Vakantiehuis De Betuwe

103 reviews over Vakantiehuis De Betuwe

• 2018
    10van Es13-08-2018

Heerlijk ontspannen vakantie

Aan alles is gedacht, je hoeft vrijwel niets zelf mee te nemen. En anders kun je het altijd nog aanschaffen in het prachtige winkelcentrum.

We hebben nog nooit zo’n vriendelijke ontvangst gehad. Wilma had alles goed op orde. Ondanks dat ze naast je wonen zie je de eigenaren niet. Onze zoon vond de speeltoestellen geweldig. Zelf hebben wij genoten van de tuin. Er is een mogelijkheid dat er een jacuzzi geplaatst wordt buiten, dan is het helemaal perfect!

We komen zeker nog eens terug!

Tip: Ga eens naar Slager De Haas, bakker Van Voorthuizen en Snackbar De Vogelenzang.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Familie Hofman20-07-2018

Fantastisch!

Geweldig verblijf!! Het ontbreekt je hier aan niets! Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10fam. Dekker10-07-2018

prima uitgeruste vakantiewoning

wij waren eind juni in deze vakantiewoning ,comfortabele woning veel ruimte buiten op het speelveldje ,en heerlijk overdekt terras beslist een aanrader

• 10Puur van Geluk17-06-2018

GEWELDIG!!!

Prachtig huis en heerlijke tuin! Wij hebben op en top genoten van het huis en de prachtige omgeving. Het ontbrak ons aan niets en alles was brandschoon. Dikke pluim!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Waterlander11-06-2018

Erg mooi huis op een mooie locatie!

Wij zijn met onze buren, totaal zes personen hier verbleven. Was een erg mooi en nette woning. Voor 6 volwassen groot genoeg. Op 1 kamer de bedden tegen elkaar aan moeten schuiven maar dit was geen probleem. Mooie overkapping en ruime tuin aanwezig. Locatie ligt aan een drukke weg, Wij hebben dit echter niet als storend ervaren, locatie ligt mooi centraal om activiteiten te ondernemen. Al met al een erg geslaagd weekend gehad!

• 9van Beek11-06-2018

Aanrader

De eigenaren zijn gastvrij en netjes. Het huis is ook netjes en goed georganiseerd. Voorzien van alle gemakken, zoals vaatwasser, oven, badhanddoeken, spelletjes, ruim voldoende servies, een vuurkolk met hout en opgemaakte bedden.

De ruimte om het huis is geweldig, genoeg te doen (en te verzinnen) voor jong en oud om te doen rondom het huis. Groot grasveld, tafeltennistafel met bal en batjes, schommel, glijbaan, trampoline. Het schuurtje is voorzien van veel speelgoed, ook een voetbal.

• 10Fam Bosman22-05-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een zeer schoon en net vakantiehuis! Alles was er, zelfs 3 grote kisten met speelgoed voor de jongste (1 jaar). Ruim speelveld en speeltoestellen zoals een glijbaan, schommel en tafeltennistafel. Net buiten het dorpje Lienden wat overigens alles had te bieden wat we nodig hadden. Voor een ieder een aanrader! Echt de complimenten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Tonny en Pieter de Vries -Pisa07-05-2018

Voor herhaling geweldig

Dat alles super compleet is . Gezellig en mooi ingericht. We voelden ons meteen thuis. Prachtige omgeving.

• 10Karin pisa schorfhaar07-05-2018

Geweldig,fantastisch we komen zeker terug

Super mooi huisje van werkelijk alle gemakken voorzien niets ontbreekt en schoon

• 10Marianne Coffeng-Pisa07-05-2018

Echt geweldig, en voor herhaling vatbaar!

Wat een geweldig huis. Ik zou hier wel kunnen wonen. 😉. Voelden ons gelijk helemaal thuis. Zo compleet ingericht, werkelijk aan alles is gedacht. Ook de omgeving is prachtig. Kortom, een aanrader!!

8 tips over Vakantiehuis De Betuwe

• Jan Laros, 20-07-2015

Wij hebben genoten van het voorjaar waar bloeiende bloesem was te vinden in Lingedijk en Appeldijk.

• Oma Buijsrogge, 17-07-2015

Vanuit dit Vakantiehuis de Betuwe hebben wij leuke trips kunnen maken. Zowel bij droog en bij bewolkt weer kan je alle kanten uit.

• Fam. van Beek, 18-07-2015

Vrijdag: iets bewolkt - de avond een mooie zon. Zaterdag: miezerig - mooie dag naar Flipje van Tiel. Zondag: zonnig - Ouwehands Dierenpark.

0 vragen over Vakantiehuis De Betuwe

Vakantiehuis info