Vakantiehuis De Betuwe

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

104 reviews over Vakantiehuis De Betuwe

• 10Isaack11-12-2019

Grandioze periode in dit prachtige vakantiehuis

Wat een GE..WEL..DIG vakantiehuis! Zo mooi, schoon en veel comfort! Om nooit meer naar huis te willen.

De ligging is ook perfect, we zijn namelijk met de fietsen vanaf het vakantiehuis naar Lienden gegaan (dichtsbijzijnde dorp) met 5 minuten! Daar is een groot winkel centrum die voorzien is van alle nodige winkels als je nog iets vergeten bent.

Onze kids hadden ook genoeg ruimte om het vakantiehuis heen. Voor het huis is een leuk Betuws speeltoetsel dat is gevormd in een appel, ook is de mogelijkheid aanwezig om een balletje te trappen of te badmintonnen. Meer dan genoeg ruimte dus.

Aan de zijkant is ook nog een leuk veldje met allerlij dieren wat natuurlijk de hele vakantie de aandacht van onze kids heeft getrokken...

Mijn ervaring: grandioos!

Wilma, Directeur , 13-12-2019

Bedankt Isaack voor uw review. Wat fijn dat u zo heeft genoten van ons vakantiehuis. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de Betuwe.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Familie Hofman18-09-2019

Fantastisch!

Geweldig verblijf!! Het ontbreekt je hier aan niets! Zeker een aanrader!

Wilma, Directeur , 24-09-2019

Dank jullie wel, we zijn blij dat jullie zo genieten van jullie vakantie in de Betuwe. We hopen jullie komende zomer weer te verwelkomen in ons huis..

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10E VAN Esch09-09-2019

Fantastisch in dr breedste vorm

Wat men op de site ziet is ook wat je krijgt kortom alles zeer schoon en de rust en ruimte

Wilma van Viegen, Directeur , 10-09-2019

Hartelijk bedankt voor je review, super fijn dat jullie zo genieten van de Betuwe. We proberen ons best te doen om onze gasten een zo'n fijn mogelijke vakantie te bezorgen. We hopen tot ziens:-)

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Bert Bosch05-09-2019

Toppiejoppie!

We werden hartelijk welkom geheten door de eigenaresse die ons uitleg gaf over het huisje. In de koelkast stond een schaal vol heerlijke verse pruimen en echte appelsap voor ons klaar! Wij hadden zeer hoge verwachtingen van het huisje, maar die zijn allemaal waar gemaakt. Het huis is fris en schoon! Daarnaast is het mooi ingericht, ruim en zeer compleet. Je kunt het niet verzinnen of het is er. Heerlijke douche en bad, prachtige keuken en prima bedden wat wij heel belangrijk vinden. Genoeg amusement aanwezig, spelletjes, tv's en een wii, waar we van genoten hebben. Ook de zithoek in de tuin was verrukkelijk, lekker zonnen en 's avonds fikkie steken in de vuurschaal. Briljant! Ook in de omgeving genoeg te doen, mooie wandel en fietstochten en verschillende musea. Scooteren naar Nijmegen en Den Bosch was tof. Het contact met de eigenaresse was super! Van mij een dikke 10 (eigenlijk een elf) en voor herhaling vatbaar! Wilma en Marcel, top

Wilma van Viegen, Directeur , 10-09-2019

Het was erg leuk jullie te leren kennen! Heel fijn dat jullie zo hebben genoten, dat is ons streven. Als "onze" gasten genieten, genieten wij mee.. Wie weet tot volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Matthias Bosch04-09-2019

Helemaal top

Het is een heerlijk huisje . Voor iedereen is er iets leuks een wii met heel veel soorten spellen . Een vuur schaal waar je een mooi vuurtje kunt maken . En gewoon kompleet alles wat je nodig hebt is aanwezig. Kortom je komt goed tot rust . Je voelt je gewoon thuis .

Wilma, Directeur , 10-09-2019

Dank, dank, dank, wat leuk dat je zo hebt genoten. We vonden het ook erg leuk jullie in ons vakantiehuis te mogen ontvangen. We hopen jullie nog eens te begroeten in ons vakantiehuis. Nogmaals dank voor je review.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Elly Bosch03-09-2019

Fantastisch!

