Vakantiepark Buitencentrum Ruighenrode

7,1

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten6,8

15 reviews over Vakantiepark Buitencentrum Ruighenrode in het Nederlands

heerlijke vakantie gehad op dit park

Albert Kleverlaan,
8-5-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

het is een prachtig park heerlijk wandelen en fietsen in de bossen en voor de kinderen altijd wat te doen zeker met de zwemvijver prima restaurant en snackbar

wij hebben geen nadelen gevonden voor dit park

Niet voor herhaling vatbaar

Nienke
7-8-2016
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

Dit gaat over buitencentrum ruicherode vordenseweg 6. We hebben 1 weekend hier overnacht naast onze vrienden uit Zwitserland. Receptie waren erg lieve mensen. Maar de huisjes waren zeer gedateerd en vies: plas onder wc, verwarming liep op naar 30 graden in de zomer(bij contact receptie is er gekeken nee was niet stuk)maar toch steeds 30 graden, schimmel in de badkamer, doorgezakte bedden, vloer vier, keuken valt uit elkaar en alles plakt of is vet, onvoldoende bestek, granol kwam van de muren, schimmel op plafon enzo Onze vrienden hebben hier 1000 Euro betaal wij gelukkig stuk minder. Maar dit park toont betere foto's dam dat de huisjes zijn. Het is absoluut niet kindvriendelijk paden bij onze huisjes slecht begaanbaar andere kant van het park stonden luxe villa's en waren de paden goed. Op 1 park zoveel verschil. Onze vrienden waren erg teleurgesteld en kwamen tot de ontdekking dat het buurman van europarcs net zo duur was maar vele malen er beter uit zag.

Er even helemaal tussenuit!

Maaike
28-4-2016
  • Activiteiten8

Buitencentrum Ruighenrode is heerlijk om even weg te zijn en energie op te laden. Een rustig park, bosrijke omgeving, eekhoorntjes en spechten in de tuin en de ligging in het bos maken het tot een ontspannen plek. Direct aan wandel en fietspaden, nabij Golfbaan, binnenzwembad en Lochemse berg en hanzesteden Zutphen en Deventer zijn vlakbij. Afwisselend dus. Voor (kleine) kinderen veel te doen in de buurt, maar vooral ook gewoon lekker om in de natuur te zijn en deze te verkennen. Een aanrader voor wie zich even wil terugtrekken en wil genieten met elkaar.

Per van alphen
25-4-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Geweldig park ...fijn springkussen ook

Het is een lekker rustig park,je komt tot rust

Marieke de Groot
16-2-2016
  • Activiteiten8

Het is een lekker rustig park waar je lekker tot rustig komt als je even aan niets wil denken, maar je kan lekker genieten van de bossen waar je lekker kan fietsen en wandelen het is een mooie omgeving , ik voel me gewoon of ik thuis ben op deze vakantie plek in lochem, je kent er zo veel mensen die je altijd weer tegen kom als je elk jaar terug kom, en in het centrum van lochem kan je lekker eten bij de eet galerie , en je kan er gezellig uit gaan in het centrum of in Zutphen kan je ook gezellig leuke dingen doen, en winkelen in Zutphen is ook erg leuk om gezellig koffie te drinken je kan zo veel mogelijke heden om daar te lunchen of ander dingen te doen

Geweldige locatie en een mooie woning

J. Schouw
13-4-2014
  • Activiteiten6

We kregen zelfs een update naar een nog beter huisje. Veel ruimte en goed schoon.

Teleurstellend

Sandra Bakx
30-10-2011

Camping is ons zeer tegen gevallen, sanitair werd in onze vakantie (week) slechts 1 keer schoon gemaakt. Electriciteitpalen verroest en kapot, de CAI kon je niet gebruiken. Wij hadden camping uitgezocht voor internet, bleek niet te werken. Restaurant was dicht. Plaatsen waren ruim en gelukkig hadden we heel mooi weer.

Lekker in het bos

Dick
20-1-2011
  • Activiteiten7

Wij stonden met onze caravan op een bijna priveplekje zoveel bos en struiken om ons heen. Qua plek eigenlijk nooit meer zoveel privacy gehad. Ruigenrode was toen nog een mooie camping. Helaas heeft hier ook het steen en beton gezegevierd. Ik vraag me wel eens af hoelang deze afbraak van mooie campings nog door gaat. De camping had echt over klandizie niet te klagen

voor een weekendje is dit leuk

J. van Bemmelen
27-8-2010
  • Activiteiten7

Verwacht hier geen spectaculaire zaken. alles is simpel en redelijk onpersoonlijk. deze insteek past niet in de streek. de camping is mooi maar niet bijzonder.

Gezien de prijs viel deze ons erg tegen

Een rustig park

J.M.van Zielst
11-7-2010
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Wij komen er al zeker negen jaar en vinden het heel erg rustig en fijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitencentrum Ruighenrode in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitencentrum Ruighenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.