Camping De Bosrand (minicamping)

Camping De Bosrand (minicamping)
8,9

191 reviews over Camping De Bosrand (minicamping) in het Nederlands

Kortom een prettig verblijf.

Ria Durand
13-10-2018

Mijn partner en ik verbleven in de compacte en luxe B&B en hebben een fijn weekend gehad. Alles is aanwezig wat je nodig hebt voor een comfortabel verblijf. Heerlijk bed en prettige badkamer.

Krista en Jos zijn prettige gastvrouw en heer en maken het verblijf zeer aangenaam.

Wij komen zeker terug.

Helemaal onze camping.

Peter Hootsen
9-9-2018

Hartelijke ontvangst en begeleiding. Als groep krijgen wij altijd de vrijheid om het terreindeel aan het VSM-spoor geheel naar eigen inzicht in te delen. Sanitair, afwasgelegenheid, broodjesvoorziening helemaal in orde. We hebben het hier altijd zeer naar ons zon.

fantastisch

René Nijland
7-9-2018

Wij hebben als gezin een week op deze camping gestaan. Het was in 1 woord geweldig. goede ontvangst en begeleiding en alles super en netjes voor elkaar. Gelukkig voor mij loopt de Koningslijn direct langs de camping hetgeen het stoomweekend van de VSM nog extra geweldig maakte. Ook de kinderen hebben zich perfect vermaakt en waren dol enthousiast, en willen volgend jaar weer naar deze camping.

ABSOLUTE AANRADER!

Wim de Kort
5-9-2018

Rondom en in de speciale accommodatie hebben wij hier tijdens het ‘Stoomweekend’ - tot volle tevredenheid - ons FAMILIE FEEST gehouden, inclusief de volledige catering voor ca 40 personen.

Een aantal van onze gasten heeft op de camping gestaan en waren uitstekend tevreden! Het enige minpuntje, dat men zou kunnen bedenken is de hoorbaarheid van de A50, maar dit is verder echter geen belemmering voor een prettig verblijf.

Gelukkig troffen we een zonnig weekend, hetgeen de feestvreugde natuurlijk ook positief beïnvloedt. Mede dank zij de extra opties, zoals de Oud Hollandse spellen, een wandeling naar de waterval in Loenen, de Wii en het springkussen hebben zowel oud als jong zich prima vermaakt.

De catering uit ‘eigen keuken’ was - dank zij Krista en haar ouders - overigens voortreffelijk!

Krista en Jos zijn een excellente gastvrouw en gastheer, iedereen BEDANKT voor een geweldige dag!

Nette, schone (mini-)camping.

Wim & Anja Doosje
24-8-2018

We zijn hier 3 dagen geweest van vrijdagmiddag tot zondagavond, heerlijk relaxte nette camping, je merkt aan alles, wanneer je over de camping loopt, dat de eigenaren dit met hun hart en ziel beheren, bij aankomst krijg je een soort van campinghandleiding mee waar alle info in vermeld staat over de camping en de omgeving, als ook een soort van biografie over het ontstaan van de camping, erg leuk. Net en schoon sanitair. We hebben 2 dagen gefietst, beide routes van zo'n 35km. Dag-1 naar via Hoenderloo naar Radio Kootwijk: knooppunt: 93-92-69-12-2-13-14-15-44-19-40-41-42-43-93. Dag-2 richting Loenen/Eerbeek knooppunt: 51-28-87-96-63-88-57-56-73-74-76-91-94-93. beide leuke afwisselende fietsroutes. Absoluut geen last gehad van de A50 die vlakbij lag. Erg prettig was het verharde gedeelte voor de caravan, geen inloop van zand en gras in de caravan, alleen de luifel was voldoende. Kortom een aanrader !

Gastvrij verblijf op nette minicamping.

Fam. Bregman
23-8-2018

Hartelijke gastvrouw. Er wordt met je meegedacht. Nette douchegelegenheid/WC's. Papieren handdoekjes in de was/doucheruimte en je hoeft geen toiletpapier mee te brengen. Genoeg ruimte om de afwas te kunnen doen. Ruime plaatsen. Mooie uitvalsbasis voor bezoekjes in de regio. Mooi wandel en fietsgebied in de omgeving. Broodjesservice. Koelkast waar je spulletjes in kwijt kunt. Bed en Breakfast voor mensen die niet met tentstokken en campinggaz in de weer willen. Voor kids een leuke speeltuin met grote trampoline.

Nadeel is de A50 die erg dichtbij ligt en die je s'nachts kunt horen als je in je tentje ligt. Vanaf 4:00 s'morgens kun je op de achtergrond het steeds toenemend aantal vrachtauto's voorbij horen komen.

Er is WIFI op de camping, van Wifitene, dat betekend 10 minuten per 12 uur gratis internet maximaal 10 keer en is best prijzig als je dit voor heel je verblijf af wilt sluiten, wij hebben dat dan ook niet gedaan.

Een camping voor vakantieherhaling vatbaar!

Marc Heming
19-8-2018

Deze rustige camping is van alle gemakken voorzien. Van een plaats waar de E-bikes kunnen worden gestald en opgeladen, tot een gemeenschapsruimte waar je bij slecht weer onderdak kan vinden en wat televisie kan kijken. De verharde plaatsen zijn geweldig. Geen vochtproblemen bij regen. Verder voorzien van stroom, water en vuilafwatering. De toiletten en douches waren altijd schoon. De douche voorzien van thermokranen. Niet van die vervelende knoppen die maar een bepaalde tijd water geven. Al met al twee heerlijke weken vakantie gevierd. De camping biedt ook nog een hoop fietsroutes, met verscheidene afstanden die je doen genieten van de bosrijke omgeving. Geniet daarnaast ook nog van de stoomlocomotief die op verschillende tijdstippen vlak naast de camping voorbij komt. Geweldig!

Een hele fijne camping met uitstekende service!

René en Sabina
16-8-2018

De indeling van de camping was erg prettig. De service uitstekend en het sanitair schoon en hygienisch, de velden, paden en wegen goed verzorgd.

De ligging van de camping is in de nabijheid van de snelweg. Daardoor hoor je wel wat geluid van gemotoriseerd verkeer maar het valt alleszins mee.

De faciliteiten van de camping zijn uitstekend. Prima sanitair en huishoudelijke faciliteiten voor het doen van de afwas, was, koken, strijken enz. zijn perfect.

De informatievoorziening over de omgeving en voor fiets- en wandeltochten zijn ook dik in orde.

mooie plaats, met verharde plek voor caravan waardoor we ook bijna geen vuil de caravan in gelopen werd.

bij de plaats was stroom, water en een loospunt voor (grijs) water aanwezig.

Prima sanitair en vriendelijke mensen, in een prachtige omgeving.

Zeker voor herhaling vatbaar

Wilbert Hettinga
13-8-2018

Gastvrij onthaal, door een nog mooiere plek aan te bieden dan was gereserveerd, zeer attent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand (minicamping) in Lieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand (minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.