Beste Wilma en Marcel, wat hebben we genoten; van de gezellige ontvangst, de heerlijke appelsaptap, de pruimen, het superfijne en schone huis, de fijne tuin, de vuurschaal, het leuke contact en de fijne extra nacht! We hebben ons prima vermaakt, 2 heerlijke dagen met het warme weer getourd met de scooters naar Nijmegen en Den Bosch, Flipje museum en Baron van Brakellmuseum bezocht, heerlijk gewandeld, geluierd, gelezen, lekker buiten gegeten en het leukste was 's avonds lekker fikkie stoken in de vuurschaal. Kortom: echt vakantie! Wij komen zeker terug. Dank jullie wel voor de goede zorgen, het waren acht fantastische dagen! Groetjes Elly Bosch

Wilma, Directeur , 10-09-2019

We worden er bijna verlegen van, wat een geweldige review. Bedankt, wij vonden het ook erg leuk jullie te leren kennen. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Familie Boer16-08-2019

Mooi plekje in de Betuwe

Bij aankomst stond er heerlijke appelsap voor ons klaar met erop geschreven welkom familie Boer. We voelde ons gelijk erg welkom. Het vakantiehuisje is super schoon en compleet. Onze kids hebben het meest genoten van jullie bad (want dat hebben wij thuis niet). De Duplo viel ook erg in de smaak, vele bouwwerken hebben wij gezien. We hebben een mooi inkijkje gekregen Van de Betuwe door alle uitjes. Op nummer 1 het ritje in de Elstar Express met Meester Kees. Zoals één van onze kinderen zei: bedankt dat we hier mochten wonen, oh nee logeren. Top vakantie gehad, het voelde gewoon als thuis. We wensen jullie veel succes met jullie vakantie huis.

Wilma, Directeur , 27-08-2019

Wauw, dank je wel, fijn dat jullie zo hebben genoten! Wie weet tot ziens en hartelijk dank voor jullie review.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Eliene02-08-2019

Heerlijk!

Wat een fijne plek om tot rust te komen! Heerlijke tuin met veel privacy, en een mooi veldje met speeltoestellen voor de kinderen waar ze zich uren kunnen vermaken. Het huis is schoon en netjes. Lekkere bedden, ook altijd fijn! Wij zijn hier maar even geweest bij vrienden, maar tis een leuk plekje. Lekker savonds in de beschutte tuin zitten bij het vuurtje en de marshmallows kunnen dan niet ontbreken natuurlijk! ;) Kortom, heerlijk vakantiehuis en zeker voor herhaling vatbaar!

Wilma, Directeur , 04-08-2019

Dank je wel Eliene voor je geweldige review. Fijn dat jullie hebben genoten! Wie weet tot ziens😃.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Catharina de Boer30-07-2019

Geweldig

Wat hebben wij genoten. Een heerlijk huis in het midden van het land, je bent zo in de leukste steden. En wat is het schoon en gezellig. De gastvrouw is erg vriendelijk en geeft je direct een thuis gevoel. Heerlijk! Ontspannen doe je hier zeker en voor de kinderen is er van alles te doen. Neem je fietsen mee om heerlijke tochten te maken over de dijken en vaar over met het pontje naar Rhenen, waar je heerlijk kunt eten aan het water of haal een ijsje in de stad. Ga met je kinderen naar het Jutterseiland de Meent in Beusichem en je hoort ze de hele dag niet. Heerlijk spelen in het water en met het zand. En het allerleukste is de toegang is gratis! Wat ook leuk is is met de appelexpress een tour te maken door de boomgaard. Meester Kees vertelt je alles over de fruitteelt en de prachtige Betuwe. Kortom vervelen doe je je niet in de Betuwe.

Wilma, Directeur , 04-08-2019

Wat ontzetten leuk om jullie review te lezen. We zijn altijd blij als mensen een leuke herinnering houden aan de Betuwe. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10[email protected]15-07-2019

superfijn verblijf

wat een prachtig huis in een prachtige omgeving.Het huis is smaakvol ingericht en super schoon en van alle gemakken voorzien.Je kunt er prachtig fietsen en wandelen.

Wilma van Viegen, Directeur , 30-07-2019

Fijn dat jullie zo hebben genoten! Wij vonden het ook erg gezellig jullie te ontmoeten:-)

Gereisd met vrienden in juni 2019

8 tips over Vakantiehuis De Betuwe

• Jan Laros, 20-07-2015

Wij hebben genoten van het voorjaar waar bloeiende bloesem was te vinden in Lingedijk en Appeldijk.

• Oma Buijsrogge, 17-07-2015

Vanuit dit Vakantiehuis de Betuwe hebben wij leuke trips kunnen maken. Zowel bij droog en bij bewolkt weer kan je alle kanten uit.

• Fam. van Beek, 18-07-2015

Vrijdag: iets bewolkt - de avond een mooie zon. Zaterdag: miezerig - mooie dag naar Flipje van Tiel. Zondag: zonnig - Ouwehands Dierenpark.

0 vragen over Vakantiehuis De Betuwe

Vakantiehuis info