Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde
8,4

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Lichtenvoorde voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

91 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Mariëlle
8-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Vanwege de zwarte cross was het zwembad gesloten voor personen boven de 12 jaar. Dat was een beetje jammer, omdat we buiten de zwarte cross nog 3 dagen op het park verbleven en ons daar moesten vermaken. Verder ideaal om goede bedden te hebben om op te slapen, lekker te kunnen douchen en ook de zwarte cross mee te maken.

Helma, Marketing, 13-8-2018

Beste Mariëlle, Bedankt voor uw reactie en dat u het fijn heeft gehad op ons park tijdens de zwarte cross. Helaas moeten wij inderdaad het zwembad tijdens deze extreem drukke dagen sluiten omdat wij het zwembad water niet kunnen waarborgen met zoveel gasten. Fijn dat u zich naast de zwarte cross nog heeft kunnen vermaken in de achterhoek!!! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Résidence Lichtenvoorde.

voor herhaling vatbaar .

a vermeulen
27-7-2018
  • Onderkomen7

Mooi rustig park ! Prima restaurant .personeel was vriendelijk en deskundig.

Huisje was wat klein. Zou 5 pers zijn maar had maar 4 eetkamerstoelen , 4 tuinstoelen en 4 stoelen in zitgedeelte. Wel 5 bedden .

Huisje gehuurd via bel villa. Wel grote tuin rondom huisje. Schoonmaak was prima .

Tip : plaat horgordijnen in slaapkamers...veel muggen.

Ima, receptie, Marketing, 1-8-2018

Beste fam. Vermeulen,

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad.

Helaas wat minder dat het aantal stoelen niet klopte, daar gaan wij naar kijken. Wij danken u voor uw feedback.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Résidence Lichtenvoorde.

fantasties komen vast nog een keer terug

japke minkes
10-7-2018

ontvagst bij receptie prima een rustig park prima chalets

Helma, Marketing, 17-7-2018
        Beste Japke, Bedankt voor uw reactie en wij zien u graag weer terug op ons park Résidence Lichtenvoorde.

GM Jongman
        9-7-2018
        • Activiteiten9
        • Onderkomen10

Wat een gastvrij mooi rustig park, lieve mensen alles keurig en netjes, echt schoon en ook kun je er héérlijk baantjes zwemmen.

Tevens kun je bij Skik héérlijk eten.

Helma, Marketing, 17-7-2018

Beste Dick en Greet, Wij vinden het heerlijk om jullie met enige regelmaat te mogen ontvangen op ons park, het is altijd gezellig als jullie er weer zijn. Tot de volgende keer.

Fantastisch.

Fam.Joosten en Fam.Reitsma.
        8-7-2018

Wij waren zeer tevreden.

Alles klopte en we hebben een heerlijke zonnige week gehad en veel ondernomen.

Fietsen tochtjes per auto en gezwomme

Helma, Marketing, 17-7-2018
            Beste Fam Joosten en Fam Reitsma, Wij hebben ook genoten van uw aandacht en positiviteit. Bedankt dat u het fijn heeft gehad op ons park. Wellicht tot een volgende keer.

Leuke enthousiaste en gastvrije mensen. Mooie (nieuwe...) camping met ruime plaatsen. Gloednieuw toiletgebouw nog niet helemaal voltooid (mei 2018). Douchen is € 0,50. Kids hebben hun eigen speelkasteel! Veel mogelijkheden tot vertier bij Skik en zo. Landelijke omgeving.

Beste Arthur,

Fijn dat u het goed heeft gehad tijdens het kamperen. Bedankt voor u enthousiasme, wij zijn inderdaad blij met onze nieuwe aanwinst faciliteiten gebouw. Kinderen zijn inderdaad blij met hun grote speelkasteel. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen op park Résidence Lichtenvoorde. Nog een fijne zonnige zomer.

Mooi park! Zeker voor herhaling.

H. Middag
            21-5-2018
            • Activiteiten7
            • Onderkomen10

Mooi, nieuw, rustig en kleinschalig park met ruime chalets en kampeerplaatsen. Mooi gebouw met daarin receptie, zwembad, bowlingbaan, fitness en goed en sfeervol restaurant met ruim terras. Lekker eten. Accommodatie was ruim, nieuw, netjes en sfeervol. Alles was aanwezig. Ook gratis wifi in accommodatie. Buiten voor de kinderen een sportveld met goals, schommels en een grote trampoline. Wij waren hier voor een voetbaltoernooi in Zieuwent, dus verder weinig op het park of in de omgeving gedaan. Het personeel bij de receptie en in het restaurant was erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste Fam. Middag,

Wat een mooi uitgebreid review heeft u ons gegeven. Waardevolle informatie die ook van toepassing zijn op onze toekomstige gasten. Wat fijn dat u onze accommodatie heeft gevonden en het heeft kunnen combineren met uw toernooi. Op naar een volgend toernooi en dat wij u hopelijk weer mogen verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar!

Anneke
            18-5-2018
            • Activiteiten7
            • Onderkomen9

We hebben een midweek doorgebracht op het park. Echt een aanrader.

Prachtige omgeving met mooie fietsroutes.

Mooie accommodatie. Goede bedden!

Kortom een heerlijke plek, met vriendelijk personeel.

Beste Anneke,

Wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad op park Résidence Lichtenvoorde.

Zeker is de Achterhoek de moeite waard. Wellicht tot een volgende keer.

Voor herhaling vatbaar

Ben Koning
            2-5-2018
            • Activiteiten8
            • Onderkomen9

Prachtige accommodatie, zeer vriendelijk personeel.

Park is nog in ontwikkeling, dus er moet nog veel bijgebouwd worden, maar hier ondervind je totaal geen hinder van

Helma, Marketing, 10-5-2018
            Beste Dhr. Ben Koning, Bedankt voor uw compliment. Wij vinden het fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer, wij wensen u een fijne zomer toe.

Top!!

Anita de Jonge
            16-4-2018
            • Activiteiten8
            • Onderkomen10

Het park mag zich met recht "Topparken" noemen. Netjes, schoon, gezellig, heerlijk betaalbaar restaurant. Ons "gewonnen" weekend weg was echt geweldig in een huisje van dit mooie park

Lieke, receptie, Marketing, 18-4-2018

Beste Anita de Jonge,

hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf! We zien u graag nogmaals terug in Lichtenvoorde.

Vriendelijke groet,

Lieke, Receptie Résidence Lichtenvoorde

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde scoort een 8.42 uit 10 op basis van 91 reviews.