NederlandGelderlandLichtenvoordeResorts LichtenvoordeVakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde

NederlandGelderlandLichtenvoorde

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 249 reviews

• 7.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

248 Reviews over TopParken - Résidence Lichtenvoorde

• 8Mandy04-01-2022

Een geslaagde vuurwerkvrije jaarwisseling

Wij zochten voor de jaarwisseling een vuurwerkvrij park voor onze bange hond en wat een uitkomst was dit! Echt top, geen bange hond gezien! Een 6-persoons huisje met 5 volwassenen was wel wat krap, vooral de tweezitsbank maar verder een net huisje met genoeg plek om eigen spulletjes kwijt te kunnen! Op de achtergrond tijdens oud&nieuw wel carbidschieten te horen maar onze hond reageerde daar vrijwel niet op. Als wij ieder jaar met de jaarwisseling vrij konden krijgen van werk kwamen we ieder jaar terug, echt een aanrader als je zonder vuurwerk de jaarwisseling door wil komen!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Bakelaar10-10-2021

Genieten

Een nieuwe woning voor 12 personen met privé zwembad , jacuzzi en sauna echt top! 6 slaapkamers 3 badkamers Eet gedeelte is groot genoeg, zit gedeelte is echt te klein voor 12 personen! Bedden liggen goed alleen de kussen zijn echt waardeloos!!!! Dus wees verstandig en neem je eigen kussen mee!!! Verder een mooi park! Dus een aanrader 👍

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Fam. Teunissen28-09-2021

Mooi, rustig park

Heerlijk weekend gehad, mooi park, compleet huisje.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Elly en Wim28-09-2021

Prachtig park

Vooral het complete pakket die het park biedt was heel fijn. Het verzorgde park, het mooi huisje, de omgeving = Achterhoek. Het zwembad en het restaurant. En zeker ook de mensen, o.a. de 2 dames van de receptie, van het park hebben ons een heerlijke vakantie gegeven.

• 7Ron15-09-2021

Aanvulling op eerdere reviews

Er waren wat zaken mis in onze chalet. Helaas treft dat ons en wordt daardoor de vakantie wat negatief beïnvloed. De oplossing die nu is geboden i.o.m. Elkaar is als zeer prettig ervaren. Een goede oplossing voor de problemen die we hadden. Dit betekent dat je met de dames van de receptie ook goede afspraken kunt maken. De score zet kalk daarom toch weer omhoog ik zou een waardering van een 7 zeker op zijn plaats vinden.

• 5Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 5Ron12-09-2021

Nog een paar ervaringen

De comfort chalets zijn toch niet zo comfortabel als je zou verwachten. De bank die er staat is af. De vaatwasser werkt niet de temperatuur in de chalet is max 36 graden geweest. Er zitten schimmels in de badkamer. De slaapkamer is dus veel te warm hier konden we een mobiele airco voor huren. Met dat ding kun je niet slapen vanwege de herrie. Dus vooraf koelen en dan uitzetten. Er liggen dekbedden die geschikt zijn voor de winter dus dat helpt ook niet. De chalets staan zo dicht op elkaar dat de buren maar hebben besloten de gordijnen overdag dicht te houden. Als je in de tuin zit is de afstand tot de buren net aan de Corona afstand. De auto is net aan te parkeren op de bestemde plek. Al met al vinden wij het toch flink tegen vallen.

• 1Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 6Ron09-09-2021

Mooi park keurig onderhouden maar toch wat puntjes

De receptie was oké ook het restaurant personeel was oké het park wordt goed onderhouden. Er wordt veel gebouwd traktoren rijden af en aan volop beweging op het park waardoor weinig rust. Het park ligt in een mooie omgeving van weilanden. Jammer genoeg moet je met de auto naar een bos. Dat is jammer maar ligt meer aan mijn voorbereiding. Het huisje is klein met zeer beperkte inrichting. Als je hier ontbijt en een lunch gebruikt en je wilt niet afwassen dan kan de vaatwasser alweer aan. En dan zijn wij nog maar met twee personen. Het huisje is redelijk schoon. Wel moest ik de koekenpannen afwassen voor gebruik. Helaas zit er geen airco in het huisje en wordt het met een beetje zon 36 graden. Gelukkig kun je een mobiele airco huren. €5 per dag die koelt de slaapkamer wel naar een goede temperatuur. Ik zou niet nog een keer dit huisje willen hebben. Dus handig om de nummers te weten wat wel geschikt zou kunnen zijn.

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Dany Lek24-08-2021

Toppark!

Het personeel was heel vriendelijk. Het huisje zag er heel goed uit. Als er iets is word je gelijk geholpen. Leuke activiteiten voor kinderen. Mooie zwembaden en heerlijk eten in het restaurant. Groetjes van Dany Lek (11 jaar. Huisje 59)

• 8Activiteiten
  • 6Fam.v.Klaveren24-08-2021

Prachtig park, weinig faciliteiten voor gezinnen

Het park is erg mooi aangelegd en onderhouden, het huisje aan het water een super mooie plek. Leuk om te kunnen vissen bij je onderkomen.Weinig faciliteiten/animatie voor jonge gezinnen of met tieners. Iedere week dezelfde activiteiten. Restaurant Skik is ook voor mensen buiten het park, dit maakt het erg onpersoonlijk voor park gasten. Geschikt park voor ieder die rust zoekt.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Helma, Marketing, 25-08-2021

Beste Fam v Klaveren,

Bedankt voor u feedback ook wat betreft animatie. Wij gaan hier zeker mee aan de slag voor het volgend seizoen.

• 5Patricia24-08-2021

Nooit meer

Park is mooi maar nog in aanbouw en dit merk je soms wel. Als je voor je rust komt en je vertier buiten op t park zoekt dan zit je hier goed. Want na 20u is zo stil als ik weet niet wat. 4x dezelfde animatie voorschotelen is wel een beetje jammer en topper bob geen enkele keer gezien. Jammer dat jullie geen animatieteam hebben en iets voor de kids vanaf 15 en 16jr doen. Daarbij doe iets aan de matrassen die zijn echt op. En een winterdekbed bij 25° is ook niet heel fijn. Een hoger bed is ook fijn en bouw een bed niet tussen een kast in. Mensen met claustrofobie kunnen hier niet tegen. Personeel van Skik moet beter. Mooi park maar eens maar nooit meer.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Helma, Marketing, 25-08-2021

Beste Patricia,

Wij vinden het jammer dat u deze ervaring op deze manier heeft moeten ervaren. Wat betreft animatie bedankt voor de feedback en tips voor ons volgend seizoen.

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde info

• Aantal huisjes op park50_tot_200