Vakantiehuis De Betuwe

110 reviews over Vakantiehuis De Betuwe

• 2019
    10Matthias Bosch04-09-2019

Helemaal top

Het is een heerlijk huisje . Voor iedereen is er iets leuks een wii met heel veel soorten spellen . Een vuur schaal waar je een mooi vuurtje kunt maken . En gewoon kompleet alles wat je nodig hebt is aanwezig. Kortom je komt goed tot rust . Je voelt je gewoon thuis .

Wilma, Directeur , 10-09-2019

Dank, dank, dank, wat leuk dat je zo hebt genoten. We vonden het ook erg leuk jullie in ons vakantiehuis te mogen ontvangen. We hopen jullie nog eens te begroeten in ons vakantiehuis. Nogmaals dank voor je review.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Elly Bosch03-09-2019

Fantastisch!

Beste Wilma en Marcel, wat hebben we genoten; van de gezellige ontvangst, de heerlijke appelsaptap, de pruimen, het superfijne en schone huis, de fijne tuin, de vuurschaal, het leuke contact en de fijne extra nacht! We hebben ons prima vermaakt, 2 heerlijke dagen met het warme weer getourd met de scooters naar Nijmegen en Den Bosch, Flipje museum en Baron van Brakellmuseum bezocht, heerlijk gewandeld, geluierd, gelezen, lekker buiten gegeten en het leukste was 's avonds lekker fikkie stoken in de vuurschaal. Kortom: echt vakantie! Wij komen zeker terug. Dank jullie wel voor de goede zorgen, het waren acht fantastische dagen! Groetjes Elly Bosch

Wilma, Directeur , 10-09-2019

We worden er bijna verlegen van, wat een geweldige review. Bedankt, wij vonden het ook erg leuk jullie te leren kennen. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Familie Boer16-08-2019

Mooi plekje in de Betuwe

Bij aankomst stond er heerlijke appelsap voor ons klaar met erop geschreven welkom familie Boer. We voelde ons gelijk erg welkom. Het vakantiehuisje is super schoon en compleet. Onze kids hebben het meest genoten van jullie bad (want dat hebben wij thuis niet). De Duplo viel ook erg in de smaak, vele bouwwerken hebben wij gezien. We hebben een mooi inkijkje gekregen Van de Betuwe door alle uitjes. Op nummer 1 het ritje in de Elstar Express met Meester Kees. Zoals één van onze kinderen zei: bedankt dat we hier mochten wonen, oh nee logeren. Top vakantie gehad, het voelde gewoon als thuis. We wensen jullie veel succes met jullie vakantie huis.

Wilma, Directeur , 27-08-2019

Wauw, dank je wel, fijn dat jullie zo hebben genoten! Wie weet tot ziens en hartelijk dank voor jullie review.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Eliene02-08-2019

Heerlijk!

Wat een fijne plek om tot rust te komen! Heerlijke tuin met veel privacy, en een mooi veldje met speeltoestellen voor de kinderen waar ze zich uren kunnen vermaken. Het huis is schoon en netjes. Lekkere bedden, ook altijd fijn! Wij zijn hier maar even geweest bij vrienden, maar tis een leuk plekje. Lekker savonds in de beschutte tuin zitten bij het vuurtje en de marshmallows kunnen dan niet ontbreken natuurlijk! ;) Kortom, heerlijk vakantiehuis en zeker voor herhaling vatbaar!

Wilma, Directeur , 04-08-2019

Dank je wel Eliene voor je geweldige review. Fijn dat jullie hebben genoten! Wie weet tot ziens😃.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Catharina de Boer30-07-2019

Geweldig

Wat hebben wij genoten. Een heerlijk huis in het midden van het land, je bent zo in de leukste steden. En wat is het schoon en gezellig. De gastvrouw is erg vriendelijk en geeft je direct een thuis gevoel. Heerlijk! Ontspannen doe je hier zeker en voor de kinderen is er van alles te doen. Neem je fietsen mee om heerlijke tochten te maken over de dijken en vaar over met het pontje naar Rhenen, waar je heerlijk kunt eten aan het water of haal een ijsje in de stad. Ga met je kinderen naar het Jutterseiland de Meent in Beusichem en je hoort ze de hele dag niet. Heerlijk spelen in het water en met het zand. En het allerleukste is de toegang is gratis! Wat ook leuk is is met de appelexpress een tour te maken door de boomgaard. Meester Kees vertelt je alles over de fruitteelt en de prachtige Betuwe. Kortom vervelen doe je je niet in de Betuwe.

