Tijdelijk €25 aanbetaling

EuroParcs De Achterhoek

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs De Achterhoek voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 857 reviews

• 7.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

EuroParcs De Achterhoek bevindt zich in het bos- en kasteelrijke gebied van Lochem. Het park heeft veel keuze uit verschillende vakantiewoningen en ligt rondom een prachtige recreatievijver. Het hele gezin beleeft hier een fijne vakantie dankzij voorzieningen als het binnenzwembad, restaurant, minigolf, indoor speeltuin en animatie. Verder bevindt het vakantiepark zich op een kwartier rijden van het historische Zutphen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

857 Reviews over EuroParcs De Achterhoek

• 8Gerda28-01-2023

Fijn verblijf gehad op dit bosrijke park.

Wij hebben een weekend verbleven op EuroParcs de Achterhoek in een Wiersse 6 woning. We hebben genoten van de mooie omgeving van Lochem. Op het park zit een erg goed restaurant waar je heerlijk kunt eten. Voor kinderen is er ook een mooie binnenspeeltuin.

• 8Activiteiten

Eigenaar, 04-02-2023

Beste Gerda,

Bedankt voor uw review, wat goed om te lezen dat u een lekker weekend bij ons heeft gehad. We zien u graag nog eens terug, als het weer wat warmer is kunnen kinderen ook heerlijk spelen in de speeltuinen en attracties buiten.

• 10Romee27-01-2023

Heerlijk verblijf gehad

Mooi huisje aan het water gekregen. Goede uitleg bij de receptie gehad en heerlijk gegeten in het restaurant dubbel dutch.

Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Activiteiten

Eigenaar, 04-02-2023

Beste Romee,

Wat een prachtige cijfer heeft u gegeven, dit wordt door het hele team zeer gewaardeerd! We zien u ook graag nog eens terug op ons park.

• 2Marianne Naeff01-12-2022

Geen aanrader dit park, ga liever naar Bosrijk Rui

Waardeloze service, na 23.00 kun je het park niet meer op. Huisje ijskoud en te ver van alles zoals receptie, restaurant en zwembad!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden

Eigenaar, 06-12-2022

Beste Marianne Naeff,

Bedankt voor uw review, wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij hebben inderdaad de regel dat wij 's nachts het verkeer op het park willen beperken en dat inrijden tussen 23:00uur en 07:00 uur niet mogelijk is. Uitrijden kunt u altijd. Over het feit dat uw woning koud is kunnen we geen melding vinden in het systeem en daardoor hebben wij ook de mogelijkheid om dit op te lossen niet gekregen. Europarcs de Achterhoek is een groot park waardoor het kan voorkomen dat een woning iets verder van de faciliteiten af ligt, u kunt altijd na het maken van de reservering contact met ons opnemen om eventuele wensen aan te geven. In dit geval hadden we wellicht een woning kunnen vinden die wat dichterbij de faciliteiten ligt. Ook kunt u zelf een voorkeur voor een bepaalde woning boeken, hier zijn wel extra kosten aan verbonden maar u kunt dan een woning kiezen die aan uw wensen voldoet. Mocht er tijdens uw verblijf toch nog wat zijn, laat dit dan ons weten zodat we hier actie op kunnen ondernemen.

• 9Gerrie12-11-2022

Geweldig verblijf!

Wij hebben verbleven in een Wiersse 6 woning, de woning zag er erg netjes en schoon uit. De Achterhoek is een erg mooie omgeving, en bij de receptie hebben ze veel wandel en fietsroutes! Wij hebben erg genoten op dit park en komen zeker nog eens terug.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-11-2022

Beste Gerrie,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het feit dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. De omgeving is inderdaad uitermate geschikt om te fietsen en te wandelen en elk seizoen heeft weer wat anders te bieden! We zien u graag weer terug.

• 3Mart23-08-2022

Slecht

Mijn zus zit nu op dit park met 2 kinderen. Het wordt van de week erg warm maar nu kan ze geen gebruik maken van de vijver voor activiteiten want dit bevat blauwalg. Receptie had gezegd kan je wel in maar zorg dat je geen water doorslikt. Nou dat kann dus niet want van blauwalg op je lichaam kunt je uitslag krijgen. Dus de vijver is geen optie.

Het zwembad zit ook dicht door technische problemen.

Niets van dit alles is van te voren gecommuniceerd anders had ze omgeboekt of geannuleerd. Gaat daar toch niet zitten met 30 graden en meer als je nergens gebruik van kunt maken!!!

• 1Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 29-08-2022

Beste Mart,

Wij hebben uw zus inderdaad gesproken en omdat er door de provincie een minimale overschrijding van blauwalg was geconstateerd, hebben we gezegd dat het niet aangeraden werd om te zwemmen maar ook niet sterk afgeraden. Als er maar goed gedoucht werd na het zwemmen. Het zwembad is 1 dag gesloten geweest omdat de veiligheid niet kon worden gewaarborgd en hiervoor is ook een alternatief aangeboden, namelijk het openbare zwembad van Lochem. De kosten voor de kaartjes zouden wij dan natuurlijk op ons nemen. Wij hebben inmiddels met uw zus een passende oplossing gevonden voor het ongemak.

• 5Roodzand21-08-2022

Vakantie

Vies chalet, veel te klein en vies zwembad. Zeker met blauwalg in de zwem vijver. Geen winkel met keuze uit verse broodjes maar één of andere brood service. En weinig animatie voor 11+ kinderen. Dus voor ons geen europarcs meer na tweede tegenvaller.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden

Eigenaar, 29-08-2022

Beste familie Roodzand,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven, wat jammer dat uw verblijf is tegengevallen. We kunnen zien dat u ons tijdens het verblijf heeft geïnformeerd over het feit dat u wat zaken anders zou willen zien bij de horeca. Dit zullen wij ook aan de pachters van de horeca laten weten. U geeft ook aan dat u nergens op de site kunt teruglezen dat er geen honden in de zwemvijver mogen, dit zullen wij doorgeven aan het hoofdkantoor om het op de site aan te laten passen. Helaas zien we pas in deze review terug dat uw chalet niet schoon was, dit is uiteraard niet zoals het hoort en als u dit direct had gemeld konden we hierop gelijk actie ondernemen. Dat er blauwalg is geconstateerd in de zwemvijver is helaas overmacht en is het zwembad dan het enige alternatief om te zwemmen op het park. Dat het zwembad dan in uw ogen te klein is kunnen wij ons voorstellen alleen is het in dit geval een andere situatie geweest dan normaal. In de opmerking over de supermarkt kunnen wij ons niet helemaal vinden, wij bieden een broodjesservice aan en hiernaast verkopen wij elke dag ( behalve zondag) verse broodjes in de supermarkt. Ons animatieteam heeft ook een speciaal animatieprogramma samengesteld voor de wat "oudere" kinderen. Alleen voor u helaas niet toereikend. U geeft verder aan dat u niet meer zal verblijven bij Europarcs. Dit vinden we erg vervelend om te lezen en hopen dat u ons in de toekomst toch nog een kans wilt geven.

• 4Familie Willems10-08-2022

(Te) Hoge prijs voor zeer gedateerd, vies huisje

Reisgezelschap: 2 volwassenen, 1 peuter en 2 baby’s (tweeling). Begon al voor aankomst dat we een accommodatie hadden toegewezen gekregen waar één campingbedje in de woonkamer zou passen (dus geen 1 op de slaapkamer). Lange discussie gehad met de klantenservice (50 minuten). Geboden oplossing: €400 bij betalen voor upgrade of annuleren en €90 terugkrijgen (!).

Aangekomen kregen we toch een “upgrade” (eerder toegewezen huisje had defecten). Buitenkant leek prima, en ruime slaapkamers. Aangevraagde box ontbrak wel bij aankomst, die kwam, na het melden, een dag later. Samenvatting: huisje was ruim maar zeer zeer gedateerd, vies, smoezelig en voldoet echt niet meer aan deze tijd. Veel was kapot/afgebroken en werkte niet naar behoren. Geen föhn aanwezig. Alles van plastic en begint los te laten of te scheuren. Wij zullen niet gauw meer boeken bij Europarcs. Prijs/kwaliteit is totaal uit verhouding, ook in het hoogseizoen.

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 20-08-2022

Beste Familie Willems,

Bedankt voor uw feedback, wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet goed is bevallen. Uiteraard dient de woning schoon te zijn bij aankomst. Helaas kunnen wij de reservering niet terugvinden op de naam Willems. Wellicht heeft u de mogelijkheid om ons te contacten om de situatie te bespreken.

• 8JA01-08-2022

Zomer 2022

Mooi park met een diversiteit aan huisjes. Veel groen, genoeg privacy.Goede ontvangst bij de receptie met duidelijke uitleg. Prachtige plek bij een kleine vijver.

• 8Waardering

Eigenaar, 20-08-2022

Beste JA,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden, we zien u graag nog eens terug!

• 10Jantina14-07-2022

Fantastische week.

Wiersse 737. Geweldige huisje. Mooi ingericht en super schoon. Bij een rondgang over het park was dit het enige huisje met buiten een picknicktafel. Het park zag er prima uit. Het park heeft een tennisbaan -midgetgolf aan en je kunt er ook fietsen huren zelf ook elektrisch. Voor de kleintjes is er een binnen speelplaats. Wij vonden dit een prima park en ook een mooi huisje. Wij komen zeker terug.

• 10Activiteiten

Eigenaar, 20-07-2022

Beste Jantina,

Wat goed om te lezen dat u een fantastische week heeft gehad, dit doet het hele team goed want daar doen we het natuurlijk voor! Fijn dat u ook weer terug gaat komen, er is nog zoveel meer op het park om te doen, maar ook de omgeving is prachtig!

• 5Boeve13-06-2022

Toch tevreden

Nette huisjes niet fijn schoon Als tip zouden we graag een winkel zien op het park en waar je meerdere broodjes kan halen

• 4Activiteiten
    • 5Waardering