NederlandGelderlandLochemResorts LochemVakantiepark Buitencentrum Ruighenrode

• 9.5Activiteiten
  • 9.7Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

16 Reviews over Buitencentrum Ruighenrode

• 10Willem Roest16-05-2021

Perfect

Een heel mooi Hemelvaart weekend gehad mooi arrangement met een erg gastvrije gastheer,een heerlijk ontbijt een perfecte BBQ wij waren met een groep met campers een hele mooie locatie borrel uurtje was ook perfect 3 gangen menu wordt zeker goed,bedankt team ruighenrode voor dit onvergetelijke weekend

• 10Activiteiten
  • 9Albert Kleverlaan08-05-2017

heerlijke vakantie gehad op dit park

het is een prachtig park heerlijk wandelen en fietsen in de bossen en voor de kinderen altijd wat te doen zeker met de zwemvijver prima restaurant en snackbar wij hebben geen nadelen gevonden voor dit park

• 9Activiteiten
  • 4Nienke07-08-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Dit gaat over buitencentrum ruicherode vordenseweg 6. We hebben 1 weekend hier overnacht naast onze vrienden uit Zwitserland. Receptie waren erg lieve mensen. Maar de huisjes waren zeer gedateerd en vies: plas onder wc, verwarming liep op naar 30 graden in de zomer(bij contact receptie is er gekeken nee was niet stuk)maar toch steeds 30 graden, schimmel in de badkamer, doorgezakte bedden, vloer vier, keuken valt uit elkaar en alles plakt of is vet, onvoldoende bestek, granol kwam van de muren, schimmel op plafon enzo Onze vrienden hebben hier 1000 Euro betaal wij gelukkig stuk minder. Maar dit park toont betere foto's dam dat de huisjes zijn. Het is absoluut niet kindvriendelijk paden bij onze huisjes slecht begaanbaar andere kant van het park stonden luxe villa's en waren de paden goed. Op 1 park zoveel verschil. Onze vrienden waren erg teleurgesteld en kwamen tot de ontdekking dat het buurman van europarcs net zo duur was maar vele malen er beter uit zag.

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 9Maaike28-04-2016

Er even helemaal tussenuit!

Buitencentrum Ruighenrode is heerlijk om even weg te zijn en energie op te laden. Een rustig park, bosrijke omgeving, eekhoorntjes en spechten in de tuin en de ligging in het bos maken het tot een ontspannen plek. Direct aan wandel en fietspaden, nabij Golfbaan, binnenzwembad en Lochemse berg en hanzesteden Zutphen en Deventer zijn vlakbij. Afwisselend dus. Voor (kleine) kinderen veel te doen in de buurt, maar vooral ook gewoon lekker om in de natuur te zijn en deze te verkennen. Een aanrader voor wie zich even wil terugtrekken en wil genieten met elkaar.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Per van alphen25-04-2016

Geweldig park ...fijn springkussen ook

• 10Activiteiten
  • 9Marieke de Groot16-02-2016

Het is een lekker rustig park,je komt tot rust

Het is een lekker rustig park waar je lekker tot rustig komt als je even aan niets wil denken, maar je kan lekker genieten van de bossen waar je lekker kan fietsen en wandelen het is een mooie omgeving , ik voel me gewoon of ik thuis ben op deze vakantie plek in lochem, je kent er zo veel mensen die je altijd weer tegen kom als je elk jaar terug kom, en in het centrum van lochem kan je lekker eten bij de eet galerie , en je kan er gezellig uit gaan in het centrum of in Zutphen kan je ook gezellig leuke dingen doen, en winkelen in Zutphen is ook erg leuk om gezellig koffie te drinken je kan zo veel mogelijke heden om daar te lunchen of ander dingen te doen

• 8Activiteiten
  • 8J. Schouw13-04-2014

Geweldige locatie en een mooie woning

We kregen zelfs een update naar een nog beter huisje. Veel ruimte en goed schoon.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 5Sandra Bakx30-10-2011

Teleurstellend

Camping is ons zeer tegen gevallen, sanitair werd in onze vakantie (week) slechts 1 keer schoon gemaakt. Electriciteitpalen verroest en kapot, de CAI kon je niet gebruiken. Wij hadden camping uitgezocht voor internet, bleek niet te werken. Restaurant was dicht. Plaatsen waren ruim en gelukkig hadden we heel mooi weer.

• 8Dick20-01-2011

Lekker in het bos

Wij stonden met onze caravan op een bijna priveplekje zoveel bos en struiken om ons heen. Qua plek eigenlijk nooit meer zoveel privacy gehad. Ruigenrode was toen nog een mooie camping. Helaas heeft hier ook het steen en beton gezegevierd. Ik vraag me wel eens af hoelang deze afbraak van mooie campings nog door gaat. De camping had echt over klandizie niet te klagen

• 7Activiteiten
  • 6J. van Bemmelen27-08-2010

voor een weekendje is dit leuk

Verwacht hier geen spectaculaire zaken. alles is simpel en redelijk onpersoonlijk. deze insteek past niet in de streek. de camping is mooi maar niet bijzonder. Gezien de prijs viel deze ons erg tegen

• 7Activiteiten

Vakantiepark Buitencentrum Ruighenrode info