Wilma, Directeur , 04-08-2019

Wat ontzetten leuk om jullie review te lezen. We zijn altijd blij als mensen een leuke herinnering houden aan de Betuwe. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10[email protected]15-07-2019

superfijn verblijf

wat een prachtig huis in een prachtige omgeving.Het huis is smaakvol ingericht en super schoon en van alle gemakken voorzien.Je kunt er prachtig fietsen en wandelen.

Wilma van Viegen, Directeur , 30-07-2019

Fijn dat jullie zo hebben genoten! Wij vonden het ook erg gezellig jullie te ontmoeten:-)

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Kees en Janet13-06-2019

Geweldig

Een geweldig huis, in een mooie omgeving, van alle gemakken voorzien. Fantastische gastvrijheid.

Wilma, Directeur , 30-07-2019

Bedankt voor jullie review, fijn dat jullie zo hebben genoten! Wie weet tot ziens.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Stefan oldebeerlink23-05-2019

Was echt super is zeker een aanraden

Ons verblijf was top geregeld mooi schoon huisje met alles er op en er aan gelegen in lienden mooie omgeving mooie plaatsjes in de buurt voor met auto fiets huisje heeft een speeltuin met klimrek en trampoline de eigenaar is vriendelijk staat altijd voor uw klaar bij mooi weer kan je ook buiten zitten kort om we hebben een top week gehad het is echt moeite waard om dit huisje te huren

Wilma, Directeur , 30-07-2019

Bedankt voor je review Stefan, wij vonden het ook erg leuk jullie in ons huis te mogen verwelkomen!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Janneke23-05-2019

Fantastisch!!!

We waren hier op vakantie met enkele deelnemers van de zorgboerderij. Wat een fantastisch mooi huis. Super netjes en schoon en voorzien van alle gemakken. Gastvrij ontvangen door de aardige eigenaren. Gemoedelijk en gastvrij. Heerlijk rustig gelegen in een prachtige omgeving. We hebben genoten!!!

Wilma, Directeur , 30-07-2019

Bedankt Janneke voor je review, wij vonden het ook erg gezellig dat jullie er waren.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Carolien Schoonrok08-05-2019

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijke week hebben we gehad in vakantiehuis de Betuwe! We kwamen aan op Koningsdag. Vlaggen rond het huisje, vlaggetjes voor onze meiden binnen, oranjegebak in de koelkast, oranje tulpen op de tafel! En overheerlijke appelsap van Gruun! Warm welkom! Onze meiden(6 en 2 jaar) hebben genoten van de trampoline, de schommels, glijbaan en het buitenspeelgoed. Mijn man en ik hebben ons heerlijk vermaakt met de tafeltennistafel en de vuurkorf:). Een avond de BBQ aangehad en genoten van de heerlijke loungebank buiten! Binnen is het huis ook heerlijk! Mooie badkamer met een heerlijk groot bad en handdoeken! Fijne bedden en ruime slaapkamers. Een wasmachine. Een keuken met alles erop en eraan! Fijne hoge stoel en kinderstoel en veel speelgoed! Mooie omgeving, veel te doen! Fijne Jumbo in het dorp! Al met al een zeer geslaagde vakantie!

Wilma, Directeur , 30-07-2019

Bedankt voor je review Carolien, fijn dat jullie zo hebben genoten. We proberen het iedereen naar hun zin te maken:-)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Vakantiehuis De Betuwe info