Bed and Breakfast De Korenhorst

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast De Korenhorst
9,4

22 reviews over Bed and Breakfast De Korenhorst in het Nederlands

Mooie locatie met prachtig uitzicht!

Olga Kelder, 22-9-2015

Prachtig huis met uitzicht op glooiend landschap, enorm grote tuin die heel goed verzorgd wordt. Eigenaren zijn enorm attent. Prima ontvangst (meteen aan de thee!) en heerlijk ontbijt. Hier komen we zeker nog n keer terug!

paradijs

ferati, 11-8-2015

GEWELDIG !

vriendelijk, gastvrij, schoon, mooi.

Rust en ruimte

Pieter , 29-7-2014

We hebben hier voor slechts 1 nacht geboekt als aanvulling op een nabije happen en trappen fietsarrangement, maar zullen zeker nog eens terugkomen!

De Korenhorst ligt op ca 1 km van Zeddam, waar winkels en restaurants zijn. Het appartement waar we overnachtten was ruim van opzet en had een prive terras dat grenst aan de immens grote tuin van deze B&B. Het ontbijt was perfect, evenals de ontvangst door de gastheer. Zoekt u rust, ruimte en gastvrijheid voor max. 15 personen (in appartement en kamers), dan bent u hier aan het goede adres

Fantastisch weekend op toplokatie.

Marion Cornelissen met 12 familieleden, 24-9-2013

Een geweldig weekend gehad op een prachtige landelijke locatie. Vriendelijk ontvangst door de eigenaar. Schone kamers en prima ontbijt. Een aanrader!

Home away from home

Mijnvakantie, 12-9-2013

Rust op aarde: een fantastisch tuin, paarden in de wei en de eigenaar Pim die altijd klaar staat voor zijn klanten. Hij is ook een bron aan informatie! Een gevoel van thuis

bijzonder leuk

Marcel en Peter, 14-8-2013

het was een heerlijk lang weekend en wij hebben van deze mooie accomodatie genoten ... leuk om een keer cadeau te doen ...

heel mooi huis met supervriendelijke ontvangst.

victorine gieben, 30-12-2012

Wij zijn in de kersttijd geweest,het hele prachtige pand was schitterend gedecoreerd,we hadden een romantische kamer,prachtige tuin,prachtig landelijk uitzicht,een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Restaurant op wandelafstand.

onverwacht geweldig!

Jan Tolkamp, 30-12-2012

Bed en Breakfast "de Korenhorst"in Lengel was voor ons een heerlijke belevenis. Niet alleen een onderdak om te kunnen slapen, maar het was een zéér gastvrij, in warme kerstsfeer ingerichte ontvangsthal en gezellig ingerichte woonkamer, waarbij de haard een aangename en sfeervolle warmte gaf. We kwamen hier per toeval, maar dat willen we voor een volgende keer wel in onze planning blijven opnemen. De gastheer was niets teveel om ons een prettig verblijf te regelen. Het ontbijt was uitbundig.

wat een verwennerij in een prachtige omgeving!

Fam. Stokkers, 24-10-2012

Wat een prachtige locatie en wat een mooi landhuis! Het ontbijt is uitgebreid en smaakt voortreffelijk. De kamers zien er goed verzorgd uit en alles is heerlijk schoon. Het woonverblijf is zo gezellig ingericht en de blokjes hout worden zelfs door de eigenaren op het vuur gegooid. Je wordt er echt in de watten gelegd. Als je van paard rijden houdt kun je je hart ophalen. De Korenhorst ligt aan de rand van Montfertland en het uitzicht is ook gericht op het Montferland. Je kunt genieten op diverse terrasjes in de prachtig aangelegde tuin en achter het landhuis kun je een feestje bouwen onder de fantastisch aangeklede grote kapschuur. Je kunt er bijvoorbeeld BBQ-en en hoeft geen kou te lijden want je kunt je heerlijk warmen onder de heaters. Er is zelfs een bar, podium en dansvloer. Zo kan ik nog wel even doorgaan... Een echte aanrader dus!! De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Prachtig huis

Lars Uitenbroek, 20-10-2012

Prachtig huis, mooi ingericht en heerlijk ontbeten. Ook zit er bij dit huis een prachtige tuin waar je overdekt kan bbqen, in de buurt zijn veder ook genoeg andere eet gelegenheden. Ook zijn er genoeg bezienswaardigheden in de buurt maar het hoogte punt is toch echt het bos wat zeer dichtbij is!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Korenhorst in Lengel (gem.Montferland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Korenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Korenhorst scoort een 9.38 uit 10 op basis van 22 reviews.