Vakantiepark Onthaasten in de Achterhoek

Heerlijke plek...

Gerrit,
16-7-2018
  • Activiteiten10

Voor de vierde keer een weekend in een van de huisjes van Onthaasten in de Achterhoek geweest, wat was het weer fijn !

Er is overal over nagedacht, tot in de kleinste details. We hebben weer genoten en komen graag nog eens terug !

33 reviews over Vakantiepark Onthaasten in de Achterhoek in het Nederlands

Heerlijke plek...

Gerrit,
16-7-2018

Heerlijk

HansP,
10-11-2017
  • Activiteiten8

We zijn inmiddels drie keer bij ' Onthaasten' geweest in. Verschillende huisjes. Altijd een lekkere plek om even bij te komen. Voordelen: verzorgd kleinschalig park. Leuke, kleurrijke huisjes met ruime tuin met uitzicht op bos of open veld en veel privacy. Goede wandelmogelijkheden. Paar leuke plaatsen in de buurt waar je goed kunt eten. Hottub is heerlijk. Voldoende 'houtblokken' aanwezig. Minder sterke punten: huisje is leuk en knus maar zeker niet al te ruim. Crossbaan van ' De Zwarte Cross' ligt op loopafstand: op zaterdagmiddag en soms ook zondagochtend wordt er gecrosst en dat is buiten goed te horen (binnen niet). De sauna is geplaatst in het schuurtje en die ruimte is niet of nauwelijks aangekleed: beetje kaal. De sauna is verder prima. Minpunt: in twee verschillende huisjes hebben we problemen gehad met de boiler: einde van de dag was het warme water op. Met de handschakelaar kan de boiler dan worden aangezet maar het duurt een paar uur voor je dan weer warm water hebt. Volgens mij springt de boiler alleen 's nachts aan. Ik adviseer de eigenaar de boiler de gehele dag bij te laten warmen want nu kwamen we 's avonds uit de hottub en konden niet meer douchen. Dat is jammer want het verstoort het goede gevoel dat we verder bij de huisjes van 'Onthaasten' hebben. Zoals u leest laten wij ons er niet door tegen houden om steeds weer terug te komen want al met al overheersen de positieve punten ruimschoots en blijft het een heerlijke plek. Zeker heen gaan tenzij je een extreme stiltefreak bent of meerdere keren per dag wilt douchen.

Goed concept met slechts 1 minpunt

Mark,
23-9-2017
  • Activiteiten8

Weekendje in huisje appelbloesem. Keurig huisje en grote tuin met mooi uitzicht en veel privacy. De ruime overdekte hout gestookte hottub is geweldig. Lounge set en sauna ook allemaal prima geregeld. Enige minpunt is de herrie van de motorcross vereniging vlakbij. Zaterdagmiddag en zondagochtend volop herrie in de tuin. Jammer, dat weerhoudt ons van nogmaals boeken.

prachtige plek

Willemien,
17-7-2017
  • Activiteiten10

Wij hebben werkelijk een heerlijk weekend gehad in een van de huisjes van Onthaasten in de Achterhoek. De Noteboom, met mooie nieuwe keuken, vloeren en fantastische bedden. Elke dag genoten van de tuin, hottub, sauna en mooie omgeving. Heel graag komen we nog eens terug naar deze prachtige plek !

Onder de maat

Rene Ammers van,
7-7-2017
  • Onderkomen3
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3
  • Activiteiten6

Redelijk huis, meubels een bijelkaar geraapt zooitje. Hottub is leuk,duurt wel 5 uur voor hij warm is Veranda met loungehoek ook mooi, maar kussens zijn erg vuil. 1 badkamer voor 6 mensen is krap. Veel last van insecten in de namiddag

Onthaasten in de Achterhoek, eigenaar, 24-7-2017

Wij vinden het erg vervelend dat uw vakantie niet is geweest zoals u had gehoopt.

Dat u de meubels niet kunt waarderen, bevreemd ons daar u zelf de woning heeft uitgekozen. Wij hebben verschillende stylen, van modern tot wat klassieker. In deze woning hebben wij juist de klassieke style met (nieuwe januari 2017) moderne witte keuken, nieuwe visgraat vloer en schilderwerk gecombineerd, een mix van klassiek en modern. Wellicht had een andere woning dan beter bij uw beleving en smaak gepast.

Ook hebben wij uw lange lijst met extra opmerkingen bekeken. Wij kunnen de woning hier niet in herkennen, misschien op een enkele verbeterpunt na. Ook in de waardering van uw cijfer voor de service niet, in de beoordelingslijst van onze eigen site geeft u voor de service een 1. Toen wij bij u waren, de dag na aankomst, hebben wij daarna verder niets meer van u vernomen. Maar u bent natuurlijk absoluut vrij om uw mening te geven.

Toch vinden wij het erg jammer, want er gaat ons niets boven een tevreden gast, dat hadden wij ook graag met u gehad!

Een hartelijke groet uit de Achterhoek, Maureen

Prima locatie

MGP Kornblum,
6-5-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Mooi huis. Keurig ingericht alleen te weinig beschutting in de tuin.

Super geslaagd

Jolanda
16-9-2016
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Villa Katrina geschikt voor 10 personen,lekker privé ,niet op t park zelf maar echt apart,zwembad ,sauna's en pooltafel,voor elk wat wils,niet alles nieuw maar super sfeervol.

• Onderkomen7
  • Onderkomen7

Wellness was goed, miste een buitendouche voor zowel de sauna als hottub. Dit was in het logboek al regelmatig benoemd. Erg kleine woonkamer met goedkoop ogende banken en stoelen, slaapkamers waren gelijkwaardig. Voorraad hout voor de hottub was perfect geregeld. Helaas erg luidruchtige buren tot midden in de nacht die er permanent leken te wonen, de huizen staan op een park Het beleg van Grol. Receptie was bij ontvangst open, daarna niemand meer aanwezig, ook niet bij het uitchecken. Contact over gebreken verliep telefonisch waarbij er moeilijk contact te krijgen was. Dit gaf een onpersoonlijk karakter aan alles.

Meer dan perfect!

Sandra
22-3-2016
  • Activiteiten8

Wauw! Wat een mooi compleet huis waar je direct tot rust komt. Niets moet en vooral ontspannen. Je loopt zo het bos of dorp lievelde met restaurant in. Ontvangst zeer warm en in huis is aan alles gedacht. We willen terug!

• Onderkomen4
  • Onderkomen4

Goed: ligging, grootte tuin, houtkachel, bedden.

Slecht: doorgezakte fauteuils en bank (volgens gastenboek al sinds 2013), karige keukeninventaris, compleet versleten tefalpannen, sauna, receptie op ander adres dan op factuur stond.

Betreft huisje: Roodborstje (nr 7)

Groet Maureen, eigenaar, 21-4-2016
Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat uw verblijf niet is geweest zoals gehoopt. Wij hadden u een adres wijziging gemaild, maar wellicht is deze over het hoofd gezien. De fauteuils in deze woning zijn van Parker Knoll, de vulling gevuld met veren, zogenaamde plofstoelen. Voor de een is dit heerlijk, een ander vindt het niet aangenaam. Wat de keukeninventaris, hier zullen wij naar kijken en zo nodig aanpassen/aanvullen. Tijdens uw verblijf had u ons ook mogen contacten, wij hadden dan gelijk actie kunnen ondernemen. Nogmaals dank voor uw bezoek en review.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Onthaasten in de Achterhoek in Lievelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Onthaasten in de Achterhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.