Vakantiehuis De Betuwe

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

103 reviews over Vakantiehuis De Betuwe

• 10Stefan oldebeerlink23-05-2019

Was echt super is zeker een aanraden

Ons verblijf was top geregeld mooi schoon huisje met alles er op en er aan gelegen in lienden mooie omgeving mooie plaatsjes in de buurt voor met auto fiets huisje heeft een speeltuin met klimrek en trampoline de eigenaar is vriendelijk staat altijd voor uw klaar bij mooi weer kan je ook buiten zitten kort om we hebben een top week gehad het is echt moeite waard om dit huisje te huren

Wilma, Directeur , 30-07-2019

Bedankt voor je review Stefan, wij vonden het ook erg leuk jullie in ons huis te mogen verwelkomen!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Janneke23-05-2019

Fantastisch!!!

We waren hier op vakantie met enkele deelnemers van de zorgboerderij. Wat een fantastisch mooi huis. Super netjes en schoon en voorzien van alle gemakken. Gastvrij ontvangen door de aardige eigenaren. Gemoedelijk en gastvrij. Heerlijk rustig gelegen in een prachtige omgeving. We hebben genoten!!!

Wilma, Directeur , 30-07-2019

Bedankt Janneke voor je review, wij vonden het ook erg gezellig dat jullie er waren.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Carolien Schoonrok08-05-2019

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijke week hebben we gehad in vakantiehuis de Betuwe! We kwamen aan op Koningsdag. Vlaggen rond het huisje, vlaggetjes voor onze meiden binnen, oranjegebak in de koelkast, oranje tulpen op de tafel! En overheerlijke appelsap van Gruun! Warm welkom! Onze meiden(6 en 2 jaar) hebben genoten van de trampoline, de schommels, glijbaan en het buitenspeelgoed. Mijn man en ik hebben ons heerlijk vermaakt met de tafeltennistafel en de vuurkorf:). Een avond de BBQ aangehad en genoten van de heerlijke loungebank buiten! Binnen is het huis ook heerlijk! Mooie badkamer met een heerlijk groot bad en handdoeken! Fijne bedden en ruime slaapkamers. Een wasmachine. Een keuken met alles erop en eraan! Fijne hoge stoel en kinderstoel en veel speelgoed! Mooie omgeving, veel te doen! Fijne Jumbo in het dorp! Al met al een zeer geslaagde vakantie!

Wilma, Directeur , 30-07-2019

Bedankt voor je review Carolien, fijn dat jullie zo hebben genoten. We proberen het iedereen naar hun zin te maken:-)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Familie Meijer02-05-2019

Een fantastische week gehad met mooi weer !

We werden voor de 2de keer hartelijk welkom geheten met een heerlijk hapje en drankje van Gruun. Wij hebben 1 week in het vakantiehuis doorgebracht met heerlijk weer. Mooi huis alles erop en aan. Een grote tuin met speeltoestellen en toch zit je heerlijk (privacy) in de tuin met hoekbank en bbq aanwezig. Schitterende omgeving waar je kan wandelen en fietsen. Dagje shoppen in Tiel en Veenendaal. Dierentuin in Rhenen bezocht.
    We willen hier graag nog een keer terugkomen.

Wilma, Directeur , 30-07-2019

Zo leuk dat jullie er weer waren. Bedankt voor jullie review en we hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen:-)

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Angé klerx29-04-2019

Wat een geweldig vakantiehuis!

7 weken verbleven we met ons viertjes op deze geweldige locatie. We hadden direct een thuisgevoel. Het huis is superschoon, inrichting zeer knus en het terras uitnodigend met loungeset en vuurschaal. Voor de kids een prachtig grasveld met speeltoestellen. Ook de inventaris van het huisje is zeer compleet er ontbrak werkelijk niets. Ook zullen wij het warme ontvangst niet snel vergeten. Verse bloemen, heerlijke Appelsap en een een gevulde fruitschaal. Lieve Marcel en Wilma ontzettend bedankt!!

Wilma, Directeur , 30-07-2019

We vonden het ook erg gezellig om jullie als "tijdelijke" buren naast ons te hebben wonen. Was een leuke tijd! Bedankt voor jullie review en als jullie nog eens gaan verhuizen? Van harte welkom!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 8Wilma Assink31-03-2019

Prettig

Het is een prachtige vakantiewoning, van alle gemakken voorzien. Bij aankomst werden we heel hartelijk welkom geheten door Wilma. Het huis was al lekker warm en zelfs een bos tulpen ontbrak niet. We troffen het niet met het weer maar Netflix maakte veel goed.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Gerlinda de Jong10-03-2019

Een fantastisch weekend gehad!

Super lieve zorgzame gastvrouw. Schoon, mooi en gezellig huis vanbinnen en buiten. Speelgoed voor de kinderen en leuke speelweide. Opgemaakte bedden, handdoeken netjes opgevouwen in een prachtige schone badkamer met bad en een douche! Keuken van alle gemakken voorzien! Kinderen vonden de Wii geweldig! Echt een topweekend! ❤️

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    9Bianca ten ham04-11-2018

Geweldig !

Mooi schoon en prachtig afgewerkt luxe vakantiehuis met lieve gastvrouw!

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

• 10C Reijngoudt26-10-2018

Super mooi vakantiehuis en zeer gastvrije en aardige mensen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 10Jo en Rien Melssen30-09-2018

Toppie

Hoi. Wij zijn afgelopen weekend met 4 vrienden te gast geweest in het vakantiehuis De Betuwe. We werden erg vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Het huisje was geweldig, zelfs de bedden waren al opgemaakt. Er ontbrak ons aan niets. Ook hebben we genoten van de lekkere appelsap die voor ons klaar stond en in de avonduren gezellig bij het vuurtje buiten. Zelfs voor een dekentje was gezorgd. Door het mooie weer hebben we ook super kunnen genieten van de omgeving. Wilma en Marcel super bedankt en heel veel succes .

Gereisd met vrienden in september 2018

8 tips over Vakantiehuis De Betuwe

• Jan Laros, 20-07-2015

Wij hebben genoten van het voorjaar waar bloeiende bloesem was te vinden in Lingedijk en Appeldijk.

• Oma Buijsrogge, 17-07-2015

Vanuit dit Vakantiehuis de Betuwe hebben wij leuke trips kunnen maken. Zowel bij droog en bij bewolkt weer kan je alle kanten uit.

• Fam. van Beek, 18-07-2015

Vrijdag: iets bewolkt - de avond een mooie zon. Zaterdag: miezerig - mooie dag naar Flipje van Tiel. Zondag: zonnig - Ouwehands Dierenpark.

0 vragen over Vakantiehuis De Betuwe

Vakantiehuis info