Géén boekingskosten
NederlandGelderlandLieveldeVakantieparken LieveldeVakantiepark Onthaasten in de Achterhoek

Vakantiepark Onthaasten in de Achterhoek

NederlandGelderlandLievelde

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Onthaasten in de Achterhoek voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 38 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

38 Reviews over Onthaasten in de Achterhoek

• 7Irma31-01-2022

er zijn betere plekken om te onthaasten.........

De hottub moet je op gevoel qua temperatuur opstoken. Niet ideaal dus. Bij navraag of we een thermometer konden krijgen, vage uitleg en niets meer gehoord of gezien. De cros op zaterdag en zondagochtend zijn buiten goed te horen. Wij sliepen met raam open en dan is het spoor en de weg zeer goed te horen.Voor ons teleurstellend als je gaat onthaasten.Verder is de woonkamer wat aan de kleine kant als je daar met 6 personen zit. Ook de boiler goed op tijd opstoken anders heeft de laatste een koude douch of een koud bad.

• 6Onderkomen
  • 8Esther12-01-2022

Leuk huisje compleet ingericht en ruim opgezet

Heel huiselijk huisje (De Koolmees), lekkere bedden en beddengoed, compleet ingericht. Sauna lekker ruim. Hottub heerlijk, duurt wel echt een paar uur voordat deze goed warm opgestookt is en een paar dagen voor je t goed onder de knie hebt ;-). Als de wind verkeerd staat hoor je de weg wel goed dat is dan wel een nadeel vonden we. Van het treinspoortje heb je geen last qua geluid. Wasmachine en droger wel echt handig na al dat plonzen met natte handdoeken. Groenlo en Lichtenvoorde dichtbij voor alle benodigde faciliteiten. Iets van een speeltuintje oid voor de kinderen zou nog een goede aanvulling zijn.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Wendy28-09-2021

Genieten XL

Voor de zesde keer in een huisje van Onthaasten in de Achterhoek verbleven. Dat zegt eigenlijk al genoeg .... Het was weer een heerlijk weekend, met prachtig weer. We komen volgend jaar zeker weer terug !

• 10Emmy24-06-2019

Fantastisch!

Wij hebben volop genoten van huis ‘De Noteboom’ met hottub, sauna, sunshower, etc. Vooraf heel prettig contact gehad met eigenaar en ook tijdens het verblijf was dit het geval. Toen we, buiten openingstijden van receptie, besloten fietsen te willen huren, kwam eigenaresse hier speciaal voor terug. Zeer vriendelijke gastvrouw!

• 9Activiteiten
  • 7Fam .Hofkens14-04-2019

Mooi huis , maar wel enorm smerig !

Van 15 feb. t/m 8 mrt. 2019 vakantiehuis Vrij Lievelde gehuurd , dit vakantiehuis staat op het park Onthaasten in de Achterhoek ! Na een vriendelijke begroeting bij autogarage Bleumink de sleutel in ontvangst genomen van het vakantiehuis . Bij aankomst waren we verrukt door het mooie kleinschalige park en de leuke uitstraling van de vakantiehuizen , tot we de schrik van ons leven kregen bij binnenkomst !! Het vakantiehuis was van beneden tot boven zo verschrikkelijk smerig , dat we eerst rechtsomkeer wilde maken !! Overal vettigheid op de vloeren , in de keukenkasten (bestek servies etensresten) douche bleef je aan vast plakken , ranzige toilet en overal hondenharen . En een doorgezakte bank ! Vier dagen aan het poetsen geweest , wel heel goed gecompenseerd door touroperator en een bos bloemen en wijn van de eigenaar . Wie nu vakantie viert in dit huis , zal daar nu profijt van hebben , mits het schoonmaakbedrijf het nu wel bijhoud !!

Maureen, eigenaar, 13-07-2019

Beste familie Hofkens, Ik zie dat u een review heeft achtergelaten die niet voor ons is bestemd. U bent namelijk wel verbleven in een woning op hetzelfde park, maar niet in een van ónze woningen van de formule Onthaasten in de Achterhoek. Het is voor ons wel jammer dat deze review hier nu staat en op onze naam terecht komt. En vervelend voor u dat uw verblijf waarin u had moeten genieten, niet dat is geweest wat u er van had mogen verwachten. Wij zouden het fijn vinden dat u de review plaatst waar deze thuishoort. Een hartelijke groet uit de Achterhoek, Maureen Wolterinck Onthaasten in de Achterhoek

• 10Gerrit16-07-2018

Heerlijke plek...

