Camping Lieftink

17 reviews over Camping Lieftink in het Nederlands

fantastische

fam.weeldenburg gouda
14-6-2018

geweldige schonen camping.gastvrij .vriendelijke ontvangst.schoon sanitair

Prima, voor herhaling vatbaar!

Hans M.
26-8-2017

Leuk ontvangst, leuke mensen, ruime plaatsen, net sanitair en fijne omgeving.

Wat minder was vanaf de doorgaande route de weg naar de camping toe, erg smal met een caravan van 230 breed.

Prima eenvoudige camping met goed sanitair

Gre Sluys
25-6-2017

Gelijk vanaf de camping mooie fietsroutes. Sanitair was prima en werd goed schoongemaakt.

Oude reviews (archief)

Zeer hulpvaardig en altijd een vriendelijk woord voor iedereen

En alweer een geweldig seizoen gehad

Fam Zandstra
6-9-2016

Een kleinschalige camping waar wij alweer voor het 2e jaar een seizoen hebben gestaan. Schoon, rustig prachtige omgeving en niet teveel poespas. De eigenaren eeg vriendelijk en behulpzaam voor ons is een weekend op de camping echt even relaxen.

Geweldig, wij komen elk jaar weer !!

Anoniem
6-9-2015

Alle lof voor camping Lieftink!!! Wij komen hier al jaren tijdens de fiets 4 daagde en vinden het geweldig. Wij gaan vrijdag altijd in de middag weg, omdat wij dan nog fietsen. Wij vinden het meer dan normaal om dan iets extra's te betalen. De WiFi is uitstekend, daar kunnen andere campings wat van leren! Het sanitair is altijd heel erg schoon. Alle lof voor de beheerders.

Erg druk met fietsvierdaagse

Wim van de hulsbeek
8-8-2015

mooie camping maar niet met de fietsvierdaagse dan wordt je op een weiland gezet met alleen stroom aansluiting toilet gebouw en waterpunt is erg ver weg

En wordt afgerekend per dag en niet per nacht

Geweldige tijd!

W
9-8-2014

Wij hebben een geweldige tijd gehad. Wij hebben de fiets-4-daagse meegefietst. (EEN ECHTE AANRADER!). Er waren wat muggen, deze muggen waren er door de slechte winter. Helemaal geen last van gehad. Goed contact met de buren het was heel gezellig met hen. Het sanitair, nergens zo netjes gezien een dikke 11! Lieftink heeft nu geweldige WIFI, overal op de camping, deze doet het zeer goed! Wij komen volgend jaar ZEKER weer!

Mooie rustige camping.

Clementine
5-8-2014

De camping ziet er prachtig uit Mooie plekken en sanitair. Aan alles is gedacht behalve sfeer dat vonden wij ontbreken. De afstand naar de overburen is vrij groot daar moet je van houden. Bijna geen contact gehad. En we hadden de pech dat er echt een muggen invasie was vanaf 21.30 uur ook in de caravan. We hebben zelfs een klamboe gekocht. Iedereen zat dus vanaf 21.30 uur binnen of in de voortent met de gordijnen dicht. Jammer dus De omgeving is prachtig je kan er heerlijk fietsen.

Het blijft een geweldige camping

Mevrouw ter Haar
25-10-2013

Ben al enkele jaren op deze camping geweest en verlang er elke winter weer naar. De familie Welbergen is erg vriendelijk en geeft je alle rust en ruimte om te genieten van je vakantie. Geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lieftink in Laren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lieftink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lieftink scoort een 8.6 uit 10 op basis van 17 reviews.