Appartement Appartementenboerderij 't Venne

19 reviews over Appartement Appartementenboerderij 't Venne

• 2019
    9Han23-01-2019

Geweldige groepslocatie

We hebben in deze appartementenboerderij de week van oud-en-nieuw doorgebracht met 11 personen, incl. 2 jonge kinderen. Het was een fantastische week, mede door de gastvrijheid van de gastheren /-dames. We konden oliebollen bakken in de speelruimte en we mochten zelfs gebruik maken van de friteuses van het huis. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt met de skelter en kinderfietsen. Bij aankomst waren alle bedden opgemaakt en stond een kerstboom en een fles wijn en versnaperingen gereed. Kortom, we hebben ons hier uitstekend vermaakt.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    8Jager27-10-2018

Een lang weekend met hele familie hier verbleven. Een mooie ligging voor wandelingen en dicht bij leuke steden. Heel aardige eigenaren die een barbecue en een ontbijt voor ons klaar hebben gemaakt. Leuk en geschikt voor een grote familie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Meuleman20-08-2018

geweldig

rust ruimte schoon plezierige mensen

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Tiny v. Paassen24-07-2018

prima weekend gehad en genoten

Met ons gezin een lang weekend in deze prima appartementsboerderij gelogeerd. De barbecue, die we hadden besteld was prima in orde en elke ochtend de ontbijtservice erg goed. Kees was een collega van onze dochter en zo zijn wij op dit adres beland. Geen moment spijt gehad, alle beheerders waren even vriendelijk en gastvrij en voor onze kleinkinderen was er genoeg te spelen. Fietsen, die we gehuurd hadden stonden klaar en het zwembad was heerlijk met dit prachtige weer. We hadden het appartement voor 8 personen en dit is goed voorzien van materialen, zoals genoeg stoelen, keukengerei etc. En dit appartement heeft een leuk terras met veel uitzicht. Het wakker worden met vogelgezang is heerlijk. Ik kan dit plekje aanraden. Wij wonen in het westen van Nederland en dan is deze omgeving heerlijk rustig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Coach autisme21-07-2018

Top (zorg) locatie!

Fantastische accomodatie voor een zorggroep voor bijv. autisme. Deze locatie is nog niet zo lang geleden overgenomen door mensen met nieuwe energie. Je voelt hun oprechte belangstelling voor de mens en daardoor hebben zij ook begrip voor de betreffende groep die hier mag logeren. Zij komen ook tenslotte uit de zorg! Veel te doen in de omgeving en ook op het complex is een zwembad, sauna en speelruimte aanwezig gelegen aan de rand van Lochem, dus lekker rustig. Tip! Boek het pizza arrangement, heerlijk zelf je pizza's bakken in een originele stenen pizzaoven. Kees en Carin, hartelijk dank voor het gastvrije verblijf en tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8PieFrie02-07-2018

Super weekend.

Tgv ons 50-jarig huwelijk met kinderen en kleinkinderen (7 volw.+5kind.12-15 jr) een heerlijk weekend verbleven in deze boerderij bestaande uit 3 app. (8-4-2pers). 8-Pers.huiskamer ruim en ingericht om met elkaar te verblijven, ook de keukeninventaris is daarop ingericht. Vriendelijk en gastvrij ontvangen door de nieuwe eigenaren. Heerlijk zwembad(je) met zitjes en parasol. Ook de overdekte recreatieruimte met o.a. tafeltennistafel viel in de smaak bij de kinderen. Zeker aan te bevelen is het pizza-arrangement ook de gehuurden BBQ was perfect.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8familie Loef17-05-2018

heerlijk,prima appartementen in een mooie omgeving

We waren de eerste gasten van de nieuwe eigenaren, er waren wat opstart problemen maar die werden, zo mogelijk, direct verholpen. Met 6 volwassenen en 7 kinderen in de leeftijd van 6 - 17 jaar, hebben we ons prima vermaakt. Volop ruimte om te voetballen, tafeltennis en ook van de BBQ hebben kunnen genieten. t Venne ligt mooi aan een rustig weggetje waar de vogels je s morgens wakker maken. Het was warm weer, dus werd er hard gewerkt om het zwembad uit z'n winterslaap te halen, wat al snel lukte! t Venne, bedankt voor het fijne weekend en succes met jullie nieuwe onderneming! Een aan te raden activiteit is "Het Klimbos" in Ruurlo.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

7petra van der sande22-02-2012

ontzettend leuk

als ik op vakantie ga kies ik altijd voor een boerderij achtige vakantie,daar voel ik me het meeste thuis en geniet ik het meeste van.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Marianna19-10-2010

Fantastisch familieweekend gehad

Wij hebben met een groep van 14 een familieweekend gehad. 't Venne heeft een fantastische ligging. Je bent zo in de bossen. Mooi uitzicht vanuit de woonkamer van het 8 persoons appartement. Alles netjes verzorgd en schoon. Appartement voor twee vonden wij erg donker. Wij hadden prachtig weer en zijn vooral buiten geweest. 's Avonds en met eten pasten wij in het 8 persoonsappartement. Er is veel te doen voor kleine kinderen en een overdekte ruimte voor de jongeren en een buitenzwembad waar we in oktober!! veel lol hebben gehad. Wij hebben een topweekend gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

0 tips over Appartement Appartementenboerderij 't Venne