Voor de vierde keer een weekend in een van de huisjes van Onthaasten in de Achterhoek geweest, wat was het weer fijn ! Er is overal over nagedacht, tot in de kleinste details. We hebben weer genoten en komen graag nog eens terug !

• 8HansP10-11-2017

Heerlijk

We zijn inmiddels drie keer bij ' Onthaasten' geweest in. Verschillende huisjes. Altijd een lekkere plek om even bij te komen. Voordelen: verzorgd kleinschalig park. Leuke, kleurrijke huisjes met ruime tuin met uitzicht op bos of open veld en veel privacy. Goede wandelmogelijkheden. Paar leuke plaatsen in de buurt waar je goed kunt eten. Hottub is heerlijk. Voldoende 'houtblokken' aanwezig. Minder sterke punten: huisje is leuk en knus maar zeker niet al te ruim. Crossbaan van ' De Zwarte Cross' ligt op loopafstand: op zaterdagmiddag en soms ook zondagochtend wordt er gecrosst en dat is buiten goed te horen (binnen niet). De sauna is geplaatst in het schuurtje en die ruimte is niet of nauwelijks aangekleed: beetje kaal. De sauna is verder prima. Minpunt: in twee verschillende huisjes hebben we problemen gehad met de boiler: einde van de dag was het warme water op. Met de handschakelaar kan de boiler dan worden aangezet maar het duurt een paar uur voor je dan weer warm water hebt. Volgens mij springt de boiler alleen 's nachts aan. Ik adviseer de eigenaar de boiler de gehele dag bij te laten warmen want nu kwamen we 's avonds uit de hottub en konden niet meer douchen. Dat is jammer want het verstoort het goede gevoel dat we verder bij de huisjes van 'Onthaasten' hebben. Zoals u leest laten wij ons er niet door tegen houden om steeds weer terug te komen want al met al overheersen de positieve punten ruimschoots en blijft het een heerlijke plek. Zeker heen gaan tenzij je een extreme stiltefreak bent of meerdere keren per dag wilt douchen.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Mark23-09-2017

Goed concept met slechts 1 minpunt

Weekendje in huisje appelbloesem. Keurig huisje en grote tuin met mooi uitzicht en veel privacy. De ruime overdekte hout gestookte hottub is geweldig. Lounge set en sauna ook allemaal prima geregeld. Enige minpunt is de herrie van de motorcross vereniging vlakbij. Zaterdagmiddag en zondagochtend volop herrie in de tuin. Jammer, dat weerhoudt ons van nogmaals boeken.

• 8Activiteiten
  • 10Willemien17-07-2017

prachtige plek

Wij hebben werkelijk een heerlijk weekend gehad in een van de huisjes van Onthaasten in de Achterhoek. De Noteboom, met mooie nieuwe keuken, vloeren en fantastische bedden. Elke dag genoten van de tuin, hottub, sauna en mooie omgeving. Heel graag komen we nog eens terug naar deze prachtige plek !

• 5Rene Ammers van07-07-2017

Onder de maat

Redelijk huis, meubels een bijelkaar geraapt zooitje. Hottub is leuk,duurt wel 5 uur voor hij warm is Veranda met loungehoek ook mooi, maar kussens zijn erg vuil. 1 badkamer voor 6 mensen is krap. Veel last van insecten in de namiddag

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen

Onthaasten in de Achterhoek, eigenaar, 24-07-2017

Wij vinden het erg vervelend dat uw vakantie niet is geweest zoals u had gehoopt. Dat u de meubels niet kunt waarderen, bevreemd ons daar u zelf de woning heeft uitgekozen. Wij hebben verschillende stylen, van modern tot wat klassieker. In deze woning hebben wij juist de klassieke style met (nieuwe januari 2017) moderne witte keuken, nieuwe visgraat vloer en schilderwerk gecombineerd, een mix van klassiek en modern. Wellicht had een andere woning dan beter bij uw beleving en smaak gepast. Ook hebben wij uw lange lijst met extra opmerkingen bekeken. Wij kunnen de woning hier niet in herkennen, misschien op een enkele verbeterpunt na. Ook in de waardering van uw cijfer voor de service niet, in de beoordelingslijst van onze eigen site geeft u voor de service een 1. Toen wij bij u waren, de dag na aankomst, hebben wij daarna verder niets meer van u vernomen. Maar u bent natuurlijk absoluut vrij om uw mening te geven. Toch vinden wij het erg jammer, want er gaat ons niets boven een tevreden gast, dat hadden wij ook graag met u gehad! Een hartelijke groet uit de Achterhoek, Maureen

Vakantiepark Onthaasten in de Achterhoek info

Het complex