Camping Rhederlaagse Meren

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°15°
Camping Rhederlaagse Meren
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Rhederlaagse Meren voor je op een rij gezet:

62 reviews over Camping Rhederlaagse Meren in het Nederlands

Nooit meer.

BK
18-7-2018

Mooie ruime plaatsen aan het water. Aardige receptioniste. Jammer van het sanitair dat was zo vies. Wij waren niet de enige die daarover klaagden. Bij de receptie is het probleem bekend, maar doe er dan iets mee. Camping nog niet half bezet en dat in het hoogseizoen. Zegt genoeg toch ....Wij hadden bij aankomst al voor 2 nachten betaald. Derde dag doorgereden naar een camperplaats iets verderop.

Het is een prachtige omgeving om lekker te fietsen.

Nooit meer

A Peters
15-7-2018

Dat er veel minder is dan word aangegeven.....echt niet oké. Eten of drinken? Laat maar zitten. We zijn naar een dorp gegaan om wat te eten. Wat aankleding is wel nodig om mensen aan te trekken...hoogseizoen.....ik snap dat ze lang niet vol staan. Zal ik nooit gebeuren Zo! niks wordt er georganiseerd en drankje in de bar......ziet er niet uit dus doen we maar niet. Gewoon niks😲😲 misschien andere beheerder die het wel snapt? Jammer van zo'n mooie plek. Wat wel goed was? Aardige receptioniste en mooie plek....water en sanitair.....bah...we hebben niet gedoucht....vies...en iedereen had het er over en wilt nooit meer terug. Nogmaals jammer

zeker voor groepen een aanrader

Elizabetj
10-7-2018

er heerste een goede sfeer op het park, alles was er ruim voldoende. wij kwamen voor Dreamfields en hebben het op het park heerlijk naar ons zin gehad. geen gehaast en gestress. voor volgend jaar wel optijd reserveren, er zijn meer kapers op de kust

Gaat goed vooruit!

Kellie
17-5-2018

Het is een echte familiecamping. Het e.e.a is flink aan het opknappen en maakt dat het weer een mooi plekje wordt. Zet hem op!

Het is werkelijk een prachtige camping aan het water met goede voorzieningen. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Mijn man houdt van vissen en ook voor hem was het top.

Nooit weer

Jose
25-10-2017

Bij aankomst en vies chalet. Zelfs het servies eerst moeten afwassen.. in de koekepan zat nog vet... de kopjes waren nog smerig. Bestek echt goor.

Ik las in 2015 alleen nederland 123 dat ouds nu weer zo.

De wespen lagen hier in de kasten.

in oktober heb je meer de tv aan voor de kinderen... nou dat kon dus niet.

Geen welkom pakketje en of boekje...

Waardeloos internet.

Zijn op zaterdag aangekomen.... zouden week blijven, op de woensdag zat ik in de auto heerlijk op weg naar mijn huis!!

Nooit meer

Jannsen
18-9-2017

Witte jack russel loopt continu los valt onze hond aan .moet die hond niet vast liggen???

Het internet is schandalig. Gewoon zwak, rommel troep en dan die prijzen .

1 maand 45 euro😥

Ongelooflijk

Onvriendelijk

Jansen
20-8-2017

Ligging is uitstekend, winkeltje met erg vriendelijke dame. Personeel ongeïnteresseerd en kortaf. Alles is gericht op vaste bewoners, veelal tokkies. Sanitair smerig, douchetijd wel weer ruim voldoende. Prijzen heel redelijk. Voor herhaling vatbaar.

Verwohnt & Schmutzig

Yvonne
6-8-2017

Die Bungalows sind sehr verwohnt und teils schmutzig! Wir bekamen ein Haus (Nr 11), welches sich in einem unzumutbaren Zustand befand. Eine kaputte Couch mit aufgreissenem Stoff, übersät von Flecken und Tierhaaren. Die Betten/Martratzen eine Katasprophe. Alles Fleckig und wirklich teils eckelerregend. Am Tisch blättert der ganze Lack ab. Es waren mehrere Vorrichtungen für Feuermelder im Haus angebracht - jedoch nicht ein einziger Feuermelder vorhanden.Wir bekammen zwar auf unsere Beschwerde ein anderes Haus. Dies war dann einigermaßen ok, aber auch hier die Matratzen echt schmutzig. (eine sogar übersät mit Stockflecken). Die schöne Umgebung und der tolle See haben das ganze erträglich gemacht und auch das Personal war sehr freundlich. Schade nur das die Bar und das große Bistro nicht täglich geöffnet hatten. Jedoch würde ich diese Unterkunft so nicht nochmal buchen.

Mijn man en ik hebben een fantastische week gehad

Leentfaar.
22-7-2017

Wij vonden alles prima, en vooral het personeel in het winkeltje is zeer vriendelijk .

Wij komen zeker terug !

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rhederlaagse Meren in Lathum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rhederlaagse Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rhederlaagse Meren scoort een 6.41 uit 10 op basis van 62 reviews.