad, dit doet het hele team goed want daar doen we het natuurlijk voor! Fijn dat u ook weer terug gaat komen, er is nog zoveel meer op het park om te doen, maar ook de omgeving is prachtig!

• 5Boeve13-06-2022

Toch tevreden

Nette huisjes niet fijn schoon Als tip zouden we graag een winkel zien op het park en waar je meerdere broodjes kan halen

• 4Activiteiten
    • 5Waardering
    • 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 3Sharona10-06-2022

Hygiëne laat de wensen over. Omgeving is fijn.

Huisje 240 (6p) geboekt, bij aankomst ruim opgezet maar stonk vreselijk naar urine. Ik werd er ziek van. Douche was ijskoud of levend verbranden. Volgende dag gevraagd om een ander huisje, bleek niks anders te zijn wat vreemd was want op het park was veel leeg. Huisje 29a helemaal niet beter; tv, ramen en vloeren zag eruit alsof er een smerige vaatdoek over was gehaald. Overal spinnen. Bedden ok, maar half doorgezakt. Douche vol schimmel en roest. Wc ook roest en smerig onder de randen. De ‘schoonmaker’ zou komen, prima dacht ik… maar ze maakte het schoon met water (want schoonmaakmiddel was op???) en werd er niet beter op; nee goh je meent het ;). Heb niet veel tijd doorgebracht overdag op het park.Geen wasmachine aanwezig, snackbar is goed(wel zout), restaurant te duur. Park zit vol arbeidsmigranten en vluchtelingen, terwijl my was verteld dat alleen recreatie mocht en je anders zou worden verwijderd en er wordt te hard gereden.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Ruben, Eigenaar, 24-06-2022

Beste Sharona,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven, wat vervelend dat u toch een naar gevoel heeft overgehouden aan uw verblijf. We hebben voor u inderdaad naar een andere woning gezocht nadat u aangaf dat de woning waar u in verbleef helemaal niet naar wens was. Dit werd direct gedaan, er was alleen niet heel veel mogelijk omdat het park vol zat. Voor uw informatie, Europarcs verhuurd een aantal particuliere woningen op het park en er zijn ook een flink aantal woningen die niet verhuurd worden. Dit kan u het gevoel hebben gegeven dat het park veel woningen leeg waren. Natuurlijk moet de woning wel schoon zijn. We hebben hier ook al contact over gehad en bent u akkoord gegaan met een compensatie. Europarcs heeft inderdaad een aantal woningen beschikbaar gesteld om vluchtelingen op te vangen, dat het park vol zit met arbeidsmigranten is niet waar.

• 10WIGH25-04-2022

Fijn park, ontspannen sfeer!

Erg fijn park.. voor zowel oudere als jongere kinderen! Fijn ruim huisje, netjes onderhouden.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Ruben Averink, Eigenaar, 30-04-2022

Beste WIGH,

Bedankt voor uw mooie woorden, erg leuk om te lezen dat u het zo een fijn park vindt! Het park is nog steeds in ontwikkeling en wordt dus alleen nog maar mooier. We zien u graag nog eens terug!

Vakantiepark EuroParcs De Achterhoek info

Camping-informatie