We hebben een aantal aanbieders voor Laren voor je op een rij gezet:

Reviews over Laren

erg leuk

Martin d'Anjou,
    24-9-2015

Laren is een heel leuk plaatsje. Je vindt er alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie. Restaurants, winkels en fietsenververhuur. Zelfs ook nog de mogelijkheid om een solex te huren. De omgeving is heerlijk om te fietsen en te wandelen met veel bezienswaardigheden, zoals de dikste boom van Nederland.

Gereisd met partner in september 2015

Levendig dorp

Rinus,
    4-7-2013

Laren is een levendig dorp met veel voorzieningen, in het centrum zijn enkele horecagelegenheden met gezellige terrasjes. Bezienswaardigheden heeft Laren op de Hervormde waterstaatskerk uit 1835 na niet veel, het dorp moet het vooral hebben van de prachtige omgeving met zijn vele landgoederen en kastelen zoals kasteel Verwolde, kasteel Oolde en de buitenplaats De Binnenhof. Laren is dan bij uitstek een uitvalsbasis voor het maken van prachtige fietstochten of wandelingen in de omgeving

Gereisd met partner in juli 2013

leuk dorp

J van Koperen,
    8-8-2012

Laren is een lief dorpje met een paar gezellige restaurantjes met een goede prijs kwaliteit verhouding, het heeft niet echt een dorpskern zoals je in andere dorpen in de omgeving ziet. Ook de snackbar heeft het goed bekeken, met een klantvriendelijke eigenaar die wel van een praatje houd en geïnteresseerd is in zijn klanten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

De Dikke Boom .

fr_woning,
    7-12-2011

-287- Laren is een deelgemeente van Lochem . In Laren en omgeving zijn tal van Landgoederen . Het huis Verwolde is ingericht als museum . Op het landgoed staat de dikste eik . Deze boom heeft naar schatting een omvang van 7,5 meter . De boom heet officieël " De Dikke Boom " . In Laren hebben we overnacht bij camping De Hietkamp . Van daaruit liepen wij het Pieterpad . Verder zijn er in Laren en omgeving nog rustige wegen , waar je heerlijk kan fietsen .

Gereisd met vrienden in november 2011
Laren scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews