Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde *****

8,4

Weer vandaag5°-3°

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Lichtenvoorde voor je op een rij gezet:

77 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in het Nederlands

Fantastisch en alles nieuw

Anne, 9-2-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben een tijd hier met de caravan gestaan op een vaste plek. Echt heerlijk om hier te zijn met onze kleine. Alles is hartstikke nieuw en bij het restaurant kun je heerlijk eten.

Op het moment dat wij er waren was er nog geen nieuw toilet gebouw voor de camping echter was de beheerder hier hard mee bezig om dit voor mekaar te krijgen. Super aardige mensen trouwens. Het toilet gebouw was wat ouder maar echt keurig netjes onderhouden. Ik kom maar weinig plekken tegen waar de wc zo schoon is.

Het is er lekker rustig en in de omgeving is veel te doen. De mensen van de receptie weten hier genoeg over. Het zwembad is echt prachtig! Ook het bowlen onder in de kelder is leuk voor een avond of middag plezier.

Bij Schik en zo zou ik vragen of ze een proeverij maken, dan voel je je echt een achterhoekse bougondier.

Helma,11-02-2018, Marketing, 11-2-2018
Beste Anne, Wat fijn dat u zo samen met uw gezin heeft genoten op onze camping. De voorzieningen wat betreft nieuw facilitair gebouw camping wordt op dit moment hard aan gewerkt. De laatste werkzaamheden worden op dit moment uitgevoerd. Wij hebben zin in het nieuwe seizoen 2018! Als jullie in de gelegenheid zijn heet ik u van harte welkom voor een leuke rondleiding in het nieuwe gebouw. Wij hopen tot ziens en wensen u allen een fijne zomer toe.

we voelden ons thuis. Gezellige en sfeervol

Pauline, 16-1-2018
  • Onderkomen8

Goede service. Met dank aan Helma en Evert. Rustig park. het huisje had veel privacy en was mooi ingericht. Alles zag er netjes uit. Fijn dat er een vijf pits gasstel in zat. Nette badkamer met ruime douche en goed ingerichte slaapkamers.
Helma, Marketing, 17-1-2018

Beste Pauline,

Bedankt voor het compliment dat u aan ons overbrengt, en dat u het fijn heeft gehad in een van onze mooie woningen.

Goed en voldoende faciliteiten aanwezig.

Fam. Schuurman, 8-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

goed : Mooi zwembad vooral voor kleine kinderen en goed restaurant.

Minder goed : te weinig speeltoestellen op het park.

Helma, Marketing, 10-1-2018
Beste Fam Schuurman, wat fijn dat de kinderen hebben genoten in het zwembad. Voor de kinderen is er een enorm groot speel toestel van hout in aantocht voor de komende zomer. Voor de kinderen komen er steeds meer dingen bij, waardoor het ook voor de kleintjes onder ons een mooi verblijf zal worden.

Heerlijk rustig!

Wim Boele, 8-1-2018
  • Onderkomen8

Het is een mooi en rustig park! Mooie chalets en goed onderhouden. Aardige beheerders, nemen echt de tijd voor je. Zowel telefonisch als persoonlijk bij het in en uitchecken. Je bent geen nummer, maar echt een gast! Doorgaan zo. Zeker ook het vuurwerkvrije aspect spreekt erg aan.

Beste Wim,

Wij zijn trots dat wij u steeds op ons park mogen verwelkomen en dat u en uw gezin wederom met oud en nieuw op ons vuurwerkvrije park heeft genoten. Wellicht tot in december.

In alle rust genieten.

Oscar, 7-1-2018
  • Onderkomen9

Prachtig nieuw park. Hele nette huisjes en verder alles wat je nodig hebt. Kleinschalig en daardoor erg prettig en persoonlijk.

Beste Oscar,

Wat een mooie opmerking over dat het een prachtig nieuw park is. Het park is bezig met vele mooie nieuwe ontwikkelingen, voor ieder wat wils.

Mooi, schoon park. Vriendelijk personeel.

Dennis, 5-1-2018
  • Onderkomen8

Met z'n vieren zijn wij een paar dagen op het park geweest. De medewerkers zijn heer erg vriendelijk, het park is schoon en verzorgd. Wij huurden een chalet wat prima voldeed. Het restaurant is een aanrader. Kinderen zijn er erg welkom. Het zwembad vonden de kinderen (4 en 6 jaar) wat eenvoudig en het water niet heel warm. In de omgeving is veel te beleven.

Beste Dennis,

Wij danken u zeer voor de geplaatste review, en fijn dat u samen met u gezin heeft genoten op het park. wellicht tot een volgende keer.

Zeer netjes vakantiepark, vriendelijke medewerkers

B. Eekelder, 3-1-2018
  • Onderkomen9

Wij zaten in huisje 71: het huisje was zeer schoon en leuk/modern ingericht. Overigens is het hele park netjes onderhouden. De ontvangst was zeer vriendelijk en persoonlijk. Ondanks dat het weer erg slecht was, was het in het huisje behaaglijk warm doordat de verwarming al aan was. We hebben op het park gegeten bij Skik: een aanrader! Boodschappen zijn in het nabij gelegen Lichtenvoorde te halen. Het park ligt heerlijk rustig. Toen wij er waren, waren er geen georganiseerde activiteiten. Ik hoorde van de frontofficemedewerker dat ze dit in 2018 wel willen gaan aanbieden.

Het zwembad ziet er zeer verzorgd uit en nodigde uit om met het slechte weer te bezoeken.

Helma, Marketing, 5-1-2018
Beste Mevr B. Eekelder, wat een mooie waardevolle reactie heeft u over ons park geplaatst op Zoover. Wij zijn inderdaad ontzettend blij met onze park en met de vele ontwikkelingen. Het park is sterk groeiend. En inderdaad gaan we de animatie voor 2018 uitbreiden.

Mooie complete bungalow

M & M, 2-1-2018
  • Onderkomen8

Ruim opgezet park, hondvriendelijk, auto voor de deur. Jammer dat de horeca gesloten was.
Helma, Marketing, 5-1-2018
Fijn dat u en uw huisdier het naar het zin hebben gehad. Wij gaan kijken voor aankomend december maand of we de openingstijden kunnen aanpassen.

een openbaring

Hans Bouma, 30-12-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Erg nette huisjes en goeie service, de mensen die er werken helpen waar ze kunnen. Het eetcafé op het terrein is ook een aanrader.
Helma, 01-01-2018, Marketing, 1-1-2018
Beste Hans, bedankt voor het plaatsen van een review. En nemen deze compliment graag in ontvangst.

super!

Marjan Koster, 30-12-2017
  • Onderkomen10

Mooi rustig park. Vriendelijk personeel. Prachtige huisjes.
Helma, Marketing, 1-1-2018
Beste Marjan, bedankt voor uw compliment. Wij zijn ook erg blij met onze prachtige accommodaties.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Résidence Lichtenvoorde scoort een 8.36 uit 10 op basis van 79 reviews.