Hotel Loco

8 reviews over Hotel Loco in het Nederlands

Erg goed.

Harmen/Jacob
12-9-2018

Prima hotel met een vriendelijke gastheer en medewerkers.nette kamers en schoon sanitair. Het ontbijt was zeer goed verzorgd en ook het avondeten was erg lekker

Een adres om vaker naar toe te gaan.

Een fijn huis voor vrienden met kinderen

Marjolein van der Zee
10-1-2017

Mooi ruime slaapkamers

Mooie landelijke omgeving

Vriendelijke eigenaar

We misten achteraf gezien alleen een bank in de woonkamer

Gedateerd

Marianne
9-10-2016

Hotel is gedateerd. Zeer gehorig. Worden feesten en partijen gegeven. Dat was nu dus ook. Slapen kon pas om 2 uur s'nachts. Was handig geweest als dit bij het inchecken vertelt werd. Wij hadden dan geprobeerd om om te boeken. Ontbijt was prima. Kamer en douche erg koud. Verwarming deed het niet. Voor de badkamer een heater gehad zodat we een beetje normaal konden douchen.

Heerlijk!

Jansen
18-9-2013

Genoten van een 3-daags arrangement. Zeer gastvrij en gezellig hotel, prima kamers, goed ontbijt en een uitstekende keuken.

prima familiehotel

van huizen
20-11-2011

Hotel Reijrink is een echt familiehotel met aandacht voor de gasten. Wij waren er een weekend voor een wildarrangement en we hebben er heerlijk gegeten.

Prima geslapen, heerlijk gegeten

reclame_3
4-9-2011

Afgelopen nacht een nachtje hier geslapen. Prima bevallen. Nette kamer met douche, wc tv kast ed. Service was prima. Ontbijt was heerlijk. Lekkere verse warme broodjes, vers fruit , koffie, thee, sappen, melk, en nog veel meer.

Ik ben limousine chauffeur en de limousine kon prima op de ruime parkeerplaats staan.

De auto was wel er vies geworden van het slechte weer en vogels en er werd door het hotel aangeboden om even de tuinslang te gebruiken om schoon te maken. Kleinigheid maar super service.

Hotel is dus een aanrader.

een toppertje

Rinus
14-5-2009

gemoedelijk hotel prima service

vriendelijk personeel , lekker eten

wij hebben een fijn weekend gehad .

2005

het is een mooi hotel, station zit er precies naast, heerlijk gegeten. Personeel is hartstikke aardig, en service gericht. Heerlijk om er te slapen, en dit is de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Loco voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loco in Lievelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.