Reviews over Laren

Fijne camping, waar we zeker nog eens terugkomen.

Annet Renniers
    11-9-2018

Goed:

- keurig en schoon sanitair, tevens een grote sanitairruimte aanwezig die gebruikt kan worden door mindervaliden, met los stoeltje, krukje in de douche en beugel bij de toilet.

- leuke veldjes waar je met max 6-8 caravans staat. Veel privacy door struikjes en bomen.

- klein eenvoudig speeltuintje

- 1 km van Laren met supermarkt, snackbar, bakker, restaurants.

- mooie omgeving, vlakbij Huize Verwolde en Lochem

Negatief:

- de boerderij ligt dichtbij de provinciale weg, op de camping is geluidshinder van deze weg, ook 's nachts.

Heerlijke camping!

L.
    2-9-2018

Ruime plaatsen, keuze uit privé plaatsen, op een veldje of aan het meer.

Meer is heerlijk om te zwemmen, vissen of met een opblaasbootje te varen.

Kampvuurtje maken op je eigen plek!

Fantastisch!

Kimm Kooij
    31-8-2018

Wat een fantastisch camping, mooi ruime plekken midden in het bos. Net sanitair, zeer vriendelijk personeel. Een prachtig mooi meer waar je heerlijk kan zwemmen en vissen. Fijne plek waar je ook met je hond heen kan gaan!

In de omgeving is veel te doen, fietsen meenemen is een goede tip!

Meer dan uitstekend!

Lidewei
    24-8-2018

Wat een heerlijke camping!! Er is voor ieder wat wils. Je kan kamperen in het bos op een "privé" plek of op een veldje met een paar plekken (hond is welkom). Ook kan je aan het meertje kamperen op een fijne plek. Er is een overdekte speelgelegenheid en een leuke speeltuin. In het water ligt een geweldig soort vlot waar de kinderen (en volwassenen) heerlijk op kunnen spelen. Het bos leent zich overigens ook uitstekend om te spelen. Onze jongens van 9 en 7 jaar hebben zich prima vermaakt.

Zeer vriendelijke beheerders waar niets teveel voor lijkt, ze staan altijd voor je klaar.

In de omgeving kan je fijn wandelen en zijn er meer dan genoeg activiteiten te doen.

Wij hadden voor 5 dagen geboekt, maar zijn 2 weken gebleven en komen zeker terug.

Heel relaxte camping voor jong en oud(er)

Aanrader

Ad Romeyn
    11-8-2018

Het is een geweldige camping, netjes en zeer schoon.

Het gehele gezin staat voor u klaar, de voorzieningen zijn voldoende.

Bij slecht of warm weer kunt u heerlijk in de schuur vertoeven.