Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde
8,4

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Lichtenvoorde voor je op een rij gezet:

84 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in het Nederlands

Leuke enthousiaste en gastvrije mensen. Mooie (nieuwe...) camping met ruime plaatsen. Gloednieuw toiletgebouw nog niet helemaal voltooid (mei 2018). Douchen is € 0,50. Kids hebben hun eigen speelkasteel! Veel mogelijkheden tot vertier bij Skik en zo. Landelijke omgeving.

Beste Arthur,

Fijn dat u het goed heeft gehad tijdens het kamperen. Bedankt voor u enthousiasme, wij zijn inderdaad blij met onze nieuwe aanwinst faciliteiten gebouw. Kinderen zijn inderdaad blij met hun grote speelkasteel. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen op park Résidence Lichtenvoorde. Nog een fijne zonnige zomer.

Mooi park! Zeker voor herhaling.

H. Middag
21-5-2018
  • Onderkomen10

Mooi, nieuw, rustig en kleinschalig park met ruime chalets en kampeerplaatsen. Mooi gebouw met daarin receptie, zwembad, bowlingbaan, fitness en goed en sfeervol restaurant met ruim terras. Lekker eten. Accommodatie was ruim, nieuw, netjes en sfeervol. Alles was aanwezig. Ook gratis wifi in accommodatie. Buiten voor de kinderen een sportveld met goals, schommels en een grote trampoline. Wij waren hier voor een voetbaltoernooi in Zieuwent, dus verder weinig op het park of in de omgeving gedaan. Het personeel bij de receptie en in het restaurant was erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste Fam. Middag,

Wat een mooi uitgebreid review heeft u ons gegeven. Waardevolle informatie die ook van toepassing zijn op onze toekomstige gasten. Wat fijn dat u onze accommodatie heeft gevonden en het heeft kunnen combineren met uw toernooi. Op naar een volgend toernooi en dat wij u hopelijk weer mogen verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar!

Anneke
18-5-2018
  • Onderkomen9

We hebben een midweek doorgebracht op het park. Echt een aanrader.

Prachtige omgeving met mooie fietsroutes.

Mooie accommodatie. Goede bedden!

Kortom een heerlijke plek, met vriendelijk personeel.

Beste Anneke,

Wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad op park Résidence Lichtenvoorde.

Zeker is de Achterhoek de moeite waard. Wellicht tot een volgende keer.

Voor herhaling vatbaar

Ben Koning
2-5-2018
  • Onderkomen9

Prachtige accommodatie, zeer vriendelijk personeel.

Park is nog in ontwikkeling, dus er moet nog veel bijgebouwd worden, maar hier ondervind je totaal geen hinder van

Helma, Marketing, 10-5-2018
Beste Dhr. Ben Koning, Bedankt voor uw compliment. Wij vinden het fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer, wij wensen u een fijne zomer toe.

Top!!

Anita de Jonge
16-4-2018
  • Onderkomen10

Het park mag zich met recht "Topparken" noemen. Netjes, schoon, gezellig, heerlijk betaalbaar restaurant. Ons "gewonnen" weekend weg was echt geweldig in een huisje van dit mooie park
Lieke, receptie, Marketing, 18-4-2018

Beste Anita de Jonge,

hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf! We zien u graag nogmaals terug in Lichtenvoorde.

Vriendelijke groet,

Lieke, Receptie Résidence Lichtenvoorde

Wij zouden het zo weer doen!!

Fam. Vos
3-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij hebben hier een tijdje “gebivakkeerd” en dat is ons uitstekend bevallen!!

Heel rustig,schoon en goed onderhouden zowel binnen als buiten.vriendelijk en behulpzaam.

Zonder twijfel: eenToppark.

Een aanrader voor korte en/of lange tijd.

Helma, Marketing, 3-4-2018
Beste Fam. Vos, Het was ontzettend leuk om u als gasten te hebben mogen ontvangen op ons park. Het was inderdaad en fijne tijd en fijn dat u samen met uw man heeft genoten op ons park. Wellicht tot ziens bij Skik & Zo.

