Camping De Bosrand (minicamping)

Camping De Bosrand (minicamping)
8,9

183 reviews over Camping De Bosrand (minicamping) in het Nederlands

mooie plaats, met verharde plek voor caravan waardoor we ook bijna geen vuil de caravan in gelopen werd.

bij de plaats was stroom, water en een loospunt voor (grijs) water aanwezig.

Prima sanitair en vriendelijke mensen, in een prachtige omgeving.

Zeker voor herhaling vatbaar

Wilbert Hettinga
13-8-2018

Gastvrij onthaal, door een nog mooiere plek aan te bieden dan was gereserveerd, zeer attent

Heerlijk

Joyce
3-8-2018

Mooie ligging, naast de bosrand; veel rust en service. Lekker ontbijt!

Steenbakkers
2-8-2018

Een mooie camping ,bosrijke omgeving dus veel wandelplezier en fiets ,

leuke dorpjes in de omgeving .

Op de camping van alle gemakken voorzien sanitair erg schoon ,

en vriendelijke eigenaar en familie.

Super

Nando
31-7-2018

Heel ruime plek, rustige camping, mooie en schone faciliteiten. Ontbijtservice is een leuke (en lekkere) service!

Aan alles is gedacht op deze camping

M. Bloemers
22-7-2018

Aan alles is er gedacht op deze camping. Wasmachine, droger, strijk mogelijkheid, vriezer, koffie apparaat met bonen, te veel om op te noemen.

Voor ons fanatieke geocachers zijn er veel mogelijkheden in de omgeving. 2 fietsen gehuurd op de camping en gaan.

Een aanrader.

Gastvrij, schoon, gezellig en kindvriendelijk!

Fam. de Visser
22-7-2018

Op deze camping voel je welkom. Vanaf ontvangst tot vertrek. "Tuin" is mooi aangelegd, alles keurig schoon zoals je het zou willen, eigenaren zijn erg behulpzaam.

Wij hadden een mooi plekje bij de speeltuin. Goede speeltoestellen, geen bouwmarkt materiaal.

De BBQ en pannenkoekenavonden die ze organiseren zijn erg gezellig. En voor de kinderen is er op woensdagen een knutseluur.

Een perfecte vakantie voor ons gezin!

Mevr. Muntz
21-7-2018

Dit jaar heb gebruik gemaakt van het nieuwe chalet op deze prachtige camping. Het chalet is ruim en licht. Een keurige douche / toilet ruimte en zeer comfortabele bedden. Verder is het chalet voorzien van een tafel met zit gelegenheid. En een televisie. Een keuken blokje met diverse apparatuur. Buiten is een mooi terras met zitgelegenheid en in de tuin nog een zit hoekje. Tevens een eigen parkeerplaats. Het chalet ziet er keurig uit en het ontbrak mij aan niets. Indien gewenst kan je gebruik maken van een ontbijt service. Ik heb daar geen gebruik van gemaakt.

Volgende keer weer SVR camping

Fam Kleis
20-7-2018

Vekabo camping maar erg commercieel ingesteld. Elektrisch apart betalen maar wel duur. Ook de wifi is 15 euro per week maar erg traag.

Het toilet gebouw is redelijk onderhouden en de douche is heerlijk.

Eigenaren zijn aardig en helpen waar nodig.

Camping De Bosrand Lieren, eigenaar, 21-7-2018

Bedankt voor uw review!

Graag geven wij een reactie op uw ervaring. Het apart betalen voor elektriciteit is onze ogen het eerlijkst. Hoe minder u verbruikt hoe minder u betaald. Iemand die 1 kW/h verbruikt kunnen wij geen € 2,50 laten betalen. Dit kan iedere bezoeker vooraf ook lezen op onze website. Men kan ook de elektrische fietsen gratis opladen in onze 2 fietsenstallingen.

Internet is niet zoals in de stad of zoals thuis, vanwege het buitengebied waarin wij ons bevinden. Normaal heeft men met de snelheid die geboden wordt voldoende om te kunnen internetten, tenzij er allemaal apps op de achtergrond aan het downloaden zijn.

Het Wifi netwerk is van Wifitenne en zij bepalen de prijzen, daar gaan wij niet over. De € 15 euro per week is overigens voor 2 apparaten, dus net een euro per dag per apparaat. Maar vanaf volgend jaar 2019 krijgen we in het buitengebied glasvezel internet.

Alsnog vriendelijk bedankt voor uw review.

uitstekend

Fam Ypma
5-7-2018

We zijn hier voor de tweede keer

En niet zonder reden. Het is een mooie rustige camping.

En we mogen graag in deze omgeving fietsen

Het sanitair is nog net zo mooi en schoon als een aantal jaren terug

Het was een prettig verblijf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand (minicamping) in Lieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand (minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bosrand (minicamping) scoort een 8.91 uit 10 op basis van 183 reviews.