Vakantiehuis De Betuwe

Meer vakantiehuis info

103 reviews over Vakantiehuis De Betuwe

• 2018
    10Irma Methorst23-09-2018

Het was super goed! Heerlijke lekkernij bij aankomst. Leuke gastvrouw echt super gewoon!

• 10Fam. den Besten23-09-2018

Perfectie...

Perfectie is misschien wel het juiste woord bij dit mooie, gezellig ingerichte en ruime vakantiehuis. Het ontbreekt je dan ook aan niets. Het enige wat je nog mee moet nemen is een goed humeur😉

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9m.van der Werf19-09-2018

Een aanrader

Centraal in de Betuwe gelegen vakantiehuis geschikt voor elke leeftijd. Smaakvol ingericht, privacy door omheining, kindvriendelijk: ruim grasveld, speelgoed voor binnen en buiten. Prettige ontvangst, schoon. Prijs alles inclusief. Voor ouderen mist er een toilet boven en de trap is hoog voor wie slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in september 2018

• 9pieta de wit15-09-2018

fantastisch

echt een heel fijn huis, schoon en van alle gemakken voorzien

Gereisd met partner in september 2018

• 10Van Esch12-09-2018

Uitstekende accomodatie

Ontzettend genoten van een schone vakantiewoning met alles aanwezig wat je je maar kan wensen

Gereisd met partner in juni 2018

• 10G kool09-09-2018

Super compleet .fraai huis

Een gastvrije ontvangst Schoonhuis .super fijne bedden en kussens Heerlijk grootbad en douche Keuken v alle gemakken voorzien en natuurlijk de geweldige tuin Heerlijk vuurtje stoken v mannen

• 10Fam v.d.Braak31-08-2018

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Dat het een geweldig huis is met alles erop en eraan. 100% schoon. Ook geschikt voor verblijf met kleine kinderen. Veel speelgoed aanwezig en prachtige tuin om te spelen. De omgeving erg geschikt voor mooie fietstochten. Hartelijke ontvangst (met attentie). Minpunten niet kunnen ontdekken.

• 10Fam. Capelle19-08-2018

Voor herhaling vatbaar!

Een compleet ingericht vakantiehuis, het ontbreekt je aan niks. Een mooi ingerichte tuin waar je 's avonds gezellig de vuurkorf aan kan doen. Een mooi grasveld met allerlei speelattributen voor de kinderen. Wat heel fijn is zijn de opgemaakte bedden bij aankomst en gebruik va handdoeken die er aanwezig zijn. Ook de kleine attentie wordt zeker gewaardeerd. Ook in de buurt is er meer dan genoeg te zien en te doen. Kortom een vakantiehuis waar je zeker weer terugkomt als je er eenmaal bent geweest

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Fam. Van de Bilt19-08-2018

Geweldig

Heerlijke tijd gehad in dit prachtige en vooral super schone vakantiehuis. Voor de kinderen een eigen veld met speel toestellen en genoeg diertjes om naar te kijken. Wij komen hier zeker terug????

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Vink19-08-2018

Top!

Dit jaar was weer heerlijk bij dit prachtige vakantiehuis. Wat een leuk, gezellig en warm welkom. De kids hebben heerlijk gespeeld op het mooie veldje voor het huis, terwijl wij heerlijk relaxed op de lounge bank zaten. Stukjes fietsen in de omgeving en wat uitstapjes gedaan. Volgend jaar komen we zeker terug. Qua comfort ontbreekt je aan niets.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

8 tips over Vakantiehuis De Betuwe

• Jan Laros, 20-07-2015

Wij hebben genoten van het voorjaar waar bloeiende bloesem was te vinden in Lingedijk en Appeldijk.

• Oma Buijsrogge, 17-07-2015

Vanuit dit Vakantiehuis de Betuwe hebben wij leuke trips kunnen maken. Zowel bij droog en bij bewolkt weer kan je alle kanten uit.

• Fam. van Beek, 18-07-2015

Vrijdag: iets bewolkt - de avond een mooie zon. Zaterdag: miezerig - mooie dag naar Flipje van Tiel. Zondag: zonnig - Ouwehands Dierenpark.

0 vragen over Vakantiehuis De Betuwe

Vakantiehuis info