Vakantiepark Rhederlaagse Meren

7.1Goed

• 7.3Activiteiten
  • 6.9Eetgelegenheden
  • 7.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Rhederlaagse Meren voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

119 reviews over Vakantiepark Rhederlaagse Meren

• 4Anneke10-08-2020

Vergane glorie, nieuw decor voor serie Undercover!

Net als je denkt dat het niet gekker kan, dan tref je weer iets bizars aan op deze camping. Geen nummers bij de kampeerplaatsen, dus chaos, zoekende mensen en constateren dat je geboekte plaats al bezet is. Stroompunt ver weg, dus 20 meter verlengsnoer bijkopen. Waterpunt: grote modderpoel. Het sanitairgebouw van het 500-veld verdient een apart hoofdstuk: klein, ultragoor, douches waar geen water uitkomt (sta je dan, douchemunten op, niet kunnen douchen), pislucht, overal haar, spinnen en dode vliegen. De schoonmaakster loopt rond met slechts één doekje, doet haar best en verdrinkt de ellende met redbull en flesjes bier. Als klapper op de vuurpijl spoelt iemand zijn chemisch toilet nog even om bij de afwasplaats. Horror. Voor ons was dit alles slechts voor een paar dagen, dus we hebben er maar om gelachen en ondertussen vanachter onze zonnebrillen genoten van de bijzondere gasten en volksmuziek die ‘s avonds over de camping schalt.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2Rob10-08-2020

Triest!

Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Mooie, ruime plaatsen, weinig schaduw en geen nummering. Er is maar 1 toiletgebouw voor 80 kampeerplaatsen. 3 Douches en 3 toiletten per geslacht. Van de 3 douches doen er dan 2 het ook nog niet goed. Het stinkt er naar urine met deze warme dagen. En aan Corona maatregelen wordt niets gedaan! Het zwembad is een bak water wat niet goed wordt schoongehouden. Veel zand in hef water door de droge grasligweide eromheen. Op het strandje maar even geweest, want het water is echt vies en de herrie van de strandtent niet echt rustgevend. In de supermarkt is heel weinig te verkrijgen en is maar open tot 12 uur. Cafetaria zou om 12 uur open gaan, maar omdat het warm is, wordt dit iets later (na 14 uur). Dat de gasten nergens iets te drinken kunnen halen is niet erg. Er is veel achterstallig onderhoud en een bepaald type volk/familie wat op de camping hangt! Iedereen kan de camping op, boek niet voor meer

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 2Roos10-08-2020

NOOIT meer

Deze vakantie was echt een domper. Het veld waar wij stonden was slecht onderhouden. Er was 1 toiletgebow voor zo'n 300 mensen, met 3 toiletten en douches voor vrouwen en evenveel voor mannen. Toiletgebow zou 4x per dag schoongemaakt moeten worden maar werd er niet schoner op. Meerdere hebben hier een klacht over ingediend, maar werd niks aangedaan. Snackbar met 1 man achter de toonbank, gevolg lange wachttijden, koud eten en de helft zat er niet bij. Al met al, NOOIT MEER

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

• 3Verheijen09-08-2020

Nooit meer

Er is voor 90 plaatsen slechts 1 toilet gebouw (6 douches/5 wcpotten 1 urinoir) beschikbaar. Het 2e toiletgebouw is nog niet afgebouwd "door Corona “ maar deze wordt nooit meer afgebouwd is mijn zienswijze en corona wordt als makkelijk excuus gebruikt. Het kampeerterrein staat op de nominatie om getransformeerd te worden tot een Chaletparc net zoals het overige. Geen prullenbakken, oud en beperkt sanitair, slechte wegen, geen opruim service (iedereen laat zijn troep achter, ook van zijn of haar hond), geen controle en geloof zeker niet dat je de beloofde 2000 amp op je kampeerplaats krijgt. Het is ieder voor zich hier! Heel slecht. Wij komen hier nooit meer terug....ooh ja.. geen wifi laat staan wc papier... Ieder voor zich hier en no merci... Heel jammer hoe de eigenaar hier omdat. Café, terras en restaurant onbereikbaar en dicht op de beste momenten van de dag. Gemiste kans! Succes! Park eigenaar

• 5Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Irene08-08-2020

Hier gaan we niet meer heen.

Voordat je naar veld 500 gaat. Weet dan dat er maar een verouderd gebouw is met sanitair. Op de kaart van de camping staan er twee maar een gebouw is gesloten. Dat betekent bij een volle camping met 87 plaatsen. 2 heren zit wc’s en 3 dames zit wc’s. Dus ga op tijd naar het toilet want je staat regelmatig in de rij. Met name ‘s ochtends en ‘s avonds.

