Appartement

1 review over Appartement B&B De Smidse in het Nederlands

Super!

Jeroen
19-12-2018

Uitstekende locatie voor een weekje logeren. Mooie locatie met Netflix en goede service door de naastwonende eigenaren. In alle rust bijkomen na dagelijkse vergaderingen in de omgeving. Op aanvraag zelfs wasservice gekregen!

Gereisd Zakelijk in december 2018

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement B&B De Smidse in Lobith, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement B&B De Smidse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.