Bed and Breakfast De Korenhorst

9.3Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Lengel (gem.Montferland)

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

22 reviews over Bed and Breakfast De Korenhorst

• 9Olga Kelder22-09-2015

Mooie locatie met prachtig uitzicht!

Prachtig huis met uitzicht op glooiend landschap, enorm grote tuin die heel goed verzorgd wordt. Eigenaren zijn enorm attent. Prima ontvangst (meteen aan de thee!) en heerlijk ontbijt. Hier komen we zeker nog n keer terug!

Gereisd met partner in september 2015

• 10ferati11-08-2015

paradijs

GEWELDIG ! vriendelijk, gastvrij, schoon, mooi.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Pieter 29-07-2014

Rust en ruimte

We hebben hier voor slechts 1 nacht geboekt als aanvulling op een nabije happen en trappen fietsarrangement, maar zullen zeker nog eens terugkomen! De Korenhorst ligt op ca 1 km van Zeddam, waar winkels en restaurants zijn. Het appartement waar we overnachtten was ruim van opzet en had een prive terras dat grenst aan de immens grote tuin van deze B&B. Het ontbijt was perfect, evenals de ontvangst door de gastheer. Zoekt u rust, ruimte en gastvrijheid voor max. 15 personen (in appartement en kamers), dan bent u hier aan het goede adres

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Marion Cornelissen met 12 familieleden24-09-2013

Fantastisch weekend op toplokatie.

Een geweldig weekend gehad op een prachtige landelijke locatie. Vriendelijk ontvangst door de eigenaar. Schone kamers en prima ontbijt. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Mijnvakantie12-09-2013

Home away from home

Rust op aarde: een fantastisch tuin, paarden in de wei en de eigenaar Pim die altijd klaar staat voor zijn klanten. Hij is ook een bron aan informatie! Een gevoel van thuis

Gereisd met partner in september 2013

• 9Marcel en Peter14-08-2013

bijzonder leuk

het was een heerlijk lang weekend en wij hebben van deze mooie accomodatie genoten ... leuk om een keer cadeau te doen ...

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10victorine gieben30-12-2012

heel mooi huis met supervriendelijke ontvangst.

Wij zijn in de kersttijd geweest,het hele prachtige pand was schitterend gedecoreerd,we hadden een romantische kamer,prachtige tuin,prachtig landelijk uitzicht,een heerlijk uitgebreid ontbijt. Restaurant op wandelafstand.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Jan Tolkamp30-12-2012

onverwacht geweldig!

Bed en Breakfast "de Korenhorst"in Lengel was voor ons een heerlijke belevenis. Niet alleen een onderdak om te kunnen slapen, maar het was een zéér gastvrij, in warme kerstsfeer ingerichte ontvangsthal en gezellig ingerichte woonkamer, waarbij de haard een aangename en sfeervolle warmte gaf. We kwamen hier per toeval, maar dat willen we voor een volgende keer wel in onze planning blijven opnemen. De gastheer was niets teveel om ons een prettig verblijf te regelen. Het ontbijt was uitbundig.

Gereisd met partner in december 2012

• 10Fam. Stokkers24-10-2012

wat een verwennerij in een prachtige omgeving!

Wat een prachtige locatie en wat een mooi landhuis! Het ontbijt is uitgebreid en smaakt voortreffelijk. De kamers zien er goed verzorgd uit en alles is heerlijk schoon. Het woonverblijf is zo gezellig ingericht en de blokjes hout worden zelfs door de eigenaren op het vuur gegooid. Je wordt er echt in de watten gelegd. Als je van paard rijden houdt kun je je hart ophalen. De Korenhorst ligt aan de rand van Montfertland en het uitzicht is ook gericht op het Montferland. Je kunt genieten op diverse terrasjes in de prachtig aangelegde tuin en achter het landhuis kun je een feestje bouwen onder de fantastisch aangeklede grote kapschuur. Je kunt er bijvoorbeeld BBQ-en en hoeft geen kou te lijden want je kunt je heerlijk warmen onder de heaters. Er is zelfs een bar, podium en dansvloer. Zo kan ik nog wel even doorgaan... Een echte aanrader dus!! De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9Lars Uitenbroek20-10-2012

Prachtig huis

Prachtig huis, mooi ingericht en heerlijk ontbeten. Ook zit er bij dit huis een prachtige tuin waar je overdekt kan bbqen, in de buurt zijn veder ook genoeg andere eet gelegenheden. Ook zijn er genoeg bezienswaardigheden in de buurt maar het hoogte punt is toch echt het bos wat zeer dichtbij is!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Bed and Breakfast De Korenhorst info