Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde
8,4

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Lichtenvoorde voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

102 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in het Nederlands

De komende 20 jaar niet meer.

Pernette Huijs
14-10-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Dit park is ongeschikt voor jonge gezinnen met kleine kinderen:

Onveilig stapelbed zonder valbeveiliging

Saai klein zwembad

Huisje aan vijver zonder afrastering

Eén klein buiten speelplaatsje

In het huisje om 22.00u nog 27 graden, medio oktober!

De inrichting is mooi, dat zeker, maar het is gewoon een 65+ park. Jammer voor ons dus.

Helma, Marketing, 16-10-2018
Beste Fam. Huijs, Bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat wij niet aan verwachtingen hebben voldaan. Wij hopen dat u volgende vakantie met uw kinderen meer aan uw wensen kan volstaan.

Mijn favoriete park

Anoniem
6-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Toppark voor mensen die van lekker eten en drinken houden. Van vooral rust en heel veel privacy. Klantvriendelijkheid van zowel de receptie als horecapersoneel is werkelijk top. Service een 10!

Dit is een park voor mensen die houden van rust en comfort. Bungalows met airco zijn super.

IK kom hier zeker terugMijnfavoriete park

Helma, Marketing, 16-10-2018

Beste mensen, Wat een geweldige reactie hebben wij van u mogen ontvangen. Altijd leuk voor nieuwe gasten om dit na te kunnen lezen. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op ons park.

Erg open, weinig privacy.

Neeltje
24-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Mooi schoon park, weinig bomen, kaal, weinig privacy, chalets staan heel dicht op elkaar, geen fijn gevoel daardoor, omgeving saai, badkamer en tweede slaapkamer erg klein.

Helma, Marketing, 25-9-2018

Beste Neeltje,

Wat jammer dat u uw verblijf zo heeft ervaren bij ons. Het is nog een jong park waardoor veel bomen nog moeten groeien. Bedankt voor uw review wij wensen u veel goeds namens ons team.

Bungalow.net

Fantastisch op naar 2019!

Fokko Raangs
17-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het was voor mij alweer de 2e keer dat ik op dit park mijn vakantie heb mogen door brengen, en tijdens mijn verblijf heb ik gelijk voor 2019 de vakantie weer geboekt. Dit maal in een van de nieuwste woning achter op het park bij de visvijver. Heb iedere dag van de broodjes service genoten. Het park en de tuinen liggen er top bij. Het is voor iedere wandelaar fietser en die van de rust houd een aanrader.

Lieke, receptie, Marketing, 21-9-2018

Beste Fokko Raangs,

Leuk dat we u voor de 2de keer op ons park hebben mogen verwelkomen. Ook erg leuk dat we u volgend jaar weer terug gaan zien! Hopelijk bevalt uw verblijf dan net zo goed als dat het u dit jaar en vorig jaar is bevallen. Tot in 2019!

Familie Schellekens
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prachtig vakantiepark met mooie en nette accomodaties. Erg vriendelijk personeel.

Beste familie Schellekens,

Hartelijk dank voor uw complimenten over ons park, de accommodatie en ons personeel. Ik ga deze zeker doorgeven.

Konen zeker terug

Andries Dirk van der Stelt
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi park zeer vriendelijke mensen bij receptie en restaurant alles schoon en netjes en de rust op het park dus top !

Helma, Marketing, 18-9-2018

Beste Andries,

Wat een geweldige compliment ons dank daarvoor. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op park Résidence Lichtenvoorde.

Geweldig

Truus Van der stelt
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ik vond het geweldig. .een" TOP " toppark ,lieve vriendelijke mensen..huisjes super schoon..gaan er zeker terug..en Helma en Evert(de beheerders) zijn top mensen mag wel eens gezegd worden...wij zijn zeer tevreden..Andries(van de lampjes)en Truus

Helma, Marketing, 18-9-2018

Beste Truus,

Wat een groots compliment, en fijn dat u het zo naar u zin heeft gehad. Wij verwelkomen u graag en hopen tot gauw in 2019.

voor herhaling vatbaar

Karel Delhij
10-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

goed: keurige accomodatie, schoon, inventaris, tuintje, zeer verzorgd park, ligging. De Achterhoek is een wandelparadijs.

minder: lawaai van grasmaaiers. Tja, dat keurige gras moet gemaaid worden, maar kan dat niet elektrisch ?

