Camping Minicamping de Kei

CampingWeer vandaag27°15°
Camping Minicamping de Kei
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping de Kei voor je op een rij gezet:

21 reviews over Camping Minicamping de Kei in het Nederlands

Subliem

Jan Schipper
12-6-2018

Een parel onder de Nederlandse campings. We voelden ons meer familie dan gasten. De beheerders waren uiterst vriendelijk. Het sanitair was uitzonderlijk. Mooi en fris. Wij raden deze camping bij iedereen aan.

Fantastisch, dit jaar al 2x geweest.

Gert-Jan Wevers
3-6-2018

Gewdldige camping met enthousiaste eigenaren.

fenominaal

lois
21-4-2018

het was geweldig met name de ligging de aardbeien bij het kraamje zijn zeker een aanrader het is er lekker rustig en je kan zo naar aalten of lichtenvoorde met de fiets.

Perfecte senioren camping

Groep van 6
    4-10-2017

Sanitair bijzonder comfortabel en zeer schoon.

Bijzonder bereidwillige en vriendelijke eigenaren.

Grenzend aan de rand van Lichtenvoorde en op fietsafstand van Aalten, Bredevoort, Winterswijk, Groenlo en Doetinchem. In het centrum, op ca 1 km afstand, zijn er voldoende winkels en horeca aanwezig. Eetgelegenheden zijn

in het centrum ruimschoots aanwezig.

Kort samengevat perfect!

Laurens

Heerlijke kleine camping

wim Hoogervegt
    19-9-2017

Fantastische sanitaire voorzieningen. Super betrokken eigenaren.

Top camping

Gert-Jan Wevers
    19-9-2017

Heerlijke kleine camping. Goed en schoon Sanitair. Hele enthousiaste eigenaren.

superschone camping, zeer vriendelijk

Henri Venema
    10-8-2017

Toiletgebouw superschoon, gratis wasmachine, ruime plaatsen, prima wifi, rustig gelegen, eigenaar heeft veel fietsroutes klaarliggen, dichtbij Lichtenvoorde en andere gezellige plaatsjes.

Kleinschalig kampeerparadijs

Lucienne Gabeler
    6-8-2017

Super verzorgde minicamping met heerlijk sanitair en hartelijke eigenaars. Mooie omgeving.

Mooie , nette frisse camping

H Kommer
    4-7-2017

Geweldige mooie ligging, net sanitair en op loopafstand van Lichtenvoorde,mooi om te fietsen met knooppuntenkaart die je op de camping krijgt, en ook leuk om te wandelen. De achterhoek is een schitterend gebied met leuke pittoreske plaatsjes.

Groenlo, Aalten, Bredevoort en ook Duitsland ligt om de hoek, kortom een aanrader!

Oude reviews (archief)

Wat een ontzettende toffe camping !

RIni en TInie
    16-8-2016

Geweldige aardige eigenaren, nog nooit zo'n mooi schoon toiletgebouw gehad op een camping, heel dicht bij centrum voor alle boodschappen in Lichtenvoorde met een Aldi , Lidl, Jumbo en een AH.

Heel rustige ligging met wel 10 erg mooie fietsroutes die op de camping voor je klaarliggen.

Mooie ruime plaatsen, echt een aanrader, niks negatiefs te melden !!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Kei in Lichtenvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Kei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Kei scoort een 9.7 uit 10 op basis van 23 reviews.