Camping De Mars

4 reviews over Camping De Mars in het Nederlands

Super gastvrije familiecamping!

Kim
4-9-2018

Een gezellige familiecamping met uitzicht op de mooie rhederlaag. Fantastische plekken aan het water. Keuze uit twee Havens. Wij stonden bij de oude haven. Zonnige plek en uit de wind.

Oud, maar zeer verzorgd en schoon sanitair. Leuke speeltuin. Gezellige kantine. Een campingwinkel met verse broodjes en verder alles wat je nodig hebt. Mooie omgeving.

Je gaat naar deze camping voor de warme, fijne sfeer, de plek en de zeer redelijke prijs.

Wij hebben er een super fijn en relaxed weekend gehad.

Beslist niet weer

Fonzie
25-8-2018

Veel te dure plaats. Gelukkig waren we op doorreis, want rustig was het allerminst. Rommelige camping. Veel vaste plekken. Camperplaats met uitzicht op jachthaven (en ook de geluiden daarvan). Sanitair gebouw moet met jachthaven gedeeld worden. Douchen met muntjes. Terwijl camperplek een dikke dertig euro is! Achter camperplaats een parkeerplaats met veel auto's en boottrailers. Daardoor regelmatig verkeer. Langs camperplekken een route waar mensen langskomen die hun hond uitlaten. Niet iedereen houdt zich aan de regel van het aanlijnen van de hond. Snackbar hoog Sjonnie-gehalte. Prijs/kwaliteit verhouding niet in orde.

We komen er zeker weer!

Meijerink
7-8-2018

Prachtige plekken aan het water.

Niet echt slecht, maar niet meer voor ons

Cityhoppers
23-8-2016

Het is een camping met weinig toeristenplaatsen en veel vaste plaatsen. Geen afgebakende toeristenplaatsen waardoor een rommelig beeld ontstaat. Sanitair is goed genoeg waarvoor het bedoeld is, maar niet altijd even schoon (uiteraard komt dit mede door de gebruikers). Vanaf de toeristenplaatsen is het nog een aardig stukje lopen naar het sanitair. Voor het douchen en warm (afwas)water moet apart met muntjes worden betaald (staat niet op site vermeld). Weinig watertappunten op het veld zonder afvoer waardoor een modderig geheel ontstaat.

Het zicht op de haven is leuk en in de omgeving kan lekker gefietst worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Mars in Lathum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Mars zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.