Camping Rhederlaagse Meren

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°10°
Camping Rhederlaagse Meren
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Rhederlaagse Meren voor je op een rij gezet:

54 reviews over Camping Rhederlaagse Meren in het Nederlands

Nooit weer

Jose, 25-10-2017

Bij aankomst en vies chalet. Zelfs het servies eerst moeten afwassen.. in de koekepan zat nog vet... de kopjes waren nog smerig. Bestek echt goor.

Ik las in 2015 alleen nederland 123 dat ouds nu weer zo.

De wespen lagen hier in de kasten.

in oktober heb je meer de tv aan voor de kinderen... nou dat kon dus niet.

Geen welkom pakketje en of boekje...

Waardeloos internet.

Zijn op zaterdag aangekomen.... zouden week blijven, op de woensdag zat ik in de auto heerlijk op weg naar mijn huis!!

Nooit meer

Jannsen, 18-9-2017

Witte jack russel loopt continu los valt onze hond aan .moet die hond niet vast liggen???

Het internet is schandalig. Gewoon zwak, rommel troep en dan die prijzen .

1 maand 45 euro😥

Ongelooflijk

Onvriendelijk

Jansen, 20-8-2017

Ligging is uitstekend, winkeltje met erg vriendelijke dame. Personeel ongeïnteresseerd en kortaf. Alles is gericht op vaste bewoners, veelal tokkies. Sanitair smerig, douchetijd wel weer ruim voldoende. Prijzen heel redelijk. Voor herhaling vatbaar.

Mijn man en ik hebben een fantastische week gehad

Leentfaar., 22-7-2017

Wij vonden alles prima, en vooral het personeel in het winkeltje is zeer vriendelijk .

Wij komen zeker terug !

Mooi park!

Malika, 21-5-2017

Recreatiepark & Jachthaven Rhederlaagse Meren. Is een leuke en gezellige camping. Zeer geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar. Het nadeel is wel op de toiletten is geen papier aanwezig en in het winkeltje kun je alleen contant betalen.

superleuk

Inge, 10-5-2017

Leuke vakantie gehad. Super gegeten in het vernieuwde restaurant. Voor t zwembad was t nog te vroeg,maar t meer was fantastisch. Ook om met n bootje ofzo te touren. Supermarkt is erg verzorgd,heerlijke broodjes voor de lunch. Snackbar heeft n goed assortiment . Leuk en supervriendelijk personeel!

Mooie gezellige camping!!

Carolien, 1-5-2017

Het is een gezellige camping waar wij met families het erg naar onze zin hebben gehad. In een week tijd hebben we het zien opbloeien. Er is een goed beheer over alles en vergeleken met een paar jaar terug is de camping enorm aan t "opknappen". Heeft wat tijd nodig maar inmiddels hebben wij een heerlijke maaltijd in het nieuwe restaurant gegeten en ook personeel was vriendelijk. Ook het " frikandelleke" van ons was heerlijk. Gelukkig dat er een supermarkt was waar we gretig gebruik van hebben gemaakt nadat we e.e.a vergeten waren. Helaas was het nog wat vroeg in het jaar dus zwemmen zat er niet in maar het zwembad liet een gezellige indruk zien. Wij komen zeker terug.

Prachtige ligging en rustige avonden.

Fam Clement, 3-9-2016

Dit is een camping waar je voor de mooie ligging en het water naartoe gaat. Wij vinden het heerlijk dat het hier 's avonds rustig is. Voor mensen die veel vertier zoeken en vermaakt willen worden is dit een te "saaie" camping heb ik begrepen. Winkel en snackbar zijn prima, openingstijden ruim genoeg.

Onderhoud van het park kan wel wat beter, entree van de camping zou wat meer aandacht aan besteed mogen worden.

Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

zeer slegte caming oud bollig

jan, 28-8-2016

omgeven is mooi maar de camping niet schoon saniter meer poetsen en meer onderhout wij komen daar nooit meer... personeel vriendelijk

Mooie lokatie maar viel erg tegen

Nancy, 21-8-2016

Prachtige camping .

Maar uitgestorven ! Niks te doen niet voor volwassen en niet voor kinderen .

Cafetaria prima niks mis mee aardig personeel .

Winkeltje prima wel verveelden tijden geopend ,maar geen dure camping winkel en lekkere verse broodjes elke dag en aardig personeel .

Animatie erg slecht heb geen vergelijk met andere jaren was de eerste keer dat we er waren maar was weinig tot niks te doen .

Althans geen dingen waarvan mijn kinderen zeiden daar willen we graag heen of vaak gingen dingen gewoon niet Door .

Sanitair laatste dagen erg vies , jammer want opzich een mooi gebouw .

Verder is de lokatie heel mooi en hebben we heerlijk aan het meer kunnen genieten van een paar mooie dagen .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rhederlaagse Meren in Lathum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rhederlaagse Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rhederlaagse Meren scoort een 6.38 uit 10 op basis van 57 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: