Camping De Bosrand (minicamping)

Camping De Bosrand (minicamping)
8,9

170 reviews over Camping De Bosrand (minicamping) in het Nederlands

Geweldig! Een aanrader!

Chantal
17-6-2018

We hebben onze familiedag op deze locatie gehouden. Vanaf ontvangst tot einde was alles tot in de puntjes verzorgd. Zeer vriendelijke eigenaars, leuke activiteit, heerlijk gegeten en de locatie is prachtig. Mooi gelegen, rustig, voorzien van alle gemak en vertier voor jong en oud.

Voor iedereen een aanrader

Fam Baas
30-5-2018

De ligging. De rust en mooie plekken

Rust en ruimte...

Anita
25-5-2018

We verblijven geregeld op campings in binnen- en buitenland, maar nergens zo vriendelijk ontvangen. Ruim opgezette plekken, de A50 is duidelijk hoorbaar, maar alle vogels deden hun best dit te overtreffen. De omgeving heeft voor elke natuurliefhebber wel wat wils.

Een aanrader!!!

Een aanrader!

Tilburg
8-5-2018

Erg goede en verzorgde camping.

Bijzonder attente eigenaren.

Vanuit de camping talloze wandel- en fietsroutes.

Mooie omgeving er is genoeg te bezichtigen (Hanzesteden)

Snelweg te horen bij bepaalde windrichting, klein minpuntje.

Een perfecte accommodatie voor alle soorten weer.

Familie Mul
8-5-2018

In één woord 'geweldig'. In de voorbereiding, in de begeleiding tijdens onze familiedag, alles tot in de kleinste details perfect verzorgd, altijd hartelijk en behulpzaam. Een ideale accommodatie voor een familiedag met 30-40 personen, van alle leeftijden. Een fijn beschut terras met gezellige tafeltjes (zelfs met een bloemetje), direct grenzend aan een zeer compleet uitgeruste keuken met alle apparatuur en alle servies en keukengerei dat je nodig zou kunnen hebben. Een half open hooiberg-schuur met geriefelijke banken en tafeltjes, om je even terug te trekken of om te schuilen voor een regenbui. Ook de hoofd-accommodatie, een prachtig gerenoveerde, ruime en gezellig ingerichte vroegere stal, met grote staldeuren naar het terras. Bij slecht weer kan je hier alles doen wat je zou willen.

Op de minicamping speelmogelijkheden voor alle leeftijden, deels overdekt, met speelgoed, boekjes en kleurplaten voor kleintjes. Dus: Geweldig !

perfect

mart kempen
7-5-2018

alles aan de (mini)camping was perfect, van ontvangst tot vertrek, niet te duur, we waren hier 11 dagen met vrienden, dit doen we al 23 jaar, enig klein minpuntje is de A50 in de buurt, maar daar had niemand last van, cijfer 9,5 tot 10 punten.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Familie Euser
7-5-2018

Het is een hele prettige camping met ontzettend vriendelijke eigenaren. Kinderen kunnen volop spelen en zelfs de dieren eten geven. Het sanitair is super schoon, zelfs het chemische toilet blinkt. Echt een top camping voor ouderen of gezinnen met relatief jonge kinderen.

Frans
4-5-2018

Het is een geweldige camping. Niet te groot. Het is er heel netjes.

We kregen een warm ontvangst van de eigenaren en ze helpen overal mee.

Het is een hele mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Er liggen wandel en fietsroutes op de camping.

Een super minicamping!

Mieke Hooijmeijer & Jan Nugteren
19-4-2018

Wat een fijne plek om tot rust te komen. We kwamen terecht bij een zeer gastvrije familie waar niets teveel was. Keurig verzorgde camping met prachtig schoon sanitair. Prachtige wandel- of fiets omgeving.

Onze eerste kennismaking was zo goed dat we zeker terugkomen!

Fijne camping met prima sfeer

Jozien de Wit
23-10-2017

De camping ligt fantastisch voor het maken van uitstapjes zowel op de fiets, lopend als met de auto. De camping ziet er keurig netjes uit. Sanitair is prima in orde. Het grote pluspunt van deze camping vonden wij de harde ondergrond voor de caravan, dat scheelt een boel viezigheid en inloop in de caravan. En de stoomtrein is een heel leuk extraatje :-).

Wij hebben in de groepsaccomodatie ook onze jaarlijkse familiedag gehouden met ca 50 personen. Zeker een aanrader! De familie denkt geweldig mee en regelt in overleg bijvoorbeeld activiteiten (wij boekten de roofvogelshow -> geweldig). Wij hadden het gevoel van "alles kan en niets moet".

Alles is ruim op voorraad, van een theelepeltje tot een aantal enorme pannen om te koken en werkelijk alles daar tussen in. De accomodatie ziet er geweldig uit en is uitermate geschikt voor feesten en bijeenkomsten met grotere groepen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand (minicamping) in Lieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand (minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bosrand (minicamping) scoort een 8.91 uit 10 op basis van 170 reviews.