9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping de Kei voor je op een rij gezet:

30 reviews over Camping Minicamping de Kei in het Nederlands

Aanrader

Ajn
30-6-2019

Gastvrij, super schoon en heerlijk gefietst. Alleen veel vliegen, maar daar kunnen ze niets aandoen.

Gereisd Met partner in juni 2019

Het voelt aan als thuiskomen!

Gert-Jan Wevers
19-6-2019

Ontzettend schone camping met leuke eigenaren. Wij waren dit jaar al 2 keer op “de Kei” en hebben al een derde keer geboekt.

Ideale kampeerplek

Linda
6-6-2019

Prima camping. Beheerder is heel vriendelijk en zorgde voor een geweldige ontvangst. We kamperen in een klein tentje. Kregen een super mooi plekje en hebben hierdoor genoten. Alles is goed geregeld. Perfect sanitair. Aan te bevelen. Komen graag weer.

Thuisgevoel.

M. Steffens
5-5-2019

Kleinschalige camping voor de rustzoeker. Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan waarna we naar onze ruime kampeerplaats werden gestuurd. Kampeerplaats ziet er verzorgd uit met vaste aansluitingen voor water, stroom en afvoer. Het sanitair gebouw is in één woord fantastisch. Super schoon en ipv de gebruikelijke wascabines nu keurige badkamers met lekker warm water en geen tijdslot. Eigenaren doen er alles aan om het huiselijk te laten lijken. Voor oudere kinderen is er weinig te beleven maar dat is de keuze die je vooraf al kan maken. In de buurt wel voldoende mogelijkheden (zwembad / klimbos etc.) Winkels / centrum zijn op 5 minuten fietsafstand. Al met al een is camping de Kei een echte aanrader voor een nette prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen terug!

Lex Goedhart
25-3-2019

Dit was voor ons het “uitprobeerweekend” met onze pas aangeschafte caravan. De ontvangst was fijn en je voelde je direct welkom. Netjes en overzichtelijk. Met prachtige en schone toiletten en douches. Mooie omgeving voor de wandelaar of fietser. Perfect!

Gereisd Met partner in maart 2019

Super camping!

Nicole
29-8-2018

Geweldig sanitair! Vriendelijke eigenaar.

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooie camping met mooi en schoon sanitair.

Frank
6-8-2018

Wat moet je zeggen een mooie goed verzorgde camping. Prachtig en heel modern sanitair en heel schoon. Wij zijn op deze camping 1.5 week geweest en wat ons betreft een aanrader. Wij komen zeker weer terug. De cijfers spreken voor zich.

fantastisch karin en marco prima gastvrouw en heer

jan en christien
6-8-2018

dat ze heerlijk genieten hebben geen klachten over niks het was top

Gereisd Met partner in juli 2018

Els
29-6-2018

Super fijne camping Heerlijk gefietst Douche en toilet zijn hotel waardig!! 1 km van het centrum van Lichtenvoorde Leuke winkels en mooi terras in het centrum

Gereisd Met partner in juni 2018

Subliem

Jan Schipper
12-6-2018

Een parel onder de Nederlandse campings. We voelden ons meer familie dan gasten. De beheerders waren uiterst vriendelijk. Het sanitair was uitzonderlijk. Mooi en fris. Wij raden deze camping bij iedereen aan.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Kei in Lichtenvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Kei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.