Camping De Mars

2 reviews over Camping De Mars in het Nederlands

We komen er zeker weer!

Meijerink
7-8-2018

Prachtige plekken aan het water.

Niet echt slecht, maar niet meer voor ons

Cityhoppers
23-8-2016

Het is een camping met weinig toeristenplaatsen en veel vaste plaatsen. Geen afgebakende toeristenplaatsen waardoor een rommelig beeld ontstaat. Sanitair is goed genoeg waarvoor het bedoeld is, maar niet altijd even schoon (uiteraard komt dit mede door de gebruikers). Vanaf de toeristenplaatsen is het nog een aardig stukje lopen naar het sanitair. Voor het douchen en warm (afwas)water moet apart met muntjes worden betaald (staat niet op site vermeld). Weinig watertappunten op het veld zonder afvoer waardoor een modderig geheel ontstaat.

Het zicht op de haven is leuk en in de omgeving kan lekker gefietst worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Mars in Lathum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Mars zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Mars scoort een 7.75 uit 10 op basis van 2 reviews.