Camping Rhederlaagse Meren

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°11°
Camping Rhederlaagse Meren
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Rhederlaagse Meren voor je op een rij gezet:

56 reviews over Camping Rhederlaagse Meren in het Nederlands

Gaat goed vooruit!

Kellie
17-5-2018

Het is een echte familiecamping. Het e.e.a is flink aan het opknappen en maakt dat het weer een mooi plekje wordt. Zet hem op!

Het is werkelijk een prachtige camping aan het water met goede voorzieningen. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Mijn man houdt van vissen en ook voor hem was het top.

Nooit weer

Jose
25-10-2017

Bij aankomst en vies chalet. Zelfs het servies eerst moeten afwassen.. in de koekepan zat nog vet... de kopjes waren nog smerig. Bestek echt goor.

Ik las in 2015 alleen nederland 123 dat ouds nu weer zo.

De wespen lagen hier in de kasten.

in oktober heb je meer de tv aan voor de kinderen... nou dat kon dus niet.

Geen welkom pakketje en of boekje...

Waardeloos internet.

Zijn op zaterdag aangekomen.... zouden week blijven, op de woensdag zat ik in de auto heerlijk op weg naar mijn huis!!

Nooit meer

Jannsen
18-9-2017

Witte jack russel loopt continu los valt onze hond aan .moet die hond niet vast liggen???

Het internet is schandalig. Gewoon zwak, rommel troep en dan die prijzen .

1 maand 45 euro😥

Ongelooflijk

Onvriendelijk

Jansen
20-8-2017

Ligging is uitstekend, winkeltje met erg vriendelijke dame. Personeel ongeïnteresseerd en kortaf. Alles is gericht op vaste bewoners, veelal tokkies. Sanitair smerig, douchetijd wel weer ruim voldoende. Prijzen heel redelijk. Voor herhaling vatbaar.

Mijn man en ik hebben een fantastische week gehad

Leentfaar.
22-7-2017

Wij vonden alles prima, en vooral het personeel in het winkeltje is zeer vriendelijk .

Wij komen zeker terug !

Mooi park!

Malika
21-5-2017

Recreatiepark & Jachthaven Rhederlaagse Meren. Is een leuke en gezellige camping. Zeer geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar. Het nadeel is wel op de toiletten is geen papier aanwezig en in het winkeltje kun je alleen contant betalen.

superleuk

Inge
10-5-2017

Leuke vakantie gehad. Super gegeten in het vernieuwde restaurant. Voor t zwembad was t nog te vroeg,maar t meer was fantastisch. Ook om met n bootje ofzo te touren. Supermarkt is erg verzorgd,heerlijke broodjes voor de lunch. Snackbar heeft n goed assortiment . Leuk en supervriendelijk personeel!

Mooie gezellige camping!!

Carolien
1-5-2017

Het is een gezellige camping waar wij met families het erg naar onze zin hebben gehad. In een week tijd hebben we het zien opbloeien. Er is een goed beheer over alles en vergeleken met een paar jaar terug is de camping enorm aan t "opknappen". Heeft wat tijd nodig maar inmiddels hebben wij een heerlijke maaltijd in het nieuwe restaurant gegeten en ook personeel was vriendelijk. Ook het " frikandelleke" van ons was heerlijk. Gelukkig dat er een supermarkt was waar we gretig gebruik van hebben gemaakt nadat we e.e.a vergeten waren. Helaas was het nog wat vroeg in het jaar dus zwemmen zat er niet in maar het zwembad liet een gezellige indruk zien. Wij komen zeker terug.

Oude reviews (archief)

Prachtige ligging en rustige avonden.

Fam Clement
3-9-2016

Dit is een camping waar je voor de mooie ligging en het water naartoe gaat. Wij vinden het heerlijk dat het hier 's avonds rustig is. Voor mensen die veel vertier zoeken en vermaakt willen worden is dit een te "saaie" camping heb ik begrepen. Winkel en snackbar zijn prima, openingstijden ruim genoeg.

Onderhoud van het park kan wel wat beter, entree van de camping zou wat meer aandacht aan besteed mogen worden.

Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rhederlaagse Meren in Lathum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rhederlaagse Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rhederlaagse Meren scoort een 6.52 uit 10 op basis van 59 reviews.