Beste Karel Delhij,

Fijn dat u tijdens uw verblijf op Résidence Lichtenvoorde zo heerlijk heeft kunnen wandelen. De tuintjes moeten inderdaad bijgehouden worden zodat de uitstraling van het park het hele jaar door hetzelfde is. We proberen hierbij wel zo veel mogelijk rekening te houden met de tijden waarop wij deze werkzaamheden uitvoeren. Hopelijk zien wij u nog eens terug op ons mooie park.

Verrasende omgeving vanaf een prachtig park

Frans Delft
4-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

De recreatiewoning voldeed aan alle verwachtingen. Gelegen aan een visvijver, vanaf eigen terras vissen. Op een rustige plek uitkijkend op een waterfontein en veel groen. De nieuwe woning is compleet ingericht. WIFI, Televisie en airco zijn beschikbaar. Parkeerplaats bij de woning.

Het park is in opbouw en ziet er schitterend uit. Vele kinderspellen zijn mogelijk. Het centrale gebouw bestaat uit de receptie, allerlei faciliteiten en een uitstekend restaurant. Bij de vriendelijke receptie is velerlei informatie en brood-service.

Vanaf het park zijn mooie fiets- en wandeltochten in het coulisselandschap te doen. Een aanrader is fiets-uitstapjes te maken op de kerkpaden. Verder is aan te bevelen is de plaats Bocholt (D). Mooi stadskern en winkelcentrum. De plaats Lichtenvoorde ligt op ca. 3 km geschikt voor de dagelijkse boodschappen, terrassen en een bezoek aan het VVV. In Lieverde is een kaasboerderij en het Openluchtmuseum Erve Kots.

Beste Frans Delft,

hartelijk dank voor uw mooie review. Het is altijd leuk om te lezen dat onze gasten het naar hun zin hebben gehad tijdens het verblijf op ons park. Ook erg leuk voor toekomstige gasten om alvast wat activiteiten in de omgeving voorgesteld te krijgen. We zien u graag nogmaals in Lichtenvoorde.

Net park, maar niet voor jong gezin.

Iwan
3-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen9

Het is een net park in aanbouw. Onze accommodatie was boven verwachting; ruim met veel grond er omheen, liggend aan een vijver. Erg groot nadeel waren de muggen. Doordat alle ramen dicht moesten blijven, was ventileren niet mogelijk; tip: plaatsen van horren en ventilatieroosters.

Naast de visjes in de vijver, de kleine speeltuin, zwembad en belabberde animatie, was er weinig voor de kinderen. Bij aankomst was er een programma voor week 33, echter zijn de kids een paar keer teleurgesteld doordat er niets was. Het bleek dat er te niet voldoende mankracht was om een animatie te runnen. Ook het verwachtte aparte peuter-/kleuterbad was er niet (stond op website touroperator).

Helaas heeft deze vakantie ons bezoek aan Topparken in Lunteren in 2017 niet overtroffen. Wel moet we zeggen dat het park verder erg netjes is en potentie heeft om te groeien.

Helma, Marketing, 4-9-2018
Beste Iwan, bedankt voor u reactie want ook met u mening en suggesties kunnen wij ons park verder ontwikkelen. Wat betreft accommodatie fijn dat u heeft genoten van uw woning en zo heerlijk aan het water. Wij zijn inderdaad bezig met horren gezien de muggen en vliegen, hier zijn al stappen in gemaakt. Wat betreft peuter bad wij zullen onze touroperators aanschrijven en vragen dit te verwijderen. wij hebben al wat tips van u mogen ontgaven wat betreft animatie en gaan dit zeker mee nemen in de toekomst. wij wensen u allen alle goeds namens team Résidence Lichtenvoorde.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.