Zeer goed verzorgd, mooie accommodatie!

Fam. van Brakel
4-3-2018
  • Onderkomen8

Mooi vakantiepark met uitstekende accommodatie. Wij verbleven in een

comfort chalet voor 6

personen, deze was zeer schoon, leuk ingericht

met alles erop en eraan. Het Senseo apparaat in het huisje werkte niet

goed, binnen een kwartier hadden

we een spiksplinter nieuwe.

Zwembad is mooi en schoon, was

s’avonds tot 21.00 uur open en dat

terwijl het niet druk was in het park,

de kinderen vonden het geweldig. Restaurant is gezellig en hanteert

gangbare prijzen, goeie bediening.

Wij hebben een hele fijne vakantie

gehad en komen zeker weer!.

Helma, Marketing, 11-3-2018
Beste Fam. Van Brakel, wat een groots compliment over ons park. Fijn dat u samen met uw gezin zo heeft genoten van het zwembad woning en restaurant. wij hopen u zeker weer te mogen verwelkomen op ons park. wij wensen u allen een fijne zomer toe.

Fantastisch en alles nieuw

Anne
9-2-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben een tijd hier met de caravan gestaan op een vaste plek. Echt heerlijk om hier te zijn met onze kleine. Alles is hartstikke nieuw en bij het restaurant kun je heerlijk eten.

Op het moment dat wij er waren was er nog geen nieuw toilet gebouw voor de camping echter was de beheerder hier hard mee bezig om dit voor mekaar te krijgen. Super aardige mensen trouwens. Het toilet gebouw was wat ouder maar echt keurig netjes onderhouden. Ik kom maar weinig plekken tegen waar de wc zo schoon is.

Het is er lekker rustig en in de omgeving is veel te doen. De mensen van de receptie weten hier genoeg over. Het zwembad is echt prachtig! Ook het bowlen onder in de kelder is leuk voor een avond of middag plezier.

Bij Schik en zo zou ik vragen of ze een proeverij maken, dan voel je je echt een achterhoekse bougondier.

Helma,11-02-2018, Marketing, 11-2-2018
Beste Anne, Wat fijn dat u zo samen met uw gezin heeft genoten op onze camping. De voorzieningen wat betreft nieuw facilitair gebouw camping wordt op dit moment hard aan gewerkt. De laatste werkzaamheden worden op dit moment uitgevoerd. Wij hebben zin in het nieuwe seizoen 2018! Als jullie in de gelegenheid zijn heet ik u van harte welkom voor een leuke rondleiding in het nieuwe gebouw. Wij hopen tot ziens en wensen u allen een fijne zomer toe.

we voelden ons thuis. Gezellige en sfeervol

Pauline
16-1-2018
  • Onderkomen8

Goede service. Met dank aan Helma en Evert. Rustig park. het huisje had veel privacy en was mooi ingericht. Alles zag er netjes uit. Fijn dat er een vijf pits gasstel in zat. Nette badkamer met ruime douche en goed ingerichte slaapkamers.
Helma, Marketing, 17-1-2018

Beste Pauline,

Bedankt voor het compliment dat u aan ons overbrengt, en dat u het fijn heeft gehad in een van onze mooie woningen.

Goed en voldoende faciliteiten aanwezig.

Fam. Schuurman
8-1-2018
  • Onderkomen8

goed : Mooi zwembad vooral voor kleine kinderen en goed restaurant.

Minder goed : te weinig speeltoestellen op het park.

Helma, Marketing, 10-1-2018
Beste Fam Schuurman, wat fijn dat de kinderen hebben genoten in het zwembad. Voor de kinderen is er een enorm groot speel toestel van hout in aantocht voor de komende zomer. Voor de kinderen komen er steeds meer dingen bij, waardoor het ook voor de kleintjes onder ons een mooi verblijf zal worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde scoort een 8.41 uit 10 op basis van 86 reviews.