Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde
8,5

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Lichtenvoorde voor je op een rij gezet:

108 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Anja,
7-1-2019
  • Onderkomen10

Verbleven in een 5-persoonswoning aan de visvijver. Zeer comfortabel en compleet ingericht. Rustig park in een landelijke omgeving. Gastvrije ontvangst! Informatie in de woning heel compleet.

Lieke, Marketing, 10-1-2019

Beste Anja,

wat fijn om te horen dat jullie een goed verblijf hebben gehad! Bedankt voor de complimenten, ik zal ze doorgeven! Tot ziens in Lichtenvoorde!

Fantastisch op naar een volgende keer.

Fam Verschuur met vrienden,
26-11-2018
  • Onderkomen10

Wij zijn wederom te gast geweest met onze vrienden op Résidence Lichtenvoorde. Wij kiezen elk jaar voor dezelfde woning wat ons enorm bevalt. Prachtig uitzicht over de weilanden. Wij hebben dit keer gekozen om met elkaar de Hamaland route met de auto te rijden, een echte aanrader. zo zie je veel van de prachtige weidse omgeving. Ook weer heerlijk gebruik gemaakt van het verwarmde binnen zwembad en heerlijk gegeten bij het restaurant op het park.

Helma, Marketing, 2-12-2018

Beste Fam. Verschuur,

Wat ontzettend fijn om te horen dat u wederom het zo naar u zin heeft gehad en dit keer ook met u vrienden als gezelschap. Het is leuk voor onze andere gasten om mee te krijgen wat er allemaal in de omgeving te doen is. Wij wensen u samen een fijne december mnd toe en wellicht tot volgend jaar.

mooi park

brenda de weerd,
29-10-2018

heerlijk rustig..mooi park

Lieke, Marketing, 11-11-2018
Beste mevrouw de Weerd, fijn dat u zo heeft kunnen genieten van de rust op ons park. Wellicht tot de volgende keer!

Bungalow.net

Fantastisch en zeer tevreden.

G.H.M. Gabriël,
24-10-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hebben volop genoten en vonden het een prachtig en schoon park. Zeker aan te bevelen.

Helma, Marketing, 30-10-2018

Beste Fam Gabriel,

Altijd fijn om te horen dat onze gasten hebben genoten van hun vakantie. Voor onze toekomstige gasten zijn deze reviews waardevol. Wie weet tot een volgende keer.

Fijne vakantie gehad

Stefan,
23-10-2018
  • Activiteiten6

Mooie ruime accommodatie op een mooi aangelegd en onderhouden park.

Helma, Marketing, 30-10-2018

Beste Stefan,

Bedankt voor uw waardevolle review.

Geweldig park

Monique Filippini,
22-10-2018
  • Activiteiten8

Voor de tweede keer in de herfstvakantie op dit park geweest. Leuk modern ingericht huisje. De ligging van het huisje was erg mooi aan het water. Horecagelegenheid skik en zo is helemaal top. Heerlijk eten voor een vriendelijke prijs. Ook de mensen van de receptie zijn uitermate vriendelijk en gastvrij. Het zwembad is niet groot maar uitermate geschikt om een paar baantjes te zwemmen. Wij komen zeker weer terug op dit geweldige park in een prachtige omgeving. Een aanrader.

Helma, Marketing, 23-10-2018
Beste Monique Filippine, Het is een groots compliment dat wij jullie voor de 2e maal hebben mogen ontvangen op ons park. Wij verwelkomen u graag, wellicht tot ziens.

De komende 20 jaar niet meer.

Pernette Huijs,
14-10-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

Dit park is ongeschikt voor jonge gezinnen met kleine kinderen:

Onveilig stapelbed zonder valbeveiliging

Saai klein zwembad

Huisje aan vijver zonder afrastering

Eén klein buiten speelplaatsje

In het huisje om 22.00u nog 27 graden, medio oktober!

De inrichting is mooi, dat zeker, maar het is gewoon een 65+ park. Jammer voor ons dus.

Helma, Marketing, 16-10-2018
Beste Fam. Huijs, Bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat wij niet aan verwachtingen hebben voldaan. Wij hopen dat u volgende vakantie met uw kinderen meer aan uw wensen kan volstaan.

Mijn favoriete park

Anoniem,
6-10-2018
  • Activiteiten8

Toppark voor mensen die van lekker eten en drinken houden. Van vooral rust en heel veel privacy. Klantvriendelijkheid van zowel de receptie als horecapersoneel is werkelijk top. Service een 10!

Dit is een park voor mensen die houden van rust en comfort. Bungalows met airco zijn super.

IK kom hier zeker terugMijnfavoriete park

Helma, Marketing, 16-10-2018

Beste mensen, Wat een geweldige reactie hebben wij van u mogen ontvangen. Altijd leuk voor nieuwe gasten om dit na te kunnen lezen. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op ons park.

Erg open, weinig privacy.

Neeltje,
24-9-2018
  • Activiteiten6

Mooi schoon park, weinig bomen, kaal, weinig privacy, chalets staan heel dicht op elkaar, geen fijn gevoel daardoor, omgeving saai, badkamer en tweede slaapkamer erg klein.

Helma, Marketing, 25-9-2018

Beste Neeltje,

Wat jammer dat u uw verblijf zo heeft ervaren bij ons. Het is nog een jong park waardoor veel bomen nog moeten groeien. Bedankt voor uw review wij wensen u veel goeds namens ons team.

Fantastisch op naar 2019!

Fokko Raangs,
17-9-2018
  • Activiteiten7

Het was voor mij alweer de 2e keer dat ik op dit park mijn vakantie heb mogen door brengen, en tijdens mijn verblijf heb ik gelijk voor 2019 de vakantie weer geboekt. Dit maal in een van de nieuwste woning achter op het park bij de visvijver. Heb iedere dag van de broodjes service genoten. Het park en de tuinen liggen er top bij. Het is voor iedere wandelaar fietser en die van de rust houd een aanrader.

Lieke, receptie, Marketing, 21-9-2018

Beste Fokko Raangs,

Leuk dat we u voor de 2de keer op ons park hebben mogen verwelkomen. Ook erg leuk dat we u volgend jaar weer terug gaan zien! Hopelijk bevalt uw verblijf dan net zo goed als dat het u dit jaar en vorig jaar is bevallen. Tot in 2019!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.