8 tips over Vakantiehuis De Betuwe

• Jan Laros, 20-07-2015

Wij hebben genoten van het voorjaar waar bloeiende bloesem was te vinden in Lingedijk en Appeldijk.

• Oma Buijsrogge, 17-07-2015

Vanuit dit Vakantiehuis de Betuwe hebben wij leuke trips kunnen maken. Zowel bij droog en bij bewolkt weer kan je alle kanten uit.

• Fam. van Beek, 18-07-2015

Vrijdag: iets bewolkt - de avond een mooie zon. Zaterdag: miezerig - mooie dag naar Flipje van Tiel. Zondag: zonnig - Ouwehands Dierenpark.

• Kamphuis, 19-07-2015

Er was veel te doen, alles mogelijkheden en folders netjes neergelegd en we hadden vol op keus om de omgeving te verkennen.

• m1210, 21-03-2015

Zie website voor diverse uitstapjes in de omgeving

• Ann, 27-03-2015

1 toilet voor 6 volwassenen vonden wij niet veel , eigenaren gingen hierover nadenken . Dierenpark in Rhenen , Tiel erg leuke stad , Grebbenberg was erg indrukwekkend

• Fam. Duivendijk, 19-07-2015

Vele mooie dorpjes en mogelijkheden in Lienden en omgeving.

• Fam. Brocheler, 20-07-2015

Mooi dagje uitgemaakt naar Arnhem, Nijmegen en Wageningen.