Voor douchen heb je muntjes nodig. ‘s Middags is het warme water meestal op en douche je koud.

Op het andere deel van de camping aan de overkant van de openbare weg is wel een goed toiletgebouw. Met aanzienlijk meer wc’s. De douches zijn daar ook beter met thermostaat kraan en niet met mengkranen.

Wel complimenten aan de schoonmaakster want de toiletten waren wel schoon.

Veld 500 hangt er dus een beetje bij. Geen nummers bij de plaatsen. Toen wij aankwamen was het gras niet gemaaid. De verlichting werkte niet en niet bij alle plaatsen was stroom. Later werd eea hersteld.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 4Anoniem07-08-2020

Vals beeld van de werkelijkheid

Op de site worden de mooiste beelden gegeven, dit zijn echter stuk voor stuk huisjes van particulieren. De camping zelf is vergane glorie, terwijl dit echt niet zo hoeft te zijn. We hoefden (gelukkig) geen gebruik van sanitair te maken. Verder moest je 'blauwe bandjes' kopen voor t strandje. Tip: DOE DIT NIET!, het is weggegooid geld. Niemand draagt ze en niemand wordt gecontroleerd. Verder vonden wij de verplichte schoonmaakkosten ad 55,= belachelijk en de wijze van schoonmaken was dit bedrag ook absoluut niet waard..... etensresten en spullen van de vorige bezoekers konden we zelf opruimen/schoonmaken. Bij t restaurant hadden ze geen tijd voor ons. Kidsclub was leuk. We hebben ons wel vermaakt, maar ons zie je hier niet weer. Jammer, want de receptie medewerkers doen wel hun best voor je.

• 6Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 2Rens07-08-2020

Nooit meer!!

We dachten op een vakantiepark/camping te verblijven, er waren echter maar enkele huurchalets. Restant waren vaste bewoners die hun woonwagen/huis afschermden met hoge hekken, camera’s, en waakhonden. Het deed ons overkomen als een woonwagenkamp. park gaf absoluut geen vakantiegevoel. zwembad was gesloten toen we aankwamen. veel achterstallig onderhoud/diverse verwaarloosde stacaravans en oude ongebruikte sanitair gebouwen. centrumplein was uitgestorven (hoogseizoen!). campingveld oogde ook alsof veel caravans permanent stonden. Onaangename sfeer; mensen die smorgens waterpijp roken, met flessen bier op strand en harde muziek. type b comfort chalet was ruim en netjes. zijn eerder weggegaan, klacht ingediend maar geen reactie van camping/organisatie ontvangen!

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 3Bianca05-08-2020

Neu, dank je

Deze camping maakt zich erg gemakkelijk van de corona-regels af. Drie mannen en drie vrouwen-wc's voor het hele veld. Waar het nu juist drukker is omdat veel mensen in NL blijven. Waarom kan het andere gebouw niet open? Waarom geen zeep en hygiënische spray? Eigelijk moet de middelste wc en wastafel ongebruikt zijn, vanwege anderhalve meter. Nergens een looprichting. Bedroevend.

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8Lenting03-08-2020

We hebben 2 heerlijke weken gehad.

Wij hadden een perfect mooie grote plek op veld 500 onder een boom. Toilet gebouw is verouderd, maar schoon en netjes. Tip regel bij incheck meteen douchemuntjes en met lange haren neem 2 douchemuntjes mee om te douchen😊. Heerlijk meer met een leuke wipe out voor kids. Genoeg te beleven in de omgeving. Prima prijs kwaliteit. Voor de prijs die je betaald kun je niet de eisen stellen van een 5 sterren camping. Kortom een aanrader!!!

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 4Mieke02-08-2020

Nooit meer

Bij aankomst met camper kan je bijna nergens je camper of caravan even parkeren. Er staan overal auto’s geparkeerd. Er is geen opstelplaatsIk vond het sanitair op de camping erg slecht en niet goed bijgehouden, dat in tijden van Corona. Prullenbakken op toilet propvol met maandverband, zo vies. Waar je de afwas doet aanrecht ook heel erg vies, nu ligt dat niet alleen aan het schoonmaakpersoneel maar als er vaker iemand loopt om het schoon te maken wordt het ook niet zo vies. Wij komen niet meer terug, ligt niet alleen aan het park maar aan de campinggasten, er werd weinig rekening gehouden met elkaar. Vond het lang erg luidruchtig op de camping ondanks dat in jullie regelement stond dat het stil moet zijn na 23 uur maar als hier niet op gecontroleerd word stelt zo’n regel ook weinig voor. Wel heel vriendelijk personeel bij de receptie.

Gereisd met partner in augustus 2020

Vakantiepark Rhederlaagse Meren info