Camping Erve Harkink

Laatste review

Fijne camping

Trudie,
14-8-2017

Heerlijk rustig met mooie ruime plaatsen.

Schoon sanitair. Vriendelijke eigenaars.

Goeie plek om te fietsen en te wandelen. Gezellig centrum met supermarkten op 5 minuten fietsen.

10 reviews over Camping Erve Harkink in het Nederlands

Fijne camping

Trudie,
14-8-2017

Heerlijk rustig met mooie ruime plaatsen.

Schoon sanitair. Vriendelijke eigenaars.

landelijk gelegen camping in de Achterhoek

Paul & Magda,
12-5-2017

Grote plaatsen, ontspannen en gastvrije eigenaren en moo/schoon sanitair.

Geweldige camping, super leuk!

Fam. de Man,
12-5-2017

Erve harkink is een super mooie camping in de achterhoek het ligt op nog geen 10 min fietsen van het winkelcentrum waar alles is wat je nodig hebt. De staplaatsen zijn zeer ruim en hebben met bosjes een afscheiding van de veldjes hier door heb je een gezellig veldje met een paar caravans. Het sanitaire gebouwtje word goed onderhouden en ziet er dan ook steeds weer fris uit. De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen die altijd in zijn voor een praatje. Net als bij ons kan het natuurlijk ook daar regenen wat fijn is aan de camping is dat er dan geen water plassen blijven liggen. De camping is erg simpel maar dat maakt het een super leuke en gezellige camping. Op de camping staan beestjes die je ook mag voeren zoals hertjes, kalkoenen, kippen en een pauw. Ik kwam hier vroeger al toen ik 5 jaar was en nu ben ik 14 jaar en ik vind het nog steeds een super leuke camping! Wij alle vier trouwens. Ik raad het jullie allemaal aan lekker weg van het drukke leven en lekker uitpuffen op het platteland.

Prachtige camping in een geweldige omgeving.

Mâry & Jan Koster
24-8-2016

Dit jaar waren we voor de 4e keer in maanden juli en augustus te gast op deze prachtige camping. Steeds opnieuw genieten we weer van het gastvrije onthaal en de ruime en goed onderhouden plaatsen. Dit jaar in het bijzonder van de prachtige bedden met veldbloemen. Het gezegde "Gelderland levert je mooie streken" is hier meer dan van toepassing. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie landelijke kampeerplek. Voor volgend jaar hebben we dan ook al weer gereserveerd.

Supercamping

E. Vreugdenhil
9-8-2016

Het Erve Harkink is de fijnste camping van Nederland. Gastvrij, gezellig, ruime plaatsen en prachtig gelegen.

Geen toeters en bellen maar alles wat je nodig hebt. Marieke en Jolanda en hun mannen staan altijd voor je klaar.

Heerlijk

Jan vijver
28-7-2016

Schoon, netjes, vriendelijk...

Dat was de totale ontspanning...

Tip; neem je fiets mee. Het is daar echt prachtig en rustig fietsen

Alles klopt op deze sfeervolle camping.

elleke
23-7-2015

Alles klopt op deze camping. De entree met prachtige boerderij, de rustige mooie groene en centrale ligging, de wandel- en fietsmogelijkheden, de nabijheid van het gezellige stadje Lochem, de ruime plaatsen waar je in de meeste gevallen zon en schaduw hebt, het schone sanitair met diverse praktische handigheidjes, de folder- en broodjesservice, de gezellige dieren (kippen, pauwen, geiten en hertjes), de stoelenservice voor bezoek. Je kunt werkelijk geen verbeterpunten bedenken. We zijn nu voor de derde keer geweest en komen zeker terug.

Gevoel van welkom

Jan en Elly
26-5-2014

Rustige en zeer goede plek als uitgangspunt voor fietstochten. Vlak bij het dorp en zeer landelijk. Het ziet er verzorgd uit en de ontvangst is vriendelijk, de inrichting is er een van welkom. Sanitair wordt prima bijgehouden, en opvallend zijn de grote douches. Verder wordt het hele gebeuren prima onderhouden en zo te voelen met liefde. Opvallend is ook de privacy door afscheidingen, waardoor het niet zo massaal lijkt.

Prima camping vlak bij Lochem

Gery & Paul
10-9-2012

Camping Erve Harkink is een prima camping op fiets-afstand (zo'n 1,7 km) van het centrum van Lochem. Verwacht geen zwembad bij deze SVR-camping maar wel een uitgebreid speelveld met toestellen voor kinderen. Wij hebben hier met veel plezier bijna 5 weken gestaan. Een aanrader voor wie dit deel van de Achterhoek wil verkennen.

Ook dit jaar weer meerdere keren geweest

Fam. de Vreis
2-9-2012

Ook dit jaar hebben wij weer 5 keer voor een kortere of langere periode op deze camping gestaan in het voor- en naseizoen. Het is een heerlijke rustige camping waar zeker kleinere kinderen zich prima vermaken. Je bent vlakbij Lochem en zit midden in de achterhoek. De eigenaren doen hun best om elk jaar weer verbeteringen aan te brengen. Het sanitair is goed en wordt goed schoon gehouden. Er zijn ruime plekken en voor de kinderen is er een speeltuin. Verwacht geen zwembad of een winkeltje maar aangezien je zo dicht bij Lochem zit mis je dat ook niet erg. Erligt veel informatie over de omgeving en je kunt gratis gebruik maken van de WIFI op een centraal overdekt punt. Omdat je toch wat te wensen wilt overhouden zou een verwarmd sanitair gebouw in het voor- en naseizoen wel lekker zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erve Harkink in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erve Harkink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.