Bed and Breakfast Slaap

18 reviews over Bed and Breakfast Slaap in het Nederlands

geweldig

lucie habing-bakker
7-5-2014

van 2 tot 4 mei daar geweest we hadden het hele huisje omdat we met zijn 8 daar waren het is een mooie b&b netjes goed ontbijt niks op aan te merken goede ontvangst in een woord geweldig

goed!

pjasuykerbuyk
        28-10-2013

Ontvangst door Jeroen is kenmerkend voor het verblijf in het B&B:

ontspannen/ongedwongen/relakst! Knap hoe de kamer ondanks de beperkte ruimte uitstekend is ingedeeld. Schoon en heel rustig. Lekker ontbeten en de avond ervoor in het dorp gegeten in het plaatselijk eetcafe

(rizo's). Voor ons nogmaals het bewijs dat een hotel geen partij is voor een goed B&B! We komen graag nog een keertje terug!

Aan te raden

Marianne Swagers
        24-7-2013

Het was er geweldig, mooie kamer, badkamer zeer schoon

Ontbijt geweldig met vers brood en genoeg beleg enz

Heerlijk schoon en rustig

Jurry Brand
        20-6-2013

De ontvangst, door de gastheer, was zeer gastvrij. Het geheel was gezellig ingericht en schoon. Mooie kamer met goede bedden. Ontbijt was heerlijk met vers gebakken brood en goed gekookt eitje, Frisse moderne badkamer

Ook was er tegen betaling voldoende drinken aanwezig in de koelkast.

Lekker geslapen en heerlijk ontbeten in B&B Slaap

Tanja Kersbergen
        13-5-2013

We werden allervriendelijkst ontvangen door eigenaar Jeroen met een overheerlijk kopje koffie.De boerderij en het terrein eromheen zien er keurig verzorgt uit.Er is voldoende parkeerruimte en onze fietsen mogen in de garage staan.De slaapkamers zijn niet overdreven groot maar de bedden zijn van een prima kwaliteit.De eetkamer is erg gezellig ingericht. Het ontbijt was heerlijk vooral het eigen gebakken brood en de bramenjam smaakten prima. Aan alles is te merken dat Jeroen dit er niet even bijdoet maar het op een erg profecionele manier aanpakt.

De prijs/kwaliteitverhouding is goed. B&B Slaap is een echte aanrader, zeker als je van fietsen houd, er zijn prachtige fietspaden.

Super B&B met geweldige gastheer.

Adri Profitlich
        10-5-2013

Geweldig genoten van B&B slaap in Lobith.

mooie kamers,badkamers eet/woonkamer en een heerlijk terras.

lekker geslapen op de fijne matrassen.

S'morgens wakker geworden met de lucht van vers gebakken brood en verwend met een lekker ontbijt met alles er op en eraan.

We komen zeker nog eens terug.

Uitmuntend B&B

José el Blanco
        4-2-2013

B&B Slaap is werkelijk een topaccomodatie. Luxe kamers, uitgebreid ontbijt (met vers, zelfgemaakt brood!) en een zeer attente eigenaar. Deze punten in combinatie met de lage prijs maken dat dit Bed & Breakfast werkelijk een koopje is.

Boek dus geen hotel maar slaap bij Slaap.

super goede netjes verzorgde b&b

Nick van Bostelen
        17-12-2012

Netjes verzorgd goede prijs kwaliteit verhouding en hele aardige nette gastheer die er alles aan doet om je een soort thuis te laten voelen!

Wij hadden s middags gebeld en konden gelijk terecht had toevallig nog een kamer over wij zaten in een luxe kamer met eigen badkamer, alles was mooi schoon en goed onderhouden! Ontbijt was ook goed dit maakt de gastheer vers voor je klaar, met onder andere pistolets brood en vers fruit!

fantastisch, gezellig,gastvrij

van Achteren
        18-6-2012

Voor de eerste keer naar een bedandbreakfast .Slaap is ons prima bevallen.Een aanrader.Mooie omgeving ,wandelen,fietsen.

rievierenomgeving.De eigenaar is zeer gastvrij.Prima ontbijt.Heerlijke bedden en gezellige kamers.Goed onderhouden en schoon!!

Prima eetgelegenheden in de buurt.(niet duur)

Prijs/kwaliteitverhouding kan ik niets over zeggen .Wij kregen het kado.

gezellige , vriendelijke sfeer prima!

loes hendriks
        18-8-2011

vriendelijk welkom geheten met een gezellig praatje, lekker vers gebakken brood wat we 's-morgens in bed al roken, we hadden prachtig weer dus konden 's-avonds ook nog genieten van het rustige terras, boeken en tijdschriften waren er voldoende om de tijd te doden, een compliment voor Jeroen

We hebben een aantal aanbieders voor Slaap voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Slaap in Lobith, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